Στο Σαν Φρανσίσκο γίνεται η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου μοντέλου του Γερμανού κατασκευαστή, το οποίο είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημά του.
Το e-tron παρουσιάζει στο Σαν Φρανσίσκο η Audi. Ένα όχημα το οποίο είναι πλήρως ηλεκτρικό και αυτό φαίνεται από το εκφραστικό εμπρός μέρος με τις περσίδες, αλλά και το οπίσθιο, που φανερώνουν την υιοθέτηση της ηλεκτρικής ενέργειας. Το SUV της Audi εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ που το κάνουν αθόρυβο, δίχως να εκμπέμπει ρύπους. Με το σύστημα quattro και την ηλεκτρική 4κίνηση, εξασφαλίζεται από εκεί και πέρα, καλή πρόσφυση και άριστη κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες.
Ο σπορ χαρακτήρας, πέραν του σχεδιασμού του, ενισχύεται από τη χαμηλή θέση της μπαταρίας, η οποία από την πλευρά της εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία. Περισσότερο από το 90% της πέδησης, χρησιμοποιείται για την ανάκτηση ενέργειας, βοηθώντας στο έπακρον τους ηλεκτροκινητήρες, που σε συνδυασμό με το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα των φρένων, γίνονται ακόμα πιο αποδοτικοί. Όπως λέει η εταιρεία, αυτό το σύστημα χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Στη μέγιστη απόδοση συνεισφέρει και το αεροδυναμικό πακέτο, όπου εκεί, ξεχωριστή θέση κατέχουν οι εικονικοί εξωτερικοί καθρέπτες (και αυτοί χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής), που όχι μόνο μειώνουν τα επίπεδα αντίστασης του αέρα, αλλά πηγαίνουν το όχημα σε ένα νέα επίπεδο.
Το Audi e-tron προσφέρει από εκεί και πέρα τους ιδανικούς χώρους και ανέσεις. Αυτά συνδυάζονται με υψηλής ποιότητας υλικά και φινίρισμα, κάνοντας την ηλεκτροκίνηση μια premium εμπειρία, αφού οι επιλογές φόρτισης και οι έξυπνες λύσεις είναι αρκετές.
Το e-tron επίσης, είναι πλήρως διασυνδεδεμένο. Υπάρχει το απαραίτητο σύστημα πλοήγησης, που μεταφέρει στην οθόνη τους σταθμούς φόρτισης, την αυτόματη χρέωση σε αυτούς, ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν και τα smartphones. Το σύστημα infotainment MMI είναι κι αυτό διαθέσιμο, όπως επίσης η λειτουργία LTE Advanced και σημείο Wi-Fi, τα οποία είναι στάνταρ.
Τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού είναι κι αυτά παρόντα. Για παράδειγμα, το σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας, προάγει ένα οικονομικό στιλ οδήγησης, προβάλλοντας διάφορες πληροφορίες, πραγματοποιώντας αυτόματη ανάκτηση. Αν ο χρήστης από εκεί και πέρα, επιλέξει το προσαρμοζόμενο cruise assist, το σύστημα βοηθά το αυτοκίνητο να φρενάρει ή να επιταχύνει.
Η τιμή εκκίνησης του e-tron στη Γερμανία είναι 79.900 ευρώ.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: Audi