Μπορεί να φαίνεται πως με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα χαθεί η συγκίνηση της πραγματικής οδήγησης, αλλά η ΑΒΤ φρόντισε να βελτιώσει το Audi RS6-E Prototype.
Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να κάνει μερικούς να νοσταλγούν τη συγκίνηση που προσφέρουν οι θερμικοί κινητήρες και ο τρόπος οδήγησης που όλοι έχουμε συνηθίσει, αλλά η ΑΒΤ, βελτιωτής των Audi και VW, φρόντισε να αποδείξει πως «επεμβάσεις» μπορούν να γίνουν ακόμα και σε ηλεκτρικά μοντέλα. Όπως έκανε στο Audi RS6-E Prototype, το οποίο έχει ισχύ 1.018 ίππων, φέρνοντας τον ηλεκτρικό και τον συμβατικό κινητήρα, ακόμα πιο κοντά. Το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός σε αυτή την περίπτωση, είναι να πατήσει ένα κουμπί, που δίνει επιπλέον ώθηση στον πίσω άξονα.
Ο θερμικός κινητήρας του ΑΒΤ RS6-E παρέχει ισχύ 730 ίππων, 170 περισσότερους από αυτόν που εφοδιάζει τα μοντέλα παραγωγής. Ο εν λόγω αριθμός επιτεύχθηκε χάρη στη νέα μονάδα ελέγχου της ΑΒΤ και το τροποποιημένο σύστημα εξάτμισης.
Ωστόσο, το ΑΒΤ RS6-E μπορεί να διαθέσει κι άλλη ισχύ, από τα 100 χ.α.ω. και πάνω. Το ηλεκτρικό μοτέρ, μπορεί να δώσει επιπλέον 288 ίππους και 317Nm ροπή, με την μπαταρία των 13,6 kWh να είναι αρκετή.
Το Audi RS6-E Prototype δεν ενθουσιάζει, όμως, μόνο με την ισχύ και τις επιδόσεις του, αλλά και από το παρουσιαστικό του. Έχει καλυφθεί εξ ολοκλήρου με μια ειδική ταπετσαρία, οι τροχοί των 21 ιντσών, βοηθούν στον τομέα της δυναμικής κίνησης, όπως επίσης και άλλα εξαρτήματα που έχουν τοποθετηθεί σε όλο το όχημα και είναι το εμπρός «χείλος», τα μαρσπιέ, τα καλύμματα των καθρεπτών, οι αεραγωγοί και το σπόιλερ. Όσον αφορά στην ανάρτηση της KW, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να χαμηλώσει, ο οδηγός μπορεί να αξιοποιήσει κάθε στιγμή τα 1.018 άλογά του.
Πηγή: Audi