Προκειμένου να γιορτάσει το λανσάρισμα του πρώτου «500» και την 60ή επέτειο του «500 Jolly Spiaggina», η Fiat παρουσιάζει την ειδική έκδοση Spiaggina ’58. Ένα αυτοκίνητο με πολλά στοιχεία από το παρελθόν, αλλά και με μερικές καινοτομίες, καθώς από τη μεριά τους, οι Garage Italia και Pininfarina, τιμούν το 500C, κάνοντάς το να διατηρεί το […]
Προκειμένου να γιορτάσει το λανσάρισμα του πρώτου «500» και την 60ή επέτειο του «500 Jolly Spiaggina», η Fiat παρουσιάζει την ειδική έκδοση Spiaggina ’58. Ένα αυτοκίνητο με πολλά στοιχεία από το παρελθόν, αλλά και με μερικές καινοτομίες, καθώς από τη μεριά τους, οι Garage Italia και Pininfarina, τιμούν το 500C, κάνοντάς το να διατηρεί το πνεύμα των πρώτων εποχών, αλλά να πληροί τις σημερινές ανάγκες.
Η Fiat τιμά το «500»
Η σειρά είναι περιορισμένη και τα οχήματα που θα κατασκευαστούν, είναι μόλις 1.958. Διατίθεται μόνο σε cabrio έκδοση και η εξωτερική του απόχρωση σε μπλε Volare, η μαλακή του οροφή, η λευκή, περιμετρική του ρίγα και οι όμορφα σχεδιασμένοι τροχοί 16 ιντσών, διαμορφώνουν τον χαρακτήρα του.
Όλα αυτά, συνδυάζονται με τα λογότυπα «500», τους χρωμιωμένους καθρέπτες, αλλά και το χρωμιωμένο λογότυπο «Spiaggina ’58», που υπάρχει στο πίσω μέρος του οχήματος.
Εντός καμπίνας, υπάρχει μια αίσθηση αυθεντικότητας. Στο ταμπλό, το χρώμα είναι το ίδιο με το εξωτερικό, ενώ η διχρωμία στα καθίσματα, απαρτίζεται από γκρι και λευκό. Το σύστημα ενημερωδιασκέδασης αποτελείται από το Uconnect 7 HD LIVE, με Apple CarPlay και συμβατό με Android Auto. Η πλοήγηση είναι ευθύνη της Tom Tom. Στάνταρ είναι η οθόνη επτά ιντσών TFT, ο αυτόματος κλιματισμός, οι πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, τα ρυθμιζόμενα σε ύψος καθίσματα και οι χώροι αποθήκευσης στο πίσω τους μέρος. Οι κινητήρες είναι ο 1,2άρης 69 ίππων και ο 0,9 λίτρων TwinAir 85 ίππων, αμφότεροι πληρώντας τους κανονισμούς Euro6D.
Spiaggina από το Garage Italia
Ξεχωρίζει η διχρωμία στο εξωτερικό, με το μπλε Volare και το λευκό Perla. Η οροφή έχει αφαιρεθεί και ο χώρος για τους πίσω επιβάτες έχει δώσει τη θέση του σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο φόρτωσης. Αυτή η μετατροπή έγινε με τη βοήθεια των τεχνικών του Pininfarina, που ενίσχυσαν το εν λόγω τμήμα του πλαισίου, τοποθετώντας κλωβό. Το κέντρο δημιουργίας Lapo Elkann από τη μεριά του, βοήθησε στο να εναρμονίζεται με το καλοκαίρι το μοντέλο, καθώς το παρμπρίζ είναι χαμηλωμένο «ναυτικού» τύπου, ενώ στον χώρο φόρτωσης, που περιβάλλεται από «πτερύγια», οι σανίδες παραπέμπουν στο πάτωμα πολυτελών γιοτ.
Τα δύο μπροστινά καθίσματα έχουν αντικατασταθεί από έναν ειδικά διαμορφωμένο πάγκο, αντικατοπτρίζοντας τον σχεδιασμό των αυτοκινήτων της δεκαετίας του ’60. Είναι επενδυμένος με λευκή και μπλε ταπετσαρία από δέρμα Foglizzo, ενώ τέλος, οι χρωμιωμένες επιφάνειες στις χειρολαβές και τα τάσια, συμβάλλουν στην ιδιαίτερη εμφάνιση του οχήματος.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: Fiat