Στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας πραγματοποιήθηκε το ντεμπούτο του Cupra e-Racer σε πίστα. Στόχος, το τεστ της μπαταρίας σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου και η λειτουργία τους. Το ηλεκτρονικό σύστημα, η μπαταρία, το σύστημα ψύξης και προώθησης είχαν δοκιμαστεί ξεχωριστά το καθένα στο παρελθόν, αλλά η πρώτη φορά που λειτούργησαν όλα μαζί, ήταν […]
Στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας πραγματοποιήθηκε το ντεμπούτο του Cupra e-Racer σε πίστα. Στόχος, το τεστ της μπαταρίας σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου και η λειτουργία τους.
Το ηλεκτρονικό σύστημα, η μπαταρία, το σύστημα ψύξης και προώθησης είχαν δοκιμαστεί ξεχωριστά το καθένα στο παρελθόν, αλλά η πρώτη φορά που λειτούργησαν όλα μαζί, ήταν στο Ζάγκρεμπ, με τα αποτελέσματα να είναι ενθαρρυντικά.
Δημιουργία του πρώτου επαναφορτιζόμενου αγωνιστικού αυτοκινήτου τουρισμού
Η μπαταρία στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού αποτελείται από 6.072 κυκλικά στοιχεία και ισοδυναμεί με μια μπαταρία για 9.000 κινητά τηλέφωνα. Η αυτονομία του e-Racer επαρκεί λοιπόν για να αγωνιστεί στα πλαίσια του νέου πρωταθλήματος E-TCR (Electric Touring Car Races).
Τα αποτελέσματα που συγκεντρώθηκαν από τους υπεύθυνους σε αυτές τις δοκιμές, θα αναλυθούν και θα χρησιμοποιηθούν, ώστε το επόμενο βήμα να επικεντρωθεί στην απόδοση του αυτοκινήτου.
Πηγή: Cupra