Μια μοναδική εμπειρία έχουν την ευκαιρία να ζήσουν οι φίλοι της εταιρείας από τις 7 έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2018.
Φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από το λανσάρισμα των Espada και Islero και προκειμένου να γιορτάσει με το καλύτερο τρόπο αυτή την επέτειο, η φίρμα προχώρησε στην ανακατασκευή των δύο μοντέλων που βρίσκονται στο μουσείο της, ανακοινώνοντας παράλληλα μια περιοδεία που θα λάβει χώρα στις 7-10 Σεπτεμβρίου.
Η Espada ήταν το πρώτο 4θέσιο αυτοκίνητο παραγωγής της εταιρείας. Μάλιστα, σημείωσε και μεγάλο αριθμό πωλήσεων, 1.226 μονάδες στα 10 χρόνια παραγωγής της, ξεχωρίζοντας μεταξύ άλλων για το εξαιρετικά χαμηλό της ύψος, μόλις των 1,2 μέτρων, διαθέτοντας, πάντως, αρκετό χώρο για τους επιβαίνοντες.
Η Espada λανσαρίστηκε σε τρεις γενιές. Τη Series Ι έως τον Ιανουάριο του 1970, πουλώντας 176 μονάδες, τη Serie II έως το 1972 (578) και τη Series III έως το 1978 (472). Εφοδιαζόταν με έναν 4λιτρο V12 κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, παράγοντας 325-350 ίππους, ανάλογα με την έκδοση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Τα έξι καρμπιρατέρ Weber είχαν κι αυτά τη δική τους συνεισφορά στο όχημα, που είχε τελική 245 χ.α.ω. Ήταν η πρώτη Lamborghini που διατιθόταν μετά από απαίτηση του πελάτη, με αυτόματο κιβώτιο.
Αναφορικά με την Islero, που το αρχικό της όνομα ήταν Jslero, παρήχθη από το 1968 έως το 1970 σε δύο εκδόσεις. Την Islero και την Islero S. Η Islero βασιζόταν στην 400 GT, αλλά είχε μεγαλύτερα ελαστικά και τροχούς. Ο 4λιτρος, V12 κινητήρας είχε ισχύ 320 ίππων (350 στην S), εφοδιαζόταν με έξι καρμπιρατέρ Weber και η τελική ανερχόταν στα 250 χ.α.ω. (260 στην S). Μόλις 225 μονάδες κατασκευάστηκαν, 155 υπό την ονομασία Islero και 70 Islero S.
Οι εορτασμοί για την 50ή επέτειο, θα κορυφωθούν με περιοδεία στην Ούμπρια και οι συλλέκτες θα οδηγήσουν τα αυτοκίνητά τους για περισσότερα από 650 χιλιόμετρα, περνώντας μέσα από τους πιο γνωστούς δρόμους της κεντρικής Ιταλίας, με την Περούτζια να αποτελεί το κέντρο των δραστηριοτήτων τις πρώτες ημέρες.
Εν συνεχεία, η περιοδεία θα συνεχιστεί στην Ασίσι, στην Τοσκάνη, στην Κιάντι, με το κονβόι να «οδεύει» στα Απέννινα Όρη, στο Μουτζέλο, στις Φούτα και Ρατίκοσα, πριν τερματίσει στη Σαντ’ Αγκάτα Μπολονέζε, το «σπίτι» της Lamborghini. Εκεί, οι φίλοι της ιταλικής φίρμας θα δουν από κοντά το εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται μεταξύ άλλων το τελευταίο μοντέλο της, η Urus, αλλά και τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: Lamborghini