Η πρώτη φορά που ένα SUV της Honda διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά με υβριδικό σύστημα κίνησης.
Η Honda παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ευρώπη ένα SUV με υβριδικό σύστημα κίνησης. Πρόκειται για το CR-V Hubrid, που συνδυάζει το σύστημα Hybrid Performance με το Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD). Αυτά τα δύο περιλαμβάνουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ, μια κεντρική μονάδα ελέγχου, έναν κινητήρα βενζίνης τύπου Άτκινσον, μπαταρία ιόντων-λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο, που παρέχει άμεση απόκριση και απόδοση.
Ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας i-VTEC έχει ισχύ 145 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. και ο ηλεκτρικός, 184 με ροπή 315Nm. Ο συνδυασμός των δύο, επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε 8,8δλ. χρησιμοποιώντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς και 9,2 με 4κίνηση. Η μέγιστη ταχύτητά του είναι 180 χ.α.ω.
Στην προσθιοκίνητη λειτουργία οι εκπομπές ανέρχονται στα 120 g/km με κατανάλωση 5,3 l/100km και στην 4κίνητη, 126 g/km και 5,5 l/100km αντίστοιχα.
Οι τρεις λειτουργίες κίνησης είναι οι EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive. Στην πρώτη, η μπαταρία τροφοδοτεί με ενέργεια το ηλεκτρικό μοτέρ, στη δεύτερη, ο κινητήρας παρέχει ισχύ στη γεννήτρια, που με τη σειρά της τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ και στην τρίτη, αναλαμβάνει πλήρως ο κινητήρας βενζίνης.
Για την οδήγηση στα προάστια, το CR-V μπορεί να συνδυάσει τη Hybrid Drive και την EV Drive για μέγιστη οικονομία. Στην πρώτη, η ισχύς του μοτέρ βενζίνης μπορεί επίσης να φορτίσει την μπαταρία μέσω της γεννήτριας, ενώ στη δεύτερη, η καθαρή ηλεκτρική ενέργεια, μπορεί να προσφέρει για δύο χιλιόμετρα μηδενικές εκπομπές ρύπων. Στην Engine Drive, που είναι και η πιο αποδοτική για τα ταξίδια, μπορεί να διατεθεί έξτρα ισχύ από το ηλεκτρικό μοτέρ.
Στα 60 χ.α.ω., το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί με την EV Drive για περισσότερο από τον μισό χρόνο και στα 100 χ.α.ω., στο 1/3. Η ανώτατη ταχύτητα επιτυγχάνεται με την Hybrid Drive.
Όλες αυτές οι αλλαγές, δεν γίνονται αντιληπτές από τον οδηγό, με τον 2λιτρο κινητήρα, τον ηλεκτρικό, τη γεννήτρια και τη μονάδα ελέγχου να είναι τοποθετημένα κάτω από το καπό και την μπαταρία κάτω από τον χώρο φόρτωσης.
Το κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει ομαλότερες αλλαγές και παροχή ροπής, μια γραμμική αίσθηση επιτάχυνσης, με το Active Sound Control του CR-V να εμπλουτίζει την οδηγική εμπειρία, παρέχοντας τον φυσικό ήχο της επιτάχυνσης σε σχέση με την ταχύτητα του κινητήρα.
Σύστημα Deceleration Paddle Selector
Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με αυτό και ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει τα paddles προκειμένου να επιβραδύνει. Η «πρόοδος» φαίνεται στην οθόνη επτά ιντσών του Driver Information Interface (DII), μέσω κλίμακας/σιρίτη. Όσο αυτός αυξάνεται, τόσο επιβραδύνει το αυτοκίνητο. Ο ανώτερος αριθμός είναι τέσσερις.
Πατώντας προς τα πίσω το αριστερό paddle, ο ρυθμός της επιβράδυνσης αυξάνεται. Κάνοντας το ίδιο από τη δεξιά πλευρά, το αυτοκίνητο σταματάει πιο ομαλά.
Σε κανονικές συνθήκες, η χειροκίνητη ρύθμιση επιβράδυνσης ακυρώνεται όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα ή επιταχύνει. Όταν βρίσκεται στη λειτουργία Sport, η χειροκίνητη ρύθμιση θα συνεχίσει να λειτουργεί, έως ότου ακυρωθεί από τον οδηγό.
Πηγή: Honda