Από τον Μάρτιο του 2019 θα διατεθεί στην αγορά η πρώτη Χ7 της εταιρείας, του πρώτου, αμιγώς, επταθέσιου SUV, της BMW.
Η BMW παρουσιάζει την πρώτη Χ7 στην ιστορία της μάρκας. Ένα μοντέλο που συνδυάζει την εμφάνιση, την αποκλειστικότητα και την ευρυχωρία ενός πολυτελούς αυτοκινήτου, με την προσαρμοστικότητα και την ευελιξία ενός SAV, όπως αποκαλεί τα SUV η BMW.
Το νέο μοντέλο έχει μήκος 5.151mm, πλάτος 2.000mm, ύψος 1.805mm και μεταξόνιο 3.105 mm. Η σχεδιαστική του φιλοσοφία διακρίνεται από το εμπρός τμήμα, τα μεγάλα παράθυρα, τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τη μακριά γραμμή οροφής και την πίσω πόρτα, δύο τμημάτων. Το χρώμιο υπάρχει σε αρκετά μεγάλη «έκταση», με τους προβολείς LED να διατίθενται στάνταρ και το BMW Laserlight, προαιρετικά.
Η ευρυχωρία από εκεί και πέρα, είναι εμφανής. Το εσωτερικό χωρά επτά άτομα και η μεσαία σειρά μπορεί να παραγγελθεί με δύο ατομικά καθίσματα comfort, προαιρετικά. Στην τρίτη σειρά από εκεί και πέρα, μαζί με τα υποβραχιόνια και διάφορες άλλες θήκες, βρίσκονται και δύο θύρες USB. Όλα τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και στάνταρ η δερμάτινη ταπετσαρία Vernasca. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 326 έως 2.120 λίτρα.
Οι ζάντες αλουμινίου είναι 20 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό και στον προαιρετικό, 21 και 22.
Το αυτοκίνητο διατίθεται επίσης με Design Pure Excellence, πακέτο M Sport και αποκλειστικό εξοπλισμό BMW Individual για εξατομίκευση, ενώ το γενικότερο πακέτο περιλαμβάνει από εκεί και πέρα αυτόματο σύστημα ελέγχου κλιματισμού τεσσάρων ζωνών, φωτισμό καμπίνας και κρυστάλλινη οροφή τριών τμημάτων. Αυτά είναι στάνταρ. Προαιρετικά, ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει αυτόματο έλεγχο κλιματισμού πέντε ζωνών, πακέτο Ambient Air, κρυστάλλινη οροφή Sky Lounge, χειριστήρια με χρήση κρυστάλλινων στοιχείων, ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround και σύστημα ψυχαγωγίας πίσω επιβατών Professional.
Η πνευματική ανάρτηση τόσο στον εμπρός όσο και τον πίσω άξονα με ελεγχόμενους αποσβεστήρες είναι στάνταρ και προαιρετικά τα Integral Active Steering και Executive Drive Pro με ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους. Στην BMW X7 M50d το διαφορικό Μ είναι στάνταρ και προαιρετικό στην BMW X7 xDrive50i και την BMW X7. Όπως προαιρετικό είναι το πρόγραμμα Off-Road, που επιτρέπει την επιλογή ρυθμίσεων xSand, xGravel, xRocks και xSnow μέσω ειδικού κουμπιού.
Ανάλογα με την αγορά, υπάρχει και μια πλήρης γκάμα συστημάτων υποβοήθησης, όπως τα Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, Driving Assistant Professional με Steering και lane control assistant, Lane Change Warning και Lane Departure Warning, Lane Keeping Assistant και προστασία από πλευρική σύγκρουση, υποστήριξη ελιγμού αποφυγής εμποδίου, Crossing traffic warning, Priority warning και Wrong-way warning. Το BMW Head-Up Display είναι τελευταίας γενιάς, το Emergency Stop Assistant δεν διατίθεται στην Ευρώπη, ενώ το Parking Assistant και το Reversing Assistant, προσφέρονται στάνταρ.
Αναφορικά με το σύστημα πολυμέσων, διατίθεται στάνταρ το BMW Live Cockpit Professional με BMW Operating System 7.0. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διατίθεται και στις δύο περιπτώσεις με οθόνη 12,3 ιντσών, με το Operating System 7.0 να λειτουργεί με πολλούς τρόπους, όπως είναι μέσω οθόνης, iDrive Controller, διακοπτών στο τιμόνι, φωνητικών εντολών και αναγνώρισης χειρονομιών.
Σχετικά με το Intelligent Personal Assistant, που βοηθά και αλληλεπιδρά με τον οδηγό, μπορεί να ενεργοποιήσει διάφορες λειτουργίες και υπηρεσίες, ενώ το BMW Digital Key, διευκολύνει τον χειριστή, καθώς του επιτρέπει να χρησιμοποιεί το smartphone για πρόσβαση στο αυτοκίνητο και εκκίνηση του μοτέρ.
Τέλος, το Remote Software Upgrade ενημερώνει ασύρματα τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Τεχνικά χαρακτηριστικά των μοντέλων κατά το λανσάρισμα
BMW X7 xDrive40i
Εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic
Κυβισμός: 2.998 cc, ισχύς: 250 kW/340 hp στις 5.500 – 6.500 rpm
Μέγιστη ροπή: 450 Nm στις 1.500 – 5.200 rpm
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 6,1 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 245 km/h
Κατανάλωση καυσίμου στον μικτό κύκλο: 9,0 – 8,7 l/100 km
Εκπομπές CO2 στον μικτό κύκλο: 205 – 198 g/km
Πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP
BMW X 7 xDrive 50 i (δεν διατίθεται στην Ευρώπη)
V8 βενζινοκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic
Κυβισμός: 4.395 cc, ισχύς: 340 kW/462 hp στις 5.200 – 6.000 rpm
Μέγιστη ροπή: 650 Nm στις 1.500 – 4.750 rpm
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,4 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Κατανάλωση καυσίμου στον μικτό κύκλο: 11,4 l/100 km
Εκπομπές CO2 στον μικτό κύκλο: 261 g/km
Πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP
BMW X 7 xDrive 30 d
Εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic
Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 195 kW/265 hp στις 4.000 rpm
Μέγιστη ροπή: 620 Nm στις 2.000 – 2.500 rpm
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 7,0 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 227 km/h
Κατανάλωση καυσίμου στον μικτό κύκλο: 6,8 – 6,5 l/100 km
Εκπομπές CO2 στον μικτό κύκλο: 178 – 171 g/km
Πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP
BMW X 7 M 50 d
Εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic
Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 294 kW/400 hp στις 4.400 rpm
Μέγιστη ροπή: 760 Nm στις 2.000 – 3.000 rpm
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,4 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Κατανάλωση καυσίμου στον μικτό κύκλο: 7,4 – 7,0 l/100 km
Εκπομπές CO2 στον μικτό κύκλο: 193 – 185 g/km
Πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP
Πηγή: ΒΜW