Gumpert Aiways RG Nathalie

Gumpert Aiways RG Nathalie

Η απάντηση του Ρόλαντ Γκάμπερτ στην ηλεκτροκίνηση, με το plug-in υβριδικό αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου μεθανόλης και με αυτονομία 850 χιλιομέτρων.

Μέσω του Gumpert Aiways RG Nathalie, ο Ρόλαντ Γκάμπερτ δίνει τη δική του απάντηση στον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων. Το όχημα έχει παραμείνει κάτω από τα 1.600 κιλά χάρη στο σωληνωτό του πλαίσιο και το σασί, κατασκευασμένο από CFRP, παρόλο που η μπαταρία ζυγίζει 450 κιλά.

Το αυτοκίνητο κόστους 500 χιλιάδων ευρώ, μπορεί να επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε 2,5δλ., έχοντας ανώτατη ταχύτητα τα 300. Έχει αυτονομία της τάξης των 850 χιλιομέτρων και είναι παρόμοιο σε διαστάσεις με το Audi TT.

Το μήκος του ανέρχεται στα 4,31μ., το πλάτος από καθρέπτη σε καθρέπτη 2,1μ. και το ύψος 1,31μ. Το μεταξόνιο έχει μήκος 2,52μ., με την μπροστινή ανάρτηση να έχει γόνατα McPherson και η πίσω διπλά ψαλίδια.

Το αυτοκίνητο που θυμίζει λίγο το Audi TT, πίσω Nissan GT-R και τα φωτιστικά οπίσθια σώματα, Dodge, παρέχει καλή εργονομία και η ορατότητα του οδηγού είναι πολύ καλή, έχοντας παράλληλα πολύ χώρο για το κεφάλι του. Η οθόνη πάνω από την κεντρική κονσόλα είναι αφής και το εσωτερικό του μοντέρνο. Όσον αφορά στην τιμή του, είναι υψηλή, όπως λέει ο Γκάμπερτ, καθώς η μεμβράνη των κυψελών καυσίμου είναι ιδιαιτέρως ακριβή.

Η ειδική απόδοση του μοτέρ φτάνει το 45%, εν αντιθέσει με τους συμβατικούς κινητήρες, όπου περιορίζεται στο 25%. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 60 kWh, αλλά η αυτονομία του οχήματος είναι τόσο μεγάλη, διότι το υδρογόνο έχει αναλογία 60:40 με τη μίξη μεθανόλης και νερού στη χωρητικότητας 55 λίτρων δεξαμενή καυσίμου. Μια συσκευή από εκεί και πέρα, απελευθερώνει υδρογόνο με χημική αντίδραση και μπορεί να παράγεται CO2, αλλά αν η μεθανόλη ανακυκλώνεται, τότε ο κύκλος του CO2 είναι ουδέτερος.

Ως υγρό καύσιμο, η μεθανόλη γεμίζει το ντεπόζιτο μέσα σε λίγα λεπτά, όπως γίνεται με τον συμβατικό τρόπο. Είναι λιγότερο εύφλεκτη σε σχέση με τη βενζίνη και φθηνότερη στο 1/3 της τιμής. Η κυψέλη καταναλώνει 4,5 λίτρα μεθανόλης/νερού ανά ώρα, για να παράγει 5 kW ηλεκτρισμού. Το όνομα Nathalie προέρχεται από τη μεγαλύτερη κόρη του Γκάμπερτ, που γεννήθηκε στην Κίνα, όταν ο ίδιος βοήθησε στο λανσάρισμα του Audi 100, που στη χώρα ονομαζόταν Audi 5000.

Πηγή: Gumpert

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ