Η εταιρεία παρουσίασε στο Μοντερέι της Καλιφόρνια, την Divo, ένα αυτοκίνητο το οποίο δημιουργήθηκε με έμφαση στις στροφές και όχι μόνο.
Στο Μοντερέι της Καλιφόρνια παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα η Bugatti την Divo. Ένα αυτοκίνητο που είναι κατά 35 κιλά πιο ελαφρύ από την Chiron, οκτώ δευτερόλεπτα γρηγορότερο στην πίστα του Νάρντο και που κοστίζει πέντε εκατομμύρια ευρώ. Το όχημα θα παραχθεί σε μόλις 40 μονάδες και ήδη έχουν γίνει όλες οι παραγγελίες. Ο κινητήρας είναι 8λιτρος, W16, ισχύος 1.500 ίππων.
Ενενήντα κιλά περισσότερη κάθετη δύναμη
Στο αυτοκίνητο δόθηκε μεγάλη σημασία σε αυτόν τον τομέα και οι εισαγωγές στη μάσκα διευκολύνουν τη ροή του αέρα, βελτιώνοντας παράλληλα την αεροδυναμική του οχήματος. Το εμπρός πλατύ σπόιλερ προσφέρει μεγαλύτερη κάθετη δύναμη και οδηγεί τον αέρα κατάλληλα, προκειμένου να υπάρξει η καλύτερη δυνατή ψύξη του κινητήρα.
Τα φρένα ψύχονται από τέσσερις ανεξάρτητες εισαγωγές που υπάρχουν σε κάθε πλευρά. Ο αέρας κατευθύνεται από την περιοχή του επάνω τμήματος του προφυλακτήρα, από τις εισαγωγές, από άλλη μία που υπάρχει στο ψυγείο, αλλά και από τους διαχύτες, εμπρός από τα ελαστικά και από εκεί, στο σύστημα πέδησης. Μια «ασπίδα» εν συνεχεία, αναλαμβάνει την απομάκρυνση του θερμού αέρα εκτός, κάτι που σημαίνει πως τα φρένα δεν υπερθερμαίνονται και πως η θερμοκρασία των ελαστικών παραμένει εντός των επιτρεπτών ορίων.
Συν τοις άλλοις, η οροφή, αλλά και το καπό, οδηγούν τον αέρα στον χώρο του κινητήρα, παίζοντας καταλυτικό ρόλο στην ψύξη του.
Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζει το σπόιλερ, το οποίο είναι ρυθμιζόμενο και αναλόγως με την ταχύτητα, παίρνει κλίση. Το πλάτος του είναι 1,83μ. και κατά 23% πιο φαρδύ από αυτό της Chiron. Βελτιώνει την απόδοση, την πέδηση, ενώ παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη της τάξης των 456 κιλών, 90 περισσότερα από την Chiron.
Νέο σασί, νέες ρυθμίσεις ανάρτησης και μείωση βάρους
Κύριος στόχος στην εξέλιξη του σασί, είναι να γίνει το αυτοκίνητο πιο ευκίνητο και καλύτερο στις στροφές. Η γωνία κάμπερ αυξήθηκε και το αυτοκίνητο είναι ικανό να αναπτύξει ταχύτητα 380 χ.α.ω., η οποία περιορίζεται ηλεκτρονικά. Υπάρχει και η επιλογή Top Speed, με την Divo να φτάνει τα 1,6g πλευρικής δύναμης, γεγονός που την καθιστά σταθερή, ακόμα και σε δρόμους όπου ο άνεμος είναι πιο δυνατός.
Το σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης είναι ρυθμισμένα έτσι, ώστε σε όλα τα modes (EB, Autobahn, Handling) να προσφέρουν σπορ οδήγηση. Η Divo είναι 35 κιλά πιο ελαφριά από την Chiron και αυτή η μείωση είναι αποτέλεσμα διάφορων στοιχείων, όπως για παράδειγμα οι νέοι ελαφρύτεροι ανθρακονημάτινοι τροχοί, το ανθρακονημάτινο κάλυμμα του εναλλάκτη, τα πτερύγια του εμπρός διαχύτη, αλλά και το ελαφρύτερο σύστημα ήχου. Επίσης, χρησιμοποιήθηκαν διάφορα, ελαφρύτερα υλικά στην καμπίνα, με όλη αυτή τη μείωση του βάρους, να αντικατοπτρίζεται στην ολοκλήρωση ενός γύρου στην πίστα του Νάρντο, οκτώ δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την Chiron.
Νέα σχεδιαστική γλώσσα
Η Divo κατασκευάστηκε με έμφαση τις στροφές και τις πλευρικές δυνάμεις με στόχο να συνδυαστεί η μέγιστη αεροδυναμική και θερμοδυναμική απόδοση. Οι λεπτές γραμμές του λοιπόν, βοηθούν το αυτοκίνητο να δείχνει χαμηλότερο και μακρύτερο. Σε αυτό, μεγάλο ρόλο έχει παίξει και ο χρωματισμός του, ο οποίος αναπτύχθηκε αποκλειστικά για την Divo και είναι ματ Titanium Liquid Silver. Αυτό στην ουσία υπογραμμίζει το μυώδες αμάξωμα στο επάνω του μέρος και οι μακριές, απαλές γραμμές μαζί με την κολόνα C, δείχνουν πως οπτικά η καμπίνα μετακινείται εμπρός. Ως εκ τούτου, η Divo εμφανίζεται δυναμική, ακόμα και όταν δεν κινείται.
Στο κάτω μέρος, κυριαρχεί το τεχνικό design. «Εκτεθειμένα» εξαρτήματα από ανθρακόνημα σε μπλε σκιά, την επονομαζόμενη Divo Carbon, συμπληρώνει την εξωτερική απόχρωση.
Εμπρός, τα φωτιστικά σώματα που περιλαμβάνουν και φώτα ημέρας στις άκρες, κάνουν την Divo, φαρδύτερη. Πίσω, το τρισδιάστατο φως αποτελεί τμήμα της γρίλιας και τα 44 «σώματα» γίνονται φαρδύτερα όσο προχωρούν προς τα έξω, ενώ όσο προχωρούν προς το κέντρο του οπίσθιου τμήματος, χάνουν σιγά σιγά τον φωτισμό τους, δημιουργώντας κάτι το ξεχωριστό και ιδιαίτερο.
Τα φτερά είναι σε απόχρωση Titanium Liquid Silver και ξεχωρίζουν από τα εξαρτήματα που ελέγχουν τη ροή του αέρα, με τις εξαγωγές, το σπόιλερ και τον διαχύτη να έχουν φινίρισμα από ανθρακόνημα.
Ανθρακόνημα υπάρχει και στην καμπίνα, τη στιγμή που το Divo γκρι με το Alcantara, δημιουργούν μια όμορφη αντίθεση με το ανοδιωμένο γκρι στις μεταλλικές επιφάνειες. Το Divo Racing Blue υπάρχει και στο εσωτερικό και κυριαρχεί περισσότερο στην πλευρά του οδηγού και λιγότερο στου συνεπιβάτη.
Ακόμα μια στιλιστική λεπτομέρεια, είναι οι επενδύσεις στις θύρες και στα καθίσματα, που εμφανίζουν έναν ρομβοειδή σχεδιασμό με αλγοριθμική διαμόρφωση, θυμίζοντας την εμπρός γρίλια και τα πίσω φώτα. Οι θέσεις προσφέρουν μεγαλύτερη πλευρική στήριξη, ενώ το τιμόνι, επικαλυμμένο με Alcantara, διαθέτει μεγαλύτερα paddles.
Πηγή: Bugatti