Ο Γάλλος κατασκευαστής παρουσιάζει το εσωτερικό της πέμπτης γενιά του Clio, που αναμένεται πιο μοντέρνο και σπορ.
Το νέο Clio παρουσιάζει η Renault, η οποία «επένδυσε» στις τέσσερις προηγούμενες γενιές για να κατασκευάσει ένα πιο μοντέρνο και σπορ αυτοκίνητο. Διαθέτει ένα ώριμο αμάξωμα και ένα εντελώς ανανεωμένο εσωτερικό. Έχοντας πιο σμιλεμένες γραμμές και πιο δυναμικό front-end, το νέο Clio κερδίζει σε ζωτικότητα και εκσυγχρονισμό, ενώ παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο, παρά το γεγονός ότι περιλαμβάνει 100% νέα εξαρτήματα. Εντός καμπίνας, η εξέλιξη είναι πασιφανής. Ποιότητα και τεχνολογία κάνουν την εμφάνισή τους, κάτι το οποίο βοηθά σε πολλούς τομείς τους επιβαίνοντες.
Η εργονομία επίσης βρίσκεται σε καλά επίπεδα, αλλά και η κατασκευή, καθώς τα μαλακά υλικά στο ταμπλό, τις ταπετσαρίες και στον περιβάλλοντα χώρο της κεντρικής κονσόλας, ανεβάζουν το επίπεδο. Οι χώροι είναι περισσότεροι και η καμπίνα είναι διαμορφωμένη με τέτοιον τρόπο, που επικεντρώνεται στον οδηγό. Το μοντέλο εφοδιάζεται και με ηλεκτρικό χειρόφρενο, κάτι μοναδικό στην κατηγορία, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία.
Οθόνη πολυμέσων
Η 9,3 ιντσών οθόνη, είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο της Renault. Είναι κάθετη και κυρτή συγχρόνως, εμπνευσμένη από εκείνη του Espace και μεγεθύνει το ταμπλό, χαρίζει μάκρος στην καμπίνα και βελτιώνει την ορατότητα. Είναι τοποθετημένη με κλίση προς τον οδηγό και με το νέο σύστημα διασύνδεσης Easy Link, διαμορφώνονται οι ενημερωδιασκέδαση και πλοήγηση, όπως επίσης και οι επιλογές του Multi-Sense.
Πίνακας οργάνων
Για πρώτη φορά το Clio εφοδιάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων, αντικαθιστώντας τον αναλογικό. Από 7 έως 10 ίντσες, η οθόνη TFT μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εξατομικευτεί η οδήγηση. Η οθόνη 10 ιντσών παρέχει και GPS, ενώ σε συνδυασμό με την 9,3 οθόνη πολυμέσων, είναι οι πιο μεγάλες σε διαστάσεις στην κατηγορία.
Ταμπλό
Χωρίζεται σε τρία μέρη και είναι το πιο ψηλό, με το αφρώδες υλικό, το κεντρικό και το χαμηλό, που συγκεντρώνει πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, όπως για παράδειγμα αυτόν που βρίσκεται στο τμήμα του συνοδηγού. Ο σχηματισμός του είναι κυματιστός και παρέχει περισσότερη ορατότητα. Αυτή η αίσθηση ενισχύεται από την οριζόντια μορφή των κεντρικών και πλευρικών εξαεριστήρων. Χαμηλότερα της κεντρικής οθόνης, τα μπουτόν τύπου «πιάνου» βελτιώνουν την εργονομία, με την πρόσβαση στο σύστημα κλιματισμού να είναι εύκολη για τον οδηγό.
Τιμόνι
Το νέο, πιο κομψό τιμόνι έχει πιο compact σχεδιασμό, χάρη στον πιο compact αερόσακο που περιέχει. Έτσι, βελτιώνεται περαιτέρω η ορατότητα. Διαθέτει ειδικό σημείο για την ξεκούραση του αντίχειρα, ευρύτερη στεφάνη και πίσω χειριστήρια. Συν τοις άλλοις, η εμφάνισή του είναι κι αυτή βελτιωμένη.
Κεντρική κονσόλα
Είναι τοποθετημένη πιο ψηλά και φιλοξενεί τον πιο κοντό επιλογέα. Μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού και χάρη στους αποθηκευτικούς χώρους που υπάρχουν στο κάτω μέρος της, απελευθερώνει χώρο, ενώ φιλοξενεί και σημείο ασύρματης φόρτισης smartphone.
Καθίσματα
Προσφέρουν καλύτερη στήριξη χάρη στη μεγαλύτερη βάση και το σχήμα τους. Επίσης, οι πίσω επιβάτες έχουν περισσότερο χώρο για τα γόνατά τους, ενώ τα νέα σε σχεδιασμό προσκέφαλα βελτιώνουν την ορατότητα, δίνοντας έτσι την αίσθηση του χώρου. Όπως στο ταμπλό, μεγάλη βάση δόθηκε στα υλικά κατασκευής τους και είναι πιο εργονομικά και λειτουργικά, χάρη στους καλύτερα προσβάσιμους διακόπτες.
Ταπετσαρίες
Διατίθενται με μαλακό υλικό, με ενσωματωμένα μεγάλα τμήματα, όπως οι υποβραχίονες και με μια γκάμα σχεδιασμού. Επίσης, εφοδιάζονται και με μια «μαλακή» ατμόσφαιρα φωτός.
Εξατομίκευση
Αυτά που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός είναι η κεντρική κονσόλα, το ταμπλό, οι ταπετσαρίες, το τιμόνι και τα υποβραχιόνια. Οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους οκτώ επιλογές εσωτερικού, σε συνδυασμό με τον χρωματισμό του εξαερισμού. Επίσης, οκτώ είναι οι επιλογές φωτισμού περιβάλλοντος της καμπίνας.
Πηγή: Renault