Η ιαπωνική φίρμα αποτίει φόρο τιμής στο Yaris, που παρουσιάστηκε το 1998 στο Παρίσι και στα μέσα του 2019, θα λανσάρει το Υ20.
Στο λανσάρισμα του Yaris Y20 θα προχωρήσει στα μέσα του 2019 η Toyota. Με αυτόν τον τρόπο, αποτίει φόρο τιμής στην πρώτη γενιά του μοντέλου, που παρουσιάστηκε πριν από 20 ολόκληρα χρόνια στο Παρίσι.
Στην πρωτεύουσα της Γαλλίας, θα γίνει επίσης η παρουσίαση του νέου μοντέλου, το οποίο θα είναι σε χρυσή απόχρωση, όπως το πρώτο Yaris, αλλά με στάνταρ διτονία, καθώς η οροφή θα είναι σε σκούρο γκρι χρωματισμό. Το αμάξωμα θα είναι βαμένο σε ασημένιο, πέρλα ή μαύρο χρώμα.
Στο εξωτερικό θα υπάρχει έντονη και εκεί η παρουσία του σκούρου γκρι, καθώς σε αυτή την απόχρωση θα εμφανίζονται οι 16ιντσοι τροχοί αλουμινίου, δέκα ακτίνων, τα πλευρικά προστατευτικά, η εμπρός γρίλια, τα καλύμματα των καθρεπτών και τα πλαίσια των προβολέων ομίχλης (οι τελευταίο περιέχουν λεπτομέρειες χρωμίου). Το Υ20 διαθέτει κεραία σε σχήμα πτερυγίου καρχαρία σε απόχρωση παρόμοιας με την οροφή, φιμέ πίσω παρμπρίζ και λογότυπα Υ20 στο πίσω μέρος στα πλευρά.
Εσωτερικά, ο σκούρος γκρι χρωματισμός δεν λείπει από το αυτοκίνητο και μπορεί να τον βρει κανείς εύκολα στην κεντρική κονσόλα, στα μπουτόν του τιμονιού και στη νέα καρό ταπετσαρία. Οι αεραγωγοί εξαερισμού είναι από χρώμιο, φινίρισμα υπάρχει σε πολλά σημεία του οχήματος, όπως στον λεβιέ, στα ηχεία και στο πλαίσιο του κοντέρ, ενώ τα ταπέτα είναι διακοσμημένα με ασημένιο χρώμα περιμετρικά, με το σήμα Υ20 στον πίνακα οργάνων και στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, να ενισχύουν την ποιότητα της καμπίνας.
Νέο σύστημα πολυμέσων
Το Toyota Yaris Y20 θα είναι πλήρως διασυνδεδεμένο, όπως απαιτεί η εποχή. Υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης smartphone και πρόσβαση σε χρήσιμες, δημοφιλείς εφαρμογές, τη στιγμή που η λειτουργία επιτυγχάνεται μέσω μιας κεντρικής οθόνης αφής, που μπορεί να εμφανίζει τα αρχεία του smartphone. Αργότερα, οι εφαρμογές θα γίνουν περισσότερες.
Το σύστημα είναι απλό σχεδιαστικά (ΗΜΙ) και μέσω του κινητού τηλεφώνου, υπάρχει επιλογή πλοήγησης, φωνητικών εντολών μέσω ενός μικροφώνου και ειδικού μπουτόν, με την προσοχή του οδηγού να αποσπάται στο ελάχιστο. Η οθόνη αφής ανταποκρίνεται στις χειρονομίες, ακόμα και στο «καρφίτσωμα».
Πηγή: Toyota