Με την DBS Superleggera, η Aston Martin αντικαθιστά τη Vanquish S και έχει φροντίσει να την εξοπλίσει με πολλά σύγχρονα συστήματα, αλλά και με έναν κινητήρα ικανό να προσφέρει αυτά για τα οποία κατασκευάστηκε. Αρκετά πάνελ είναι από ανθρακόνημα και ο μυώδης σχεδιασμός σε συνδυασμό με το 5,2 λίτρων, twin-turbo V12 μοτέρ, την κάνουν να […]
Με την DBS Superleggera, η Aston Martin αντικαθιστά τη Vanquish S και έχει φροντίσει να την εξοπλίσει με πολλά σύγχρονα συστήματα, αλλά και με έναν κινητήρα ικανό να προσφέρει αυτά για τα οποία κατασκευάστηκε. Αρκετά πάνελ είναι από ανθρακόνημα και ο μυώδης σχεδιασμός σε συνδυασμό με το 5,2 λίτρων, twin-turbo V12 μοτέρ, την κάνουν να ξεχωρίζει.
Η ισχύς του κινητήρα ανέρχεται στα 725 άλογα, με 900Nm ροπή και η τελική του αγγίζει τα 340 χ.α.ω.. Τα 100 έρχονται σε 3,4 δλ. και τα 160 σε 6,4, ενώ ο χρόνος που χρειάζεται για να φτάσει, από τα 80 έως τα 160, είναι 6,4δλ..
Ο όλος σχεδιασμός είναι τέτοιος που μπορεί να «απεικονίσει» τις επιδόσεις του νέου αυτοκινήτου. Οι αναλογίες τονίζουν την επιθετικότητα και τον σπορ χαρακτήρα της, που σε συνδυασμό με τις καμπύλες και την προηγμένη αεροδυναμική, «αδιαφορεί» για τον άνεμο, κρατώντας το αυτοκίνητο στην άσφαλτο. Στην τελική της ταχύτητα, η DBS Superleggera παράγει 180 κιλά κάθετης δύναμης, η καλύτερη επίδοση σε αυτοκίνητο παραγωγής της Aston Martin. Σε αυτό, μεγάλο ρόλο παίζει και ο εμπνευσμένος από τη Formula 1, διπλός διαχύτης.
Η «καρδιά» του νέου μοντέλου, όπως προαναφέρθηκε, είναι ένας 5,2 λίτρων twin-turbo V12 κινητήρας, με τη ροπή να είναι διαθέσιμη στο εύρος 1.800-5.000 σ.α.λ.. Ο συντονισμός του μοτέρ με τη νέα εξάτμιση ενεργών βαλβίδων και τις τετραπλές απολήξεις, εξασφαλίζουν ιδιαίτερα επιθετικά προφίλ οδήγησης, όμορφο ήχο, διατηρώντας παράλληλα τον «πολιτισμό» που προσφέρει ένα Super GΤ.
Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου ZF αυτόματου κιβωτίου. Το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το σύστημα κατανομής ροπής, κάνουν την DBS Superleggera ακριβή και προβλέψιμη, εκρηκτική και διαχειρίσιμη παράλληλα. Το σασί αποτελεί την τελευταία εξέλιξη της ελαφριάς κατασκευής από αλουμίνιο, που εγκαινιάστηκε στην DB11, με διπλά ψαλίδια εμπρός για την ανάρτηση και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Η τεχνολογία προσαρμοζόμενης ανάρτησης είναι στάνταρ, με ειδικούς σένσορες να ενημερώνουν για τις οδηγικές συνθήκες, όπως επίσης να ανταποκρίνονται στις επιθυμίες του οδηγού. Τα συστήματα κίνησης και ανάρτησης, χωρίζονται σε τρία επίπεδα (GT, Sport και Sport Plus) και αναλόγως με το πώς θέλει να κινηθεί ο χειριστής, τα επιλέγει.
Στον στάνταρ εξοπλισμό διατίθεται επίσης η είσοδος δίχως τη χρήση κλειδιού, έλεγχος πίεσης των ελαστικών και κάμερα 360 μοιρών με τις τεχνολογίες Parking Distance Display και Park Assist. Το ηχοσύστημα διαθέτει DAB, συν Bluetooth audio, phone streaming, iPod, iPhone και θύρα USB. Υπάρχει επίσης δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, σημείο wi-fi και όλα αυτά ελέγχονται μέσω της κεντρικής οθόνης LCD.
Από εκεί και πέρα, υπάρχουν αρκετές επιλογές εξατομίκευσης. Τα στάνταρ δερμάτινα καθίσματα είναι αρωματικά, επενδυμένα με Alcantara, ενώ στάνταρ είναι τα καθίσματα Sports Plus και το τιμόνι. Οι ζάντες προσφέρονται σε δύο σχέδια. Το ένα είναι το σφυρήλατο «Υ» και το άλλο το ακτινωτό σφυρήλατο. Σε αμφότερα τα σχέδια, οι ζάντες είναι 21 ιντσών και εφοδιασμένες με ελαστικά από την Pirelli, ειδικά κατασκευασμένα για την DBS Superleggera.
Επίσης, υπάρχει επιλογή της Designer Specifications, με συνδυασμούς χρωμάτων και φινιρίσματος, επιλεγμένων από τη σχεδιαστική ομάδα της Aston Martin, για να τονιστούν ορισμένες πτυχές του χαρακτήρα του οχήματος.
Πηγή: Aston Martin