Η BMW M GmbH παρουσιάζει την BMW M3 CS, μια ιδιαίτερα δυναμική και σπορ έκδοση περιορισμένης παραγωγής.
Η νέα BMW M3 CS εφοδιάζεται μ’ έναν 3-λιτρο κινητήρα, o οποίος αποδίδει 460 ίππους, ξεπερνώντας έτσι το αντίστοιχο σύνολο της M3 με Competition Package κατά 10 ίππους. Εφοδιασμένος με τεχνολογία M TwinPower Turbo εξασφαλίζει στην M3 CS επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα της νέας, ειδικής έκδοσης που προσφέρεται στάνταρ με το M Driver’s Package, περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 280 km/h.
Το σύνολο αυτό συνδυάζεται με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M Double Clutch Transmission (M DCT) με Drivelogic. Η M3 CS εφοδιάζεται στάνταρ με ανάρτηση Adaptive M, της οποίας η γεωμετρία έχει ρυθμιστεί για βελτιστοποιημένες επιδόσεις στο δρόμο και στην πίστα. Την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε όλες τις οδηγικές συνθήκες εξασφαλίζουν το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control) – που περιλαμβάνει M Dynamic Mode – και το Active M Differential. Τα συστήματα ελέγχου για την ανάρτηση Adaptive M, το DSC και το Active M Differential (ενεργό διαφορικό Μ) έχουν τροποποιηθεί σύμφωνα με τις δυναμικές απαιτήσεις της BMW M3 CS, όπως και το σετάρισμα του ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης.
Οι ζάντες είναι ελαφρού κράματος αλουμινίου (μπροστά: 9 J x 19, πίσω: 10 J x 20) και φέρουν (στάνταρ) ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 (εμπρός: 265/35 R 19, πίσω: 285/30 R 20). Τα ημι-σλικ αυτά ελαστικά που έχουν έγκριση για χρήση στο δρόμο, προσφέρουν κορυφαίες τιμές πρόσφυσης και πλευρικής ευστάθειας στις υψηλές ταχύτητες στην πίστα.
Η εξωτερική εμφάνιση επιβεβαιώνει τις δυνατότητες του κορυφαίου οχήματος. Τους δίδυμους προβολείς LED πλαισιώνει χαμηλά η επανασχεδιασμένη αεροδυναμικά εμπρός ποδιά, η οποία με τη σειρά της ενσωματώνει τρεις μεγάλους αεραγωγούς. Η διακριτική αεροτομή Gurney πίσω έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη νέα M3 CS και σε συνδυασμό με το εμπρός splitter και τον πίσω διαχύτη φροντίζει για ελαχιστοποίηση της αεροδυναμικής άντωσης. Τα εξαρτήματα αυτά κατασκευάζονται από ελαφρύ και εξαιρετικά άκαμπτο high-tech πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), όπως επίσης το καπό και η οροφή της νέας BMW M3 CS.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι επενδύσεις αλκαντάρα, τα M καθίσματα και τιμόνι, ενώ και τα πίσω καθίσματα είναι bucket. Η M3 CS εξοπλίζεται με αυτόματο έλεγχο κλιματισμού, σύστημα ήχου Harman Kardon surround και το Σύστημα Πλοήγησης Professional, που προσφέρονται στάνταρ.
Οι παραγγελίες για τη νέα BMW M3 CS θα ξεκινήσουν από τον Ιανουάριο του 2018. Η παραγωγή της ειδικής έκδοσης θα περιοριστεί σε 1.200 αντίτυπα, η οποία θα ξεκινήσει από το Μάρτιο του 2018.