Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη Copo, η εταιρεία παρουσιάζει τη νέα και ηλεκτρική, κατάλληλη γα τους αγώνες dragster.
Σε συνεργασία με τις αγωνιστικές ομάδες drag, Hancock και Lane Racing, η Chevrolet παρουσίασε την eCOPO Camaro Concept, που βασίζεται φυσικά στο συμβατικό αυτοκίνητο παραγωγής. Εφοδιασμένη με ηλεκτροκινητήρες, παράγει περισσότερους από 700 ίππους, με ροπή 813Nm.
Η εταιρεία δηλώνει χρόνο στα 400μ. 9δλ., με τις δοκιμές να συνεχίζονται.
Η μπαταρία έχει τάση 800 volt και τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ της BorgWarner HVH 250-150 παράγουν 406Nm ροπή το καθένα. Συνεργάζονται με το αυτόματο κιβώτιο Turbo 400 και δίνουν κίνηση στους πίσω τροχούς. Η νέα μπαταρία μεταδίδει αποδοτικότερα την ισχύ στο μοτέρ και υποστηρίζει ταχύτερους χρόνους φόρτισης, κάτι το οποίο είναι σημαντικό για το μικρό χρονικό διάστημα που μεσολαβεί στους αγώνες drag μεταξύ εκκίνησης και τερματισμού.
Το πακέτο της μπαταρίας χωρίζεται σε τέσσερα τμήματα τάσης των 200 volt το καθένα και βάρους 79 κιλών (το καθένα) και είναι έτσι τοποθετημένο στο όχημα για να προσφέρει καλύτερη κατανομή βάρους. Δύο εξ αυτών εντοπίζονται στην περιοχή των πίσω καθισμάτων και τα άλλα δύο στον χώρο φόρτωσης, το ένα στη θέση της ρεζέρβας και το άλλο πάνω από τον πίσω άξονα.
Το Battery Management System παρακολουθεί την τάση και τη θερμοκρασία στο πακέτο και ελέγχει όλα τα ηλεκτρικά συστήματα για καλύτερη λειτουργία και λειτουργικότητα. Το τμήμα των μπαταριών που βρίσκεται στο πίσω μέρος του οχήματος, είναι σφραγισμένο και τοποθετημένο σε ειδικό «τούνελ» του αναβαθμισμένου άξονα κίνησης, προκειμένου να είναι προστατευμένο. Επιπροσθέτως, ο κλωβός ασφαλείας στον χώρο φόρτωσης, έχει επεκταθεί για τον ίδιο σκοπό για τα τμήματα του πακέτου μπαταρίας που προστατεύει.
Μάλιστα, οι θέσεις των τμημάτων, «μεταφέρουν» περισσότερο από 56% βάρος στο πίσω μέρος, κάτι το οποίο έχει αντίκτυπο στην καλύτερη εκκίνηση του αυτοκινήτου.
Πηγή: Chevrolet