Νέος κινητήρας για την Porsche Macan S

Η κινητήρια μονάδα είναι πιο ισχυρή, το πλαίσιο του μοντέλου αναβαθμισμένο, ενώ έχουν αυξηθεί τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης.

Η Porsche έχει επεκτείνει την γκάμα των compact SUV της με την προσθήκη της Macan S, η οποία κάτω από το καπό της έχει έναν νέο 3λιτρο V6 turbo κινητήρα βενζίνης, εφοδιασμένο με φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων. Αποδίδει 354 ίππους με ροπή 480Nm, κάτι που σημαίνει πως είναι πιο ισχυρός κατά 14 ίππους και 20Nm αντίστοιχα, από τον προκάτοχό του.

Εφοδιασμένο με το πακέτο Sport Chrono Package (διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό), το όχημα επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε μόλις 5,1δλ. 0,1 πιο γρήγορα από το προηγούμενο. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 254 χ.α.ω., με την κατανάλωση να είναι 8,9l/100 km.

Το turbo έχει τοποθετηθεί εσωτερικά της διάταξης V του μοτέρ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την πιο κοντή εξαγωγή των αερίων ανάμεσα στον θάλαμο καύσης και τον στροβιλοσυμπιεστή, κάτι που κάνει το μοτέρ πιο ανταποκρίσιμο. Το turbo, τεχνολογίας twin-scroll παρέχει υψηλή ροπή από τις χαμηλές στροφές και αυτό έχει αντίκτυπο στα αέρια, που τροφοδοτούν συνεχώς τη φτερωτή της τουρμπίνας. Τον δικό τους ρόλο παίζουν η γεωμετρία του θαλάμου καύσης και οι εγχυτήρες. Η αναλογία ισχύος ανά λίτρο έχει αυξηθεί από τα 113 στα 118 άλογα, με τις εκπομπές να είναι μειωμένες.

Νέο πλαίσιο για καλύτερη ισορροπία

Η Porsche Macan S διαθέτει το σύστημα 4κίνησης Porsche Traction Management (PTM). Στον εμπρός άξονα, τα ψαλίδια είναι πλέον από αλουμίνιο και όχι από ατσάλι, ενώ οι ελαφριοί τροχοί από εκεί και πέρα, βοηθούν στο να κάνουν τη Macan S πιο άνετη στον τομέα του χειρισμού. Οι αντιστρεπτικές ράβδοι μειώνουν περαιτέρω τις κλίσεις στον δρόμο, ενώ το σύστημα ελέγχου ενεργούς ανάρτησης Porsche Active Stability Management (PASM), η ρυθμιζόμενη αερανάρτηση, τα υδραυλικά αμορτισέρ και το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), διατίθενται προαιρετικά και βοηθούν το μοντέλο να είναι πιο σταθερό.

Φρένα

Έχει δοθεί μεγάλη βάση σε αυτόν τον τομέα και ο οδηγός θα το καταλάβει από την αίσθηση του πεντάλ. Ζυγίζει 300g λιγότερο από το προηγούμενο ατσάλινο στέλεχος και δρα στον κεντρικό κύλινδρο μέσω πιο κοντού βραχίονα. Αποτέλεσμα τούτου, πιο ανταποκρινόμενο φρενάρισμα, με τον οδηγό να νιώθει το ακριβές σημείο πίεσης, έχοντας καλύτερη αίσθηση. Εμπρός, οι δίσκοι έχουν αυξηθεί στα 360mm διάμετρο, από 350, με το πάχος να έχει αυξηθεί κι αυτό στα 36mm από τα 34. Τα τακάκια δεν περιέχουν χαλκό. Το όχημα από τη μεριά του, μπορεί να εφοδιαστεί με το προαιρετικό κεραμικό σύστημα πέδησης Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Φωτιστικά σώματα και ψηφιοποίηση

Η Macan S ξεχωρίζει επίσης από τις νέες πινελιές του facelift και μεταξύ άλλων ξεχωρίζουν οι λεπτοί οπίσθιοι προβολείς τεχνολογίας LED. Οι εμπρός, LED κι αυτοί, παρέχονται στάνταρ, ενώ προαιρετικό είναι το σύστημα Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).

Από εκεί και πέρα, το νέο Porsche Communication Management (PCM), διαθέτει οθόνη αφής 10,9 ιντσών και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων πλοήγηση, πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, διασύνδεση κινητού, φωνητικές εντολές, σημείο Wi-Fi και μια πληθώρα διευκολύνσεων με το Porsche Connect services.

Τιμόνι GT, ιονιστής και Traffic Jam Assist

Το σπορ τιμόνι GT είναι προαιρετικό και διατίθεται και στην 911. Ο διακόπτης για την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης είναι πάνω σε αυτό, όπως και το μπουτόν Sport Response, που περιλαμβάνεται στο προαιρετικό Sport Chrono Package. Προαιρετικά από εκεί και πέρα είναι το Traffic Jam Assist, το θερμαινόμενο παρμπρίζ και ο ιονιστής, που σε συνεργασία με το στάνταρ φίλτρο καμπίνας, βελτιώνει την ποιότητα του αέρα στο εσωτερικό.

Η νέα Macan κοστίζει στη γερμανική αγορά 64.356 ευρώ.

Πηγή: Porsche

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από