Έξι εβδομάδες μετά την παρουσίαση της Coupe, η Porsche λανσάρει την Cabrio έκδοση, με ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά, να είναι ο γρηγορότερος χρόνος λειτουργίας της οροφής.
Την 911 Cabrio 2019 λανσάρει η Porsche, που διαθέτει μια πλήρως αυτόματη μαλακή οροφή, εφοδιαζόμενη με πίσω παράθυρο από κρύσταλλο. Μάλιστα, η ειδική κατασκευή της με στοιχεία από μαγνήσιο και ο σχεδιασμός της, εμποδίζουν την εισροή αέρα στο εσωτερικό και συνεπώς, το φούσκωμά της στις μεγάλες ταχύτητες. Μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει σε ταχύτητες έως το 50 χ.α.ω., με το υδραυλικό σύστημά της να μειώνει τον χρόνο λειτουργίας (άνοιγμα/κλείσιμο) στα 12 δευτερόλεπτα. Μάλιστα, υπάρχει και αλεξήνεμο που εκτείνεται, κάτι το οποίο προστατεύει από τον άνεμο.
Η 911 Cabriolet διατίθεται στην έκδοση Carrera S με κίνηση τους πίσω τροχούς και Carrera 4S με κίνηση σε όλους. Αμφότερες εφοδιάζονται με τον 2.981 cm³ 6κύλινδρο κινητήρα boxer, ισχύος 450 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και ροπή 530Nm ανάμεσα στις 2.300-5.000. Η αποδοτικότητα έχει αυξηθεί, οι ρύποι έχουν μειωθεί και κάποια άλλα στοιχεία που έχουν βελτιστοποιηθεί, είναι η νέα διάταξη των turbo και το σύστημα ψύξης. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός 8τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η Carrera S επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε 3,9δλ. (3,7 με το Sport Chrono Package-προαιρετικός εξοπλισμός), με την τελική του να σταματά στα 306. Η Carrera 4S αναπτύσσει ταχύτητες έως τα 304 χ.α.ω. και επιταχύνει έως τα 100 σε 3,8 (3,6 με το Sport Chrono Package-προαιρετικός εξοπλισμός).
Η νέα θέση τοποθέτησης του μοτέρ, κάνει το όχημα πιο άκαμπτο συγκριτικά με τον προκάτοχό του, ενώ για πρώτη φορά, το Porsche Active Suspension Management (PASM) εφοδιάζει την 911 Cabriolet. Συνέπεια τούτου, τα ελατήρια της ανάρτησης είναι πιο σκληρά και κοντά, οι αντιστρεπτικές ράβδοι στον εμπρός και τον πίσω άξονα, πιο άκαμπτες, ενώ το σασί έχει χαμηλώσει κατά 10mm. Αυτές οι ρυθμίσεις, κάνουν την 911 πιο ουδέτερη στον δρόμο και με καλύτερη κατανομή βάρους.
Εξωτερικός σχεδιασμός
Η νέα 911 Cabriolet φαίνεται πιο φαρδιά, πιο μυώδης και με περισσότερη αυτοπεποίθηση από το μοντέλο που αντικαθιστά. Τα τόξα των τροχών είναι φαρδύτερα και φιλοξενούν τους 20 ιντσών τροχούς εμπρός και τους 21 πίσω. Οι εκδόσεις με την πίσω κίνηση, έχουν το ίδιο πλάτος με τις 4κίνητες. Ο πίσω άξονας είναι κατά 44mm πιο μακρύς, ενώ το εμπρός τμήμα, πιο φαρδύ από τη μεριά του κατά 45. Θυμίζει σε πολλά 911 περασμένων ετών, καθώς το καπό εκτείνεται προς τα έξω, με το παρμπρίζ να έχει μπροστά του μια εσοχή. Αμφότερα τα στοιχεία αυτά, δίνουν μια πιο δυναμική αίσθηση στο αυτοκίνητο.
Αναφορικά με το πίσω μέρος, κυριαρχείται από το φαρδύτερο ρυθμιζόμενο σπόιλερ και τη λεπτή οριζόντια μπάρα. Με εξαίρεση τον εμπρός και τον πίσω τομέα, το υπόλοιπο αυτοκίνητο έχει κατασκευαστεί από αλουμίνιο.
Η 911 Cabriolet εσωτερικά
Το εσωτερικό είναι διακριτικό, με καθαρές ευθείες γραμμές και τα όργανα εντός του ταμπλό. Όπως στην πρώτη 911, το ταμπλό καλύπτει από άκρο σε άκρο την περιοχή του και διαβαθμίζεται σε δύο επίπεδα. Δίπλα στο κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο, δύο λεπτές οθόνες παρέχουν πληροφορίες στον οδηγό. Η κεντρική είναι 10,9 ιντσών, ανήκει στο Porsche Communication Management (PCM) και ο οδηγός μπορεί να τη χειριστεί, δίχως να διασπάται η προσοχή του.
Συστήματα υποβοήθησης που αυξάνουν την ασφάλεια και την άνεση
Η Porsche παρουσιάζει – όντας ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που κάνει κάτι τέτοιο, όπως ισχυρίζεται – το πρόγραμμα οδήγησης Wet, που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Η τεχνολογία αυτή, εντοπίζει νερό στον δρόμο και προετοιμάζει τα συστήματα ελέγχου, προειδοποιώντας τον οδηγό. Τα συστήματα, ρυθμίζουν αναλόγως το όχημα, έχοντας επίκεντρο την ασφάλεια, με τον οδηγό να έχει πατήσει πρωτύτερα απλά ένα κουμπί ή αλλάξει θέση σε έναν διακόπτη μέσω του τιμονιού (Sport Chrono Package). Κάμερα και σύστημα υποβοήθησης πέδησης παρέχονται στάνταρ και εντοπίζουν τον κίνδυνο σύγκρουσης με άλλα οχήματα, πεζούς ή δικυκλιστές και εφαρμόζουν πίεση πέδησης αν χρειαστεί. Το park assistant system από τη μεριά του, εφοδιαζόμενο με κάμερα, διατίθεται κι αυτό στάνταρ. Στον προαιρετικό εξοπλισμό από εκεί και πέρα, προσφέρεται το Night Vision Assist με θερμική κάμερα, προσαρμοζόμενο cruise control με έλεγχο απόστασης, λειτουργία stop-and-go και προστασία επιβατών σε περίπτωση ανατροπής.
Οι τιμές για τη γερμανική αγορά και την 911 Carrera S Cabriolet αρχίζουν από 134.405 ευρώ και για την 911 Carrera 4S Cabriolet από τα 142.259.
Πηγή: Porsche