Στο εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ κατασκευάζεται από τις αρχές του μηνός η BMW Σειρά 8 Coupe. Ατσάλι, πλαστικό, αλουμίνιο και ανθρακόνημα είναι τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του οχήματος, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής της εταιρείας, η οροφή διατίθεται από ενισχυμένο πλαστικό με ανθρακόνημα (CFRP). Στο εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται το αυτοκίνητο, […]
Στο εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ κατασκευάζεται από τις αρχές του μηνός η BMW Σειρά 8 Coupe. Ατσάλι, πλαστικό, αλουμίνιο και ανθρακόνημα είναι τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του οχήματος, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής της εταιρείας, η οροφή διατίθεται από ενισχυμένο πλαστικό με ανθρακόνημα (CFRP).
Στο εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται το αυτοκίνητο, το προσωπικό φορά μερικές συσκευές, όπως το γάντι scanner ProGlove, αλλά και το «exotics alarm», που με τη χρήση ενός smartwatch, ειδοποιείται για την άφιξη ενός αυτοκινήτου που χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Ο υπεύθυνος, ειδοποιείται με δόνηση.
Από εκεί και πέρα, υπάρχουν και τα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας VR, τα οποία το προσωπικό τα φορούσε κατά τη διάρκεια προβολής βίντεο για να εξοικειωθεί με το νέο μοντέλο και τη διαδικασία κατασκευής του.
Δύο εκδόσεις κινητήρων
Κατά την έναρξη των πωλήσεων τον Νοέμβριο του 2018, η γκάμα των μοτέρ θα περιλαμβάνει δύο εκδόσεις. Ο ένας είναι ο 4,4 λίτρων, V8 της BMW M850i xDrive Coupé (κατανάλωση μικτού κύκλου: 10,5 – 10,0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 240 – 228 g/km), που αποδίδει 530 ίππους, έχοντας ροπή 750Nm.
Ο δεύτερος είναι ο 6κύλινδρος σε σειρά 3.0 L κινητήρας diesel (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,2 – 5,9 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 164 – 154 g/km), ισχύος 320 ίππων με ροπή 680Nm.
Πηγή: BMW