Η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει το νέο TT RS, το οποίο είναι περισσότερο μυώδες και εφοδιάζεται με τον βραβευμένο 2,5λιτρο κινητήρα TFSI.
Το νέο TT RS παρουσιάζει η Audi, η οποία το εξελίσσει, το κάνει πιο μυώδες, με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και το εφοδιάζει με τον 2,5λιτρο κινητήρα TFSI, ισχύος 400 ίππων. Το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου του χαρίζει μια δυναμική εμφάνιση, ενώ το λογότυπο quattro ματ με look τιτανίου, έχει τοποθετηθεί στο κάτω μέρος της μεταλλικής μαύρης γρίλιας. Οι πλευρικές εισαγωγές αέρα έχουν μεγαλώσει εκ νέου και εφοδιάζονται με κάθετες περσίδες στο εσωτερικό και το εξωτερικό τους μέρος. Για την καλύτερη ψύξη του μοτέρ, υπάρχουν επιπρόσθετα ψυγεία πίσω από τη γρίλια. Το φάρδος, ενισχύεται περαιτέρω από τις εισαγωγές αέρα, που εκτείνονται έως τους εμπρός τροχούς.
Ο διαχωριστής ροής αέρα είναι κάπως υπερυψωμένος στο κέντρο του, με την εν λόγω λεπίδα να διατίθεται στο χρώμα του αμαξώματος στον βασικό εξοπλισμό, τη στιγμή που μπορεί να εμφανιστεί σε ματ αλουμίνιο look ή μεταλλικό μαύρο. Το μοντέλο RS έχει στην ίδια απόχρωση (μεταλλική μαύρη) και τα μαρσπιέ, με τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών να παρέχονται στο χρώμα του αμαξώματος, σε ματ αλουμίνιο look, μεταλλικό μαύρο ή ανθρακόνημα.
Στο πίσω μέρος δεσπόζει το νέο σε σχεδιασμό σπόιλερ, με πλευρικά πτερύγια. Βοηθά το αυτοκίνητο στην απόδοσή του, ενώ πάνω από τον διαχύτη εμφανίζονται στις δύο πλευρές, κάθετες εξαγωγές. Οι δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις, «ολοκληρώνουν» το RS.
Οι προβολείς τεχνολογίας LED παρέχονται στάνταρ, με τους προαιρετικούς matrix LED να ρυθμίζουν έξυπνα τα φώτα της μεγάλης σκάλας. Επίσης, προαιρετικά διατίθενται τα φώτα οπισθοπορείας matrix OLED με τρισδιάστατο σχέδιο. Στο εσωτερικό, υπάρχει το κόκκινο σημείο στην κορυφή του τιμονιού.
Οι αποχρώσεις που διατίθεται το αυτοκίνητο, είναι οκτώ, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης για το RS, Kyalami green και οι νέες Pulse orange και Turbo blue. Κατόπιν αιτήσεως, αλουμίνιο ματ και μεταλλικό μαύρο διακοσμούν το κάτω εμπρός μέρος του διαχωριστή ροής αέρα και της πίσω πτέρυγας, με το πρώτο πακέτο να διακοσμεί επίσης το έμβλημα της εταιρείας και το TT RS σε μαύρη απόχρωση, εμπρός και πίσω.
Ο κινητήρας
Είναι 5κύλινδρος, 2,5 λίτρων TFSI με 480Nm ροπή και ισχύ 400 ίππων. Διαθέτει σύστημα quattro, με την έκδοση Coupe (η άλλη είναι η Roadster), να επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε 3,7δλ. Το μοτέρ έχει κερδίσει το βραβείο «International Engine of the Year Award» για 9η σερί χρονιά και είναι χωρητικότητας 2.480 cm3. Η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη στο εύρος στροφών 1.950-5.850, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. ή στα 280, προαιρετικά.
Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός 7τάχυτου κιβωτίου S tronic διπλού συμπλέκτη, με το σύστημα κατανομής ροπής από εκεί και πέρα, να κάνει το αυτοκίνητο πιο ευκίνητο και ασφαλές. Τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης είναι τα comfort, auto, dynamic και individual.
Η ανάρτηση και τα φρένα
Το βάρος του μοντέλου ανέρχεται στα 1.450 κιλά (TT RS Coupe). Στον εμπρός άξονα, έχουν τοποθετηθεί διάτρητοι και αεριζόμενοι δίσκοι από ατσάλι και «συνεργάζονται» με τους τροχούς των 19 ή 20 ιντσών. Οι δαγκάνες έχουν μαύρη απόχρωση στον βασικό εξοπλισμό και κόκκινη στον προαιρετικό. Προαιρετική επίσης είναι η ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, τεχνολογίας magnetic ride. Ο έλεγχός τους είναι δυνατός μέσω του συστήματος χειρισμού των προγραμμάτων οδήγησης.
Το νέο μοντέλο εσωτερικά
Όλα είναι επικεντρωμένα στον οδηγό, ενώ τα RS σπορ καθίσματα με ύφασμα Alcantara ή προαιρετικά με δέρμα Nappa και τα λογότυπα RS στα καθίσματα, τιμόνι και ταπετσαρίες των θυρών μεταξύ άλλων, είναι μερικά σημεία που ξεχωρίζουν. Από εκεί και πέρα, στον βασικό εξοπλισμό, το Audi virtual cockpit παρέχει στην 12,3 ιντσών οθόνη, πληροφορίες για την πίεση των ελαστικών, τη ροπή και τις δυνάμεις g. Κατά τη χειροκίνητη λειτουργία του, ειδικό φως ενημερώνει τον οδηγό πότε πρέπει να αλλάξει σχέση, με το τιμόνι από τη δική του μεριά να εξοπλίζεται με paddles από αλουμίνιο, αλλά και με διακόπτες που μπορεί να σβήσει ή να εναύσει τον κινητήρα. Από το τιμόνι, υπάρχει δυνατότητα λειτουργίας και του συστήματος χειρισμού του αυτοκινήτου.
Κόκκινες ή μπλε πινελιές στον εξαερισμό για τις θύρες, τις ζώνες και τα ταπέτα με το λογότυπο RS, κάνουν πιο όμορφο το εσωτερικό, ενώ το πακέτο RS προσφέρει και αντιθετικά στοιχεία στα καθίσματα και την κεντρική κονσόλα.
Ανανέωση στο σύστημα ενημερωδιασκέδασης
Διατίθενται λειτουργίες πλοήγησης ΜΜΙ με διεπαφή ΜΜΙ, φωνητικές εντολές, σημείο Wi-Fi και το Audi connect online. Το αυτοκίνητο μπορεί να συνδεθεί με smartphone, υπάρχουν θύρες USB, ενώ η εταιρεία Bang & Olufsen έχει επιμεληθεί το σύστημα ήχου, ισχύος 680 watt.
Οι εκδόσεις Coupe και Roadster του TT RS θα είναι διαθέσιμες από την άνοιξη του 2019 και οι τιμές της πρώτης αρχίζουν από τα 67.700 ευρώ και της δεύτερης από 70.500.
Πηγή: Audi