Το μεσαίου μεγέθους SUV των Βρετανών διαμορφώνει αναλόγως τον χαρακτήρα του στους τομείς της απόδοσης, της πολυτέλειας και της αποκλειστικότητας.
Το νέο Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition παρουσιάζει η Land Rover, με το αυτοκίνητο να έχει αναπτυχθεί από τη Land Rover Special Vehicle Operations. Ο κινητήρας είναι διάταξης V, οκτώ κυλίνδρων με υπερτροφοδότη, 5λιτρος και με ισχύ που αγγίζει τους 550 ίππους. Το όχημα επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε 4,5δλ., με την τελική του να σταματά στα 274, παρέχοντας παράλληλα υψηλά επίπεδα άνεσης.
Το σύστημα πέδησης είναι βελτιωμένο, το σύστημα ανάρτησης επίσης, με τους σφυρήλατους τροχούς από αλουμίνιο να προσθέτουν πολλά στη γενικότερη εμφάνιση του αυτοκινήτου. Είναι 21 ιντσών και ζυγίζουν όσα αυτοί των 20, που υπάρχουν στη βασική έκδοση, με τους πελάτες να έχουν στη διάθεσή τους και αυτούς των 22 ιντσών, φινιρίσματος Silver Sparkle και με «όψη» διαμαντιού.
Οι μεγαλύτεροι τροχοί, βοηθούν στο καλύτερο κράτημα του οχήματος στον δρόμο και στη συνεργασία τους με τα μεγαλύτερα φρένα. Εμπρός, οι δίσκοι έχουν διάμετρο 395mm και πίσω 396mm και είναι κατασκευασμένοι σε δύο τμήματα για εξοικονόμηση βάρους. Ο νέος σχεδιασμός τους, απομακρύνει πιο αποδοτικά τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται, όταν η οδήγηση είναι πιο γρήγορη και απαιτητική.
Οι δαγκάνες είναι 4πίστονες και κόκκινες εμπρός και ολισθαίνουσες πίσω, έχοντας τις λέξεις Land Rover. Επίσης, μπορούν να τοποθετηούν και μαύρες μεταλλικές δαγκάνες.
Εντός καμπίνας, το δέρμα Windsor είναι αποκλειστικό στην SVAutobiography Dynamic Edition, οι συνδυασμοί τέσσερις (Ebony, Cirrus, Vintage Tan και Pimento), με τα θερμαινόμενα κα εξαεριζόμενα εμπρός καθίσματα να παρέχουν 20 ρυθμίσεις θέσεων. Προσφέρουν μασάζ και διαθέτουν μνήμη.
Το τιμόνι διαθέτει ειδικά διαμορφωμένη στεφάνη και paddles από αλουμίνιο, ενώ ξεχωρίζει τόσο ο περιστροφικός επιλογέας σχέσεων όσο και ο κυκλικός για το σύστημα ψυχαγωγίας και πληροφόρησης Touch Pro Duo. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται το πακέτο ανθρακονήματος, ενώ τα σπορ πεντάλ και οι μεταλλικές πλάκες στα κατώφλια, ολοκληρώνουν το πολυτελές look.
Η οθόνη του πίνακα οργάνων είναι 12,3 ιντσών, ενώ πολλές είναι οι αναβαθμίσεις που έχουν γίνει στα συστήματα 4κίνησης, ενεργού πίσω μπλοκέ διαφορικού, 8τάχυτου κιβωτίου, διεύθυνσης και ανάρτησης. Μάλιστα, οι μηχανικοί του τμήματος Land Rover Special Vehicle Operations, πέρασαν 63.000 ώρες εργασίας για να προσφέρουν στον κάτοχο του οχήματος άνεση, καλό χειρισμό και απόκριση.
Το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί και εκτός δρόμου. Ως εκ τούτου, οι αντιστρεπτικές ράβδοι είναι αναβαθμισμένες και το σύστημα Continuously Variable Dampers προσαρμόζει τα ελατήρια και την αερανάρτηση, για περισσότερη ηρεμία και άνεση.
Τέλος, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με το σύστημα Intelligent Driveline Dynamics, που ρυθμίζει τη ροπή του κινητήρα για να αντεπεξέλθει στις καταστάσεις. Μπορεί, μάλιστα, ανάλογα με τις συνθήκες, να μεταφέρει όλη την κίνηση, σε ποσοστό 100% στον πίσω άξονα.
Πηγή: Land Rover