Το Volvo XC40 έρχεται να προστεθεί ως το τρίτο μέλος της οικογένειας XC της Volvo και κυρίως να μπει στον ανταγωνισμό των μικρομεσαίων SUV. Ως αναφορά την οικογένεια των XC εκδόσεων της σουηδικής εταιρείας, δηλαδή των XC90, XC60 και τώρα XC40, η κοινή σχεδιαστική γραμμή που καθιέρωσε το πρώτο διατρέχει τα αμαξώματα και των υπολοίπων […]
Το Volvo XC40 έρχεται να προστεθεί ως το τρίτο μέλος της οικογένειας XC της Volvo και κυρίως να μπει στον ανταγωνισμό των μικρομεσαίων SUV.
Ως αναφορά την οικογένεια των XC εκδόσεων της σουηδικής εταιρείας, δηλαδή των XC90, XC60 και τώρα XC40, η κοινή σχεδιαστική γραμμή που καθιέρωσε το πρώτο διατρέχει τα αμαξώματα και των υπολοίπων δύο, καθορίζοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Volvo. Το μεγάλο σε ύψος και μήκος οριζόντιο καπό, η χαρακτηριστική κατακόρυφη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, οι μεγάλοι τροχοί, οι κάθετες επιφάνειες και η τυπική για μάρκα κολώνα C είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που υποδεικνύουν ότι πρόκειται για τρεις παράλληλες, διαφορετικού μεγέθους εκδόσεις.
Κάτω από το αμάξωμα συναντούμε το ίδιο δάπεδο, το CMA (Compact Modular Architecture), παρά τις σημαντικές διαφοροποιήσεις σε διαστάσεις, με χαρακτηριστική αυτή του μήκους. Το XC40 είναι το μοναδικό που πέφτει κάτω από τα 4,5 μέτρα και πιο συγκεκριμένα στα 4,425. Ακόμη κι έτσι όμως διατηρεί ιδιαίτερα μεγάλο μεταξόνιο 2,7 μέτρων, εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλους χώρους για όλους τους επιβάτες του εσωτερικού και συγχρόνως χώρο 460 λίτρων για τις αποσκευές τους.
Όπως ήταν αναμενόμενο, το νέο Volvo XC40 έρχεται να προσθέσει ένα ακόμη λιθαράκι στη διαδικασία ώστε να καταστεί η μάρκα απόλυτα ανταγωνιστική των premium κατασκευαστών και κυρίως των γερμανικών. Οι καθαρές, μίνιμαλ αλλά σε κάθε περίπτωση σύγχρονες γραμμές της εξωτερικής εμφάνισης υπηρετούν το στόχο αυτό, ακόμη όμως καλύτερα το πετυχαίνει το εσωτερικό.
Ποιοτικά υλικά, κορυφαίο φινίρισμα και εξοπλισμός συνδυάζονται με μεγάλους χώρους και κυρίως έξυπνα εκμεταλλευμένους. Το όμορφο ταμπλό με την κάθετη οθόνη στην κεντρική κονσόλα και τον ψηφιακό πίνακα των οργάνων συμπληρώνουν την αίσθηση και την ουσία πρωτοκλασάτου οχήματος. Ο εξοπλισμός ασφάλειας, ψυχαγωγίας και επικοινωνίας είναι κορυφαίος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το Cross Traffic Alert για τον έλεγχο της κάθετης κίνησης κατά την όπισθεν, το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Pilot Assist, το κλασικό City Safety, αλλά και το προηγμένο σύστημα προστασίας σε περίπτωση πολλαπλών διαδοχικών συγκρούσεων μετά από έξοδο από το δρόμο Run-off Road Protection. Μια σειρά έξυπνων λύσεων αυξάνουν την πρακτικότητα της καθημερινής χρήσης, μεταξύ αυτών πολυάριθμοι αποθηκευτικοί χώρου, αφαιρούμενο καλάθι απορριμμάτων, ασύρματη φόρτιση κινητού.
Την κίνηση του νέου Volvo XC40 αναλαμβάνουν σύνολα της γενιάς Drive E, με ένα 2.0 βενζίνης 250 ίππων και έναν αντίστοιχο πετρελαίου 190 ίππων να είναι, σε συνδυασμό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και τετρακίνηση Haldex, διαθέσιμοι από το ντεμπούτο του νέου μοντέλου. Αργότερα θα ακολουθήσουν τα μικρότερα σύνολα με κίνηση στους εμπρός τροχούς, όπως επίσης και μια υβριδική.