Μετά τις δοκιμές που έγιναν στην πίστα Γκρόμπνικ στην Κροατία, σειρά πήρε η πίστα Καστελόλι στη Βαρκελώνη. Το Cupra e-Racer συνεχίζει τα τεστ του με τον Ζόρντι Χενέ να βρίσκεται πλέον πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου τουρισμού, με τα αποτελέσματα να έχουν στόχο τη δημιουργία της κατηγορίας eTCR το 2020. Οι δοκιμές […]
Μετά τις δοκιμές που έγιναν στην πίστα Γκρόμπνικ στην Κροατία, σειρά πήρε η πίστα Καστελόλι στη Βαρκελώνη. Το Cupra e-Racer συνεχίζει τα τεστ του με τον Ζόρντι Χενέ να βρίσκεται πλέον πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου τουρισμού, με τα αποτελέσματα να έχουν στόχο τη δημιουργία της κατηγορίας eTCR το 2020.
Οι δοκιμές αυτές έγιναν για να επαληθευτεί η ισχύς των κινητήρων, η διαχείριση ισχύος σε σχέση με τη θερμοκρασία των υπόλοιπων εξαρτημάτων και κυρίως των μπαταριών, επιβλέποντας παράλληλα την απόκριση στην επιτάχυνση, το σύστημα πέδησης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Οι δοκιμές θα συνεχιστούν και τον Σεπτέμβριο και σε αυτές, ο στόχος θα είναι η βελτίωση των χρόνων στον γύρο, προκειμένου το αυτοκίνητο να παρουσιαστεί ανταγωνιστικό, όταν αρχίσει το πρωτάθλημα.
Μετά τις δοκιμές, ο Χενέ σημείωσε σχετικά με το e-Racer. «Έχει εντυπωσιακή επιτάχυνση και η σωστή τοποθέτηση των μπαταριών παρέχει χαμηλό κέντρο βάρους με πολύ καλύτερη από το αναμενόμενο, αίσθηση οδήγησης. Το μόνο περιθώριο βελτίωσης που εντοπίζουμε σε αυτή την φάση είναι το φρενάρισμα, καθώς είναι προφανές πως ένα βαρύτερο αυτοκίνητο είναι πιο δύσκολο να φρενάρει με ακρίβεια».
Πηγή: Cupra