Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

Το τρίτο μοντέλο του Γερμανού κατασκευαστή, που επιμελείται αποκλειστικά η AMG και η οποία το έχει ανεβάσει επίπεδο.

Η Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe είναι το τρίτο μοντέλο που κατασκευάζεται αποκλειστικά από την AMG. Είναι ισχυρό, σπορ, αλλά προσφέρει παράλληλα την καθημερινότητα ενός αυτοκινήτου που ζητά ο οδηγός, η οποία συνδυάζεται με την άνεση και την ασφάλεια.

Κινητήρες: Ο ένας είναι 4λιτρος V8 biturbo, ισχύος 585 ή 639 ίππων με 800Nm και 900Nm ροπή αντίστοιχα. Συμπαγής σχεδιασμός, άμεση απόκριση από τις χαμηλές στροφές, ως αποτέλεσμα της διάταξης V των δύο turbo.

Ο δεύτερος είναι ο 3λιτρος 6κύλινδρος σε σειρά, με turbo και ηλεκτρικό κομπρέσορα, ισχύος 367 ή 435 ίππων με 500Nm και 520Nm ροπή αντίστοιχα. Ο εναλλάκτης EQ Boost παρέχει ακόμα 22 ίππους και 250Nm. Το 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα και οι λειτουργίες του υβριδικού, γίνονται σε συνδυασμό με το ECO start/stop.

Μετάδοση: AMG SPEEDSHIFT MCT 9G (V8 κινητήρας) ή AMG SPEEDSHIFT TCT 9G (6-κύλινδρος σε σειρά).

Σύστημα κίνησης: Εμπρός τοποθετημένος κινητήρας με 4κίνηση AMG Performance 4MATIC+.

Πληροφορίες (και για τις δύο εκδόσεις κινητήρων): Μικτή κατανάλωση από 11,3-9,4/100km, μικτές εκπομπές 257-215 g/km, 0 – 100 χ.α.ω. σε 3,2-4,9δλ., Τελική ταχύτητα 270-315 χ.α.ω.

Ελαφριά κατασκευή: Έξυπνος συνδυασμός υλικών, με μεγαλύτερο ποσοστό αλουμινίου και ανθρακονήματος, για την ελάττωση του βάρους και τη μάξιμουμ ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Πληροφορίες πάρθηκαν από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και μεταφέρθηκαν στο μοντέλο. Το καπό και τα φτερά έχουν κατασκευαστεί από αλουμίνιο. Το πίσω μέρος και το πορτ-μπαγκάζ, από ανθρακόνημα.

Αεροδυναμική: Το Airpanel, ενεργό σύστημα ελέγχου ροής του αέρα με κινούμενες περσίδες εμπρός και το πίσω επεκτεινόμενο και επίσης κινούμενο σπόιλερ, βελτιώνουν το πακέτο και την απόδοση.

Ανάρτηση: Στην περίπτωση της 6κύλινδρης έκδοσης, το AMG RIDE CONTROL χρησιμοποιεί ελατήρια από ατσάλι και το προσαρμοζόμενο σύστημα. Στη V8, η αερανάρτηση πολλαπλών θαλάμων συνδυάζεται με το προσαρμοζόμενο σύστημα.

Φρένα: Τα υψηλής απόδοσης φρένα, μειώνουν την απόσταση πέδησης, είναι ακριβή και κατασκευασμένα από υλικά υψηλής αντοχής.

Προγράμματα οδήγησης: Το AMG DYNAMIC SELECT περιλαμβάνει τα Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual. Επηρεάζουν την απόκριση του γκαζιού, τη μετάδοση, την ανάρτηση και τη διεύθυνση. Η AMG GT 63 S 4MATIC+ διαθέτει και το πρόγραμμα Race με τη mode Drift για «παιχνίδια» στην πίστα (στον προαιρετικό εξοπλισμό για τα άλλα μοντέλα AMG GT).

Εξωτερικά: Αδιαμφισβήτητο μέλος της οικογένειας GT, το μοντέλο έχει στον σχεδιασμό του μεγάλες μυϊκές διαστάσεις. Το καπό είναι μακρύ και οι δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα, προσδίδουν επιθετικότητα. Το αυτοκίνητο από την άλλη, είναι κομψό με τη ρέουσα σιλουέτα του, με το πίσω παρμπρίζ από τη δική του μεριά και την κλίση που έχει, να επαναφέρει οπτικά τη σπορ αίσθηση. Οι σπορ MULTIBEAM LED προβολείς και οι LED στο πίσω μέρος με δυναμικά φλας, υπογραμμίζουν ακόμα περισσότερο την AMG προέλευση του οχήματος.

Εσωτερικά: Είναι σπορ και ευρύχωρο. Συνδυάζει εμφάνιση και αποκλειστικότητα. Ανάλογα με τον εξοπλισμό, δύο ή τρεις επιβάτες μπορούν να απολαύσουν την άνεσή τους στο πίσω μέρος. Διάφορες σχεδιαστικές λεπτομέρειες και επίπεδα στον εξοπλισμό, προσφέρουν μια μεγάλη γκάμα εξατομίκευσης.

Πηγή: Mercedes

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από