McLaren 720S Spider

McLaren 720S Spider

Η βρετανική εταιρεία παρουσίασε την 720S Spider, ένα supercar, διθέσιο με αφαιρούμενη οροφή, υψηλών επιδόσεων.

Η 720S Spider αποτελεί το νέο supercar της McLaren, ένα αυτοκίνητο που προσφέρει έντονες οδηγικές εμπειρίες, χάρη στην ισχύ του κινητήρα, που σε συνδυασμό με το αεροδυναμικό πακέτο, σημειώνει ξεχωριστές επιδόσεις είτε όταν η οροφή είναι κλειστή είτε ανοικτή.

Όπως όλες οι McLaren, έτσι και αυτή, έχει κατασκευαστεί από ανθρακόνημα, κάτι το οποίο έχει επίπτωση στο βάρος, αλλά και στην ασφάλεια. Από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένη και η καμπίνα για την προστασία των επιβατών σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος. Για αυτό το σύστημα, η McLaren πέτυχε εξοικονόμηση βάρους της τάξεως των 6,8 κιλών σε σχέση με την 650S.

Είναι βαρύτερη μόλις κατά 49 κιλά από την 720S Coupe, αλλά αυτή η αύξηση έχει να κάνει με την οροφή και την καμπίνα. Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.332 κιλά, πιο ελαφρύ κατά 88 από τον πλησιέστερο… αντίπαλο, του οποίου τα κιλά είναι 1.420.

Καλύτερη ορατότητα

Προσφέρει 360 μοιρών ορατότητα στον οδηγό. Αξίζει να τονιστεί πως ο οδηγός μπορεί να δει και διαγώνια από τον ώμο του τον δρόμο και τι υπάρχει εκεί. Για να «καθίσει» καλύτερα η οροφή, η κατασκευή από ανθρακόνημα έχει τοποθετηθεί με τέτοιον τρόπο, ώστε να βρίσκεται κοντά στα ψυγεία και τις εισαγωγές αέρα. Έτσι, διατίθενται τα 58 λίτρα του χώρου φόρτωσης, με τους επιβάτες να κάθονται 25mm πιο κοντά στο έδαφος.

Σπουδαίες επιδόσεις

Ο 4λιτρος twin-turbo V8 κινητήρας της McLaren 720S Spider, αποδίδει 720 ίππους με 770Nm ροπής, με την αναλογία ισχύος/βάρους να ανέρχεται στα 540 άλογα/τόνο. Τα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 2,9δλ., τα 200 σε 7,9, 0,1 πιο αργά από την Coupe, ενώ τα 400 μέτρα έρχονται σε 10,4, πάλι 0,1 πιο αργά. Η τελική του είναι στα 341 με κλειστή την οροφή και 325 χ.α.ω. όταν είναι ανοικτή.

Δύο από τα στοιχεία που προσφέρουν εξαιρετική αεροδυναμική, είναι οι οπές κάτω από τα εμπρός φτερά και οι θύρες δύο εδρών. Επίσης, ο διαχωριστής ροής αέρα και ο σχεδιασμός του καπό, ελέγχουν τον άνεμο και τον οδηγούν πάνω, γύρω και κάτω από το όχημα. Όλα είναι επανασχεδιασμένα και βελτιστοποιημένα να δουλεύουν αρμονικά με το πίσω μέρος και το ενεργό σπόιλερ.

Retractable Hard Top (RHT)

Έτσι ονομάζεται η οροφή του οχήματος και γενικότερα το σύστημα. Είναι κατασκευασμένη από ανθρακόνημα, όπως γράφτηκε παραπάνω και έρχεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Ο μηχανισμός είναι ηλεκτρικός και όχι υδραυλικός, με την οροφή να ανοίγει ή να κλείνει σε μόλις 11δλ., έξι δλ. πιο γρήγορα από την 650S Spider. Μπορεί να ανοίξει/κλείσει έως τα 50 χ.α.ω. και όχι στα 30, όπως στην 650S.

Η διαδικασία είναι ήσυχη και δεν θα ενοχλήσει καθόλου τους επιβάτες. Μάλιστα, όταν βρίσκεται στη διαδικασία του ανοίγματος, τα πίσω μικρά παράθυρα, χαμηλώνουν.

Υπάρχει και η επιλογή της ηλεκτροχρωμικής οροφής, που με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορεί να μετατραπεί από διάφανη σε σκούρα και το αντίστροφο. Όταν ο κινητήρας δεν λειτουργεί, γίνεται πιο σκούρα, κρατώντας δροσερή την καμπίνα κατά τις θερμές ημέρες. Το σύστημα διαθέτει, μάλιστα και μνήμη.

Εσωτερικά υπάρχει η αίσθηση του χώρου και των υλικών υψηλής ποιότητας. Η κεντρική οθόνη είναι οκτώ ιντσών και το Central Infotainment Screen, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να ελέγξει τον κλιματισμό, το ηχοσύνολο, την πλοήγηση και άλλα. Ο διζωνικός κλιματικός έλεγχος και ο κλιματισμός εναρμονίζονται με την οροφή, αν είναι ανοικτή ή κλειστή για παράδειγμα και αυτομάτως προσαρμόζει τη θερμοκρασία στην καμπίνα, αυξάνοντας τη ροή του αέρα ή απομακρύνοντάς τον προς το δάπεδο ή την οροφή του αυτοκινήτου.

Σπόιλερ σε συνάρτηση με την οροφή

Να τονιστεί σε αυτό το σημείο, πως ανάλογα με την κατάσταση της οροφής, ενεργεί και το σπόιλερ, προκειμένου να μειώσει την οπισθέλκουσα, να αυξήσει την κάθετη δύναμη ή ακόμα και να φρενάρει το όχημα. Έτσι, το βοηθά σε κάθε περίπτωση, με τα ηλεκτρονικά να αναγνωρίζουν την κατάσταση και να δρουν αναλόγως.

Η ανάρτηση από τη μεριά της, είναι υδραυλική και ανάλογα με τα προγράμματα Comfort, Sport, Track, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί όπως αυτός θέλει. Άνετα, σπορ ή στην πίστα.

Οι 10 ακτίνων σφυρήλατοι τροχοί νέας σχεδίασης υποδέχονται τα ελαστικά Pirelli P Zero, προσφέροντας επιδόσεις, πρόσφυση, χειρισμό και άνεση σε όλες τις συνθήκες. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν, πάντως, τα Pirelli P Zero Corsa, ενώ διαθέσιμα είναι τα χειμερινά Sottozero και τα υψηλής απόδοσης Trofeo R.

Εκδόσεις και αποχρώσεις

Οι εκδόσεις είναι δύο. Οι Performance και Luxury, όπως στην περίπτωση της Coupe. Υπάρχουν δύο επιπλέον εξωτερικοί χρωματισμοί και πρόκειται για τους Belize Blue και Aztec Gold, που προστίθενται στους ήδη διαθέσιμους 23, με την απόχρωση Supernova Silver να έχει εμφανιστεί πρώτα στη McLaren 12C.

Πηγή: McLaren

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ