Η εταιρεία παρουσίασε στο Παρίσι τη Macan, η οποία εφοδιάζεται με τον αναβαθμισμένο turbo κινητήρα βενζίνης, ενώ περιλαμβάνει πρόσθετα στοιχεία υποβοήθησης.
Η Porsche παρουσίασε στο Παρίσι τη νέα Macan, που εφοδιάζεται με ένα 2λιτρο, 4κύλινδρο turbo κινητήρα με βελτιωμένη γεωμετρία στον θάλαμο καύσης και ειδικό φίλτρο. Αποδίδει 245 ίππους με ροπή 370Nm και σε συνδυασμό με το 7τάχυτο PDK κιβώτιο, το compact SUV επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε 6,7δλ., έχοντας τελική ταχύτητα 225. Η κατανάλωση βάση του NEDC είναι 8,1l/100km.
Τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν στο νέο αυτοκίνητο, είναι ο σχεδιασμός, η άνεση και η συνδεσιμότητα. Όπως για παράδειγμα οι 3D προβολείς LED στο πίσω μέρος, αλλά και το νέο σύστημα πολυμέσων της Porsche, με την 10,9 ιντσών οθόνη.
Βελτιωμένη ανάρτηση
Η βελτιωμένη ανάρτηση αυξάνει την άνεση και κάνει τη Macan ακόμα πιο ευχάριστη στην οδήγηση. Εφοδιάζεται με μεσαίων διαστάσεων ελαστικά και ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει δίχως σκέψη το σύστημα Porsche Traction Management (PTM) για περισσότερο δυναμική οδήγηση. Η γκάμα των τροχών ποικίλει από 18 ίντσες (στον βασικό εξοπλισμό) έως 21 (στον προαιρετικό).
Προβολείς LED και νέα χρώματα
Οι τρισδιάστατοι προβολείς LED με τα φώτα πέδησης τεσσάρων σημείων στο πίσω μέρος, φανερώνουν την ταυτότητα της εταιρείας, ενώ LED υπάρχουν και στους κύριους προβολείς, με το σύστημα Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) να αποτελεί προαιρετική επιλογή και να βοηθάει τον οδηγό να τους ρυθμίσει. Το εμπρός τμήμα έχει επανασχεδιαστεί και φαίνεται πιο πλατύ, ενώ αναφορικά με τις αποχρώσεις, είναι τέσσερις (Mamba Green Metallic, Dolomite Silver Metallic, Miami Blue και Crayon) και οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μια από αυτές.
Το Porsche Connect Plus και η πλοήγηση είναι στάνταρ
Το νέο σύστημα Porsche Communication Management (PCM) είναι νέο και η full-HD οθόνη αφής είναι μεγαλύτερη τώρα (10,9 ίντσες έναντι 7,2). Όπως στις Panamera και Cayenne, ο οδηγός μπορεί να δει αυτός το lay-out, όπως επιθυμεί. Το σύστημα είναι στάνταρ και περιλαμβάνει online πλοήγηση, προετοιμασία για το τηλέφωνο, διεπαφές ήχου και φωνητικές εντολές. Το Porsche Connect Plus είναι κι αυτό στάνταρ, όπως το σημείο WLAN και μια πληθώρα υπηρεσιών του Porsche Connect. Ως εκ τούτου, ο οδηγός μένει ενημερωμένος για όλα, ενώ συν τοις άλλοις, με την εφαρμογή Porsche Car Connect, επικοινωνεί μέσω του smartphone με άλλα παρόμοια οχήματα, ενώ με την Offroad Precision, οι εκτός δρόμου διαδρομές γίνονται πιο εντυπωσιακές, καθώς μπορούν να «γραφτούν» σε βίντεο.
Τιμόνι GT, ιονιστής και traffic assistant
Το τιμόνι σε στιλ GT, που εξοπλίζει την 911 είναι προαιρετικό. Επάνω του διαθέτει ένα ειδικό μπουτόν, το sport, που αποτελεί μέρος των modes για τον τρόπο οδήγησης. Το σύστημα traffic assistant, χρησιμοποιεί προσαρμοζόμενο cruise control, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να ταξιδεύει άνετο έως τα 60 χ.α.ω., ενώ με τις δυνατότητες επιτάχυνσης/πέδησης, αυτόνομα, ο οδηγός δεν χρειάζεται να ανησυχήσει ιδιαίτερα στην κίνηση ή τη χαμηλή ροή της. Επίσης, στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται το θερμαινόμενο παρμπρίζ και ο ιονιστής, εξοπλισμένα με ειδικό φίλτρο (στάνταρ), που βελτιώνουν την ατμόσφαιρα στην καμπίνα.
Πηγή: Porsche