Η εταιρεία υποστηρίζει πως το αυτοκίνητο ζυγίζει περίπου 80 κιλά λιγότερο από τον ανταγωνισμό και πως αυτό προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις.
Η McLaren παρουσίασε την 600LT Spider, που αποτελεί το τρίτο μοντέλο του επιχειρηματικού πλάνου Track25 της εταιρείαςκαι το πέμπτο της οικογένειας Longtail (LT). Προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις χάρη στο μειωμένο βάρος συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, όπως ισχυρίζεται η φίρμα, ενώ εξίσου εξαιρετικός είναι και ο χειρισμός του.
Όπως η 600LT Coupε, η Spider έχει σημαντικά μειωμένο βάρος, που αγγίζει τα 100 κιλά σε σχέση με την 570S Spider. Κατασκευασμένη από ανθρακόνημα, παρέχει εξαιρετικά επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας και μπορεί το βάρος σε σχέση με την Coupe να είναι αυξημένο κατά 50 κιλά, αλλά το όχημα είναι πιο ελαφρύ κατά 80 από τον ανταγωνισμό. Το συνολικό βάρος χωρίς τον οδηγό, ανέρχεται στα 1.297 κιλά, με την αναλογία ισχύος/βάρους να είναι 463 ίπποι ανά τόνο.
Η σκληρή οροφή τριών τμημάτων ανοιγοκλείνει απλά με το πάτημα ενός μπουτόν και έως τις ταχύτητες των 40 χ.α.ω. Όταν η οροφή είναι ανοικτή, οι επιβάτες απολαμβάνουν την αίσθηση του ανέμου, αλλά και τον ήχο που εξέρχεται των υπερυψωμένων απολήξεων. Υπάρχει και ένα γυάλινο πάνελ/αλεξήνεμο, το οποίο ενεργοποιείται ηλεκτρονικά και ανεξάρτητα από την οροφή, με τους επιβάτες να μπορούν να μειώσουν την εισροή αέρα στο τμήμα της καμπίνας, να αυξήσουν τον εξαερισμό ή απλά να αφήσουν τον ήχο από τις εξατμίσεις να τους «πλημμυρίσει».
Χάρη στην τεχνολογία που έχει εφαρμοστεί στις 650S, 675LT και 570S Spiders, η οροφή είναι πιο ασφαλής και αντιστέκεται στη φθορά σε σχέση με μια υφασμάτινη και κάνει την καμπίνα να μοιάζει όπως της Coupe, όταν έχει κλείσει.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου του twin-turbo, 3,8 λίτρων V8 κινητήρα έχουν αναβαθμιστεί, για το σύστημα ψύξης έχει γίνει το ίδιο, ενώ οι πιο κοντές εξατμίσεις, παρέχουν περισσότερη ισχύ. Αυτή ανέρχεται στους 600 ίππους με 620Nm ροπής, αριθμοί που είναι εφάμιλλοι και στην Coupe.
Μαζί με τον διπλό συμπλέκτη και το 7τάχυτο Seamless Shift Gearbox-Κιβώτιο (SSG), στο πρόγραμμα Sport με το Ignition Cut οι αλλαγές σχέσης είναι γρηγορότερες και ο ήχος διαφορετικός, ενώ στο Track με το Inertia Push βελτιστοποιείται η επιτάχυνση. Τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 2,9δλ., τα 200 σε 8,4 και κατά 0,2δλ. πιο αργά από την Coupe, με την τελική να ανέρχεται στα 324 χ.α.ω. με την οροφή κλειστή και στα 315 όταν έχει ανοίξει.
Η παραγόμενη κάθετη δύναμη που ασκείται είναι 100 κιλά στα 250 χ.α.ω. και για να τα διαχειριστεί όλα αυτά το αυτοκίνητο, εξοπλίζεται με σφυρήλατα διπλά ψαλίδια από αλουμίνιο με αναβαθμισμένα αμορτισέρ και με ελαφρύ σύστημα πέδησης. Τα ελαστικά που «φορά» είναι τα Pirelli P- Zero Trofeo R που ανταποκρίνονται στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, επιτάχυνσης και επιβράδυνσης.
Εσωτερικά το αυτοκίνητο επενδύεται από ελαφρύ ύφασμα Alcantara και εξοπλίζεται από τα ανθρακονημάτινα σπορ καθίσματα που υπάρχουν στη McLaren P1. Τα καθίσματα είναι προαιρετικά, μπορούν να παραγγελθούν ξεχωριστά από το πακέτο MSO Clubsport και έχουν σχεδιαστεί για τη McLaren Senna. Για όσους επιθυμούν περαιτέρω μείωση του βάρους, το όχημα δεν διαθέτει σύστημα ήχου και κλιματισμό.
Όπως στην περίπτωση της Coupe, έτσι και ο αριθμός των μονάδων της 600LT Spider θα είναι περιορισμένος. Κάθε αυτοκίνητο θα κασκευαστεί στο χέρι στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Γουόκινγκ και στοιχίζει 201.500 λίρες Αγγλίας, συν φόρους.
Πηγή: McLaren