Τη νέα 935 παρουσίασε στη Λαγκούνα Σέκα στην Καλιφόρνια, η Porsche, ένα όχημα που θα κατασκευαστεί σε μόλις 77 αντίτυπα.
Τη νέα έκδοση της 935 παρουσίασε στην Καλιφόρνια η Porsche. Το αγωνιστικό των 700 ίππων θυμίζει την 935/78 και θα παραχθεί σε μόλις 77 μονάδες. Η τεχνολογία της βασίζεται στην 911 GT2 RS και όπως ο προκάτοχός της, το μεγαλύτερο μέρος του σώματος έχει αντικατασταθεί από ανθρακόνημα. Το μήκος ανέρχεται στα 4,87 μέτρα και το πλάτος φτάνει τα 2,03.
Η δουλειά που έχει γίνει στον τομέα της αεροδυναμικής, αποτελεί σημαντική εξέλιξη και αποτίει φόρο τιμής στην 935/78 που έτρεξε στο Λε Μαν και πήρε το προσωνύμιο «Μόμπι Ντικ», λόγω του σχεδιασμού, των μεγάλων φέρινγκ και του λευκού χρώματός της στο μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος. Οι εισαγωγές αέρα που υπάρχουν στην 911 GT3 R αυξάνουν την κάθετη δύναμη στον εμπρός άξονα. Πίσω, την αεροδυναμική ισορροπία αναλαμβάνει η πτέρυγα, 400mm «βάθους» και 1.909mm πλάτους.
Τα φτερά θυμίζουν σε πολλά εκείνα της 935/78, με τα πίσω φώτα LED στην πτέρυγα να έχουν υιοθετηθεί από την αγωνιστική 919 Hybrid LMP1. Στοιχεία από τη νικήτρια σε αγώνα Λε Μαν, Porsche 911 RSR, έχουν παρθεί για τους καθρέπτες, ενώ οι «εκτεθειμένες» απολήξεις της εξάτμισης από τιτάνιο, θυμίζουν την 908 του 1968.
Εντός καμπίνας, συνεχίζεται η υπενθύμιση μερικών εκ των πιο σπουδαίων αυτοκινήτων της εταιρείας, όπως είναι ο λεβιές, που παραπέμπει σε εκείνους των 917, 909 Bergspyder και Carrera GT, τη στιγμή που το ανθρακονημάτινο τιμόνι και ο φόντος πίσω από αυτό, έχουν παρθεί από την 911 GT3 R 2019. Ο κλωβός ασφαλείας παρέχει την ασφάλεια που πρέπει, τα μπάκετ καθίσματα την ασφάλεια, την άνεση και τη σταθερότητα που απαιτείται και η ζώνη ασφαλείας έξι σημείων, συνεισφέρει περαιτέρω στην ασφάλεια του οδηγού.
Η δεύτερη θέση είναι προαιρετική, ενώ ο κλιματισμός διαμορφώνει αναλόγως τη θερμοκρασία στην καμπίνα.
Η νέα 935 κινείται από ένα 6κύλινδρο, twin-turbo, 3,8 λίτρων μοτέρ, που σε μεγάλο μέρος του έχει κοινά στοιχεία με το αντίστοιχο της 911 GT2 RS. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω του 7τάχυτου κιβωτίου PDK της Porsche και όπως όλα τα GT των Γερμανών για τις εκδόσεις των 911, υπάρχουν paddles πίσω από το τιμόνι.
Για να σταματήσει, χρησιμοποιεί 6πίστονες αγωνιστικές δαγκάνες εμπρός, με δίσκους 380mm, ενώ πίσω, οι δαγκάνες είναι 4πίστονες και συνεργάζονται με δίσκους 355mm.
Το αυτοκίνητο των 1.380 κιλών, εφοδιάζεται με το σύστημα ευστάθειας PSM (Porsche Stability Management), συμπεριλαμβανομένου του traction control και του ABS.
Η νέα Porsche στοιχίζει 701,948 προ φόρων και οι πρώτοι πελάτες μπορούν να παραλάβουν τα οχήματά τους από τον Ιούνιο του 2019.
Πηγή: Porsche