Το εσωτερικό του e-tron, αποκάλυψε η Audi, ενός αυτοκινήτου SUV, ηλεκτρικού και το πρώτο στον κόσμο αυτοκίνητο παραγωγής με εικονικούς εξωτερικούς καθρέπτες, εφοδιαζόμενους με κάμερες, που επιτρέπουν στον οδηγό να έχει βέλτιστη ορατότητα. Εντός καμπίνας, το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από το εκτεταμένο του ταμπλό με τις οριζόντιες γραμμές, τα υλικά υψηλής ποιότητας και τις λεπτομέρειες φωτισμού […]
Το εσωτερικό του e-tron, αποκάλυψε η Audi, ενός αυτοκινήτου SUV, ηλεκτρικού και το πρώτο στον κόσμο αυτοκίνητο παραγωγής με εικονικούς εξωτερικούς καθρέπτες, εφοδιαζόμενους με κάμερες, που επιτρέπουν στον οδηγό να έχει βέλτιστη ορατότητα.
Εντός καμπίνας, το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από το εκτεταμένο του ταμπλό με τις οριζόντιες γραμμές, τα υλικά υψηλής ποιότητας και τις λεπτομέρειες φωτισμού σε κονσόλα και θύρες. Οι οθόνες του Audi virtual cockpit, ελευθερώνουν οπτικά πολύ χώρο, ενώ αυτό που ξεχωρίζει, είναι οι προαιρετικοί εικονικοί εξωτερικοί καθρέπτες.
Παρέχουν μια νέα τεχνολογική εμπειρία, αλλά και ασφάλεια. Οι εικόνες από τις κάμερες μεταφέρονται εντός καμπίνας στις οθόνες OLED 7 ιντσών, που βρίσκονται στις θύρες, με τον οδηγό να έχει τη δυνατότητα να ρυθμίσει κάποιες λεπτομέρειες μέσω της οθόνης αφής. Η εικόνα μπορεί να μετακινηθεί, να «ζουμαριστεί» ή και να γίνει μικρότερη. Μπορεί επίσης – μέσω του συστήματος ΜΜΙ – να επιλέξει τρία προφίλ, για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο, σε στροφές ή για στάθμευση.
Ένα άλλο στοιχείο που διακρίνεται, είναι τα πλευρικά «πτερύγια» της κεντρικής κονσόλας, αλλά και το εξάρτημα στο οποίο ο οδηγός μπορεί να ξεκουράσει το δεξί του χέρι. Φαίνεται σαν να «ρέει» στην κονσόλα, με τη σχεδίαση του εσωτερικού, να έχει επίκεντρο τον οδηγό.
Από εκεί και πέρα, σε κάθε επίπεδο εξοπλισμού, το εσωτερικό του e-tron εμφανίζει άριστη συναρμογή των υλικών, όμορφες αποχρώσεις και διάφορες άλλες λεπτομέρειες. Είτε με δέρμα Valcona είναι με «βουρτσισμένο» αλουμίνιο για σπορ εμφάνιση, το ηλεκτρικό SUV δείχνει τον «ηλεκτρικό» του χαρακτήρα. Αυτό γίνεται μέσα των ραφών στα καθίσματα, που θυμίζουν ηλεκτρικά κυκλώματα ή στον προαιρετικό εξοπλισμό, οι πορτοκαλί αντιθετικές ραφές, παραπέμπουν σε ηλεκτρικό σύστημα υψηλής τάσης. Ο προαιρετικός φωτισμός, «εντοπίζει» με ακρίβεια τις βασικές γραμμές του εσωτερικού, ενώ το λογότυπο e-tron στο ταμπλό, έχει φωτεινό φόντο.
Ο χώρος για τους επιβάτες είναι μεγάλος. Το μεταξόνιο είναι 2.928mm και το όχημα τους μεταφέρει άνετα τόσο αυτούς όσο και τις αποσκευές τους. Υπάρχει χώρος για τα κεφαλιά όλων και τα γόνατα των πίσω, εκεί όπου απουσιάζει το κεντρικό «τούνελ», προσφέροντας επιπλέον χώρο.
Λόγω της ηλεκτρικής φύσης του, το αυτοκίνητο είναι αθόρυβο. Οι μόνοι θόρυβοι που ακούγονται, είναι από τα ελαστικά και το μοτέρ. Το όχημα παρέχει πολύ καλή ηχομόνωση, όπως ισχυρίζεται η Audi και ακόμα και σε ταχύτητες της τάξεως των 85 χ.α.ω., οι επιβάτες μπορούν να μιλούν άνετα, δίχως να ανησυχούν για τους εξωτερικούς θορύβους και εν προκειμένω, από την αντίσταση του αέρα.
Αναφορικά με το ηχοσύστημα, πρόκειται για αυτό της Bang & Olufsen Premium Sound System, με τρισδιάστατο ήχο, που φτάνει στα αυτιά των επιβαινόντων μέσω 16 ηχείων, συνολικής ισχύος 705 watt.
Πηγή: Audi