Συνεχίζοντας την επιθετική της πολιτική στην κατηγορία των SUV, η Citroen προσθέτει στην γκάμα της το νέο C5 Aircross. Ένα αυτοκίνητο με πολλούς χώρους, άνετο στο ταξίδι και με τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης. Οι προτάσεις εξατομίκευσης για το εξωτερικό είναι 30, με την ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions και τα καθίσματα Advanced […]
Συνεχίζοντας την επιθετική της πολιτική στην κατηγορία των SUV, η Citroen προσθέτει στην γκάμα της το νέο C5 Aircross. Ένα αυτοκίνητο με πολλούς χώρους, άνετο στο ταξίδι και με τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης.
Οι προτάσεις εξατομίκευσης για το εξωτερικό είναι 30, με την ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions και τα καθίσματα Advanced Comfort να κάνουν τις διαδρομές άνετες και χαλαρές. Για τους πίσω επιβάτες, η δυνατότητα αυξομείωσης της απόστασης των καθισμάτων από τα εμπρός, αλλά και η ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης σε κάθε ένα από τα τρία ξεχωριστά, αφενός προσφέρει άπλετο χώρο και αφετέρου αυξάνεται η χωρητικότητα από τα 580 έως τα 720 λίτρα, που γίνονται 1.630 με τις πίσω θέσεις πλήρως αναδιπλούμενες.
Στον εξοπλισμό του, διατίθεται με 20 συστήματα υποβοήθησης, όπως το Highway Driver Assist, ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης (επιπέδου 2) και του Grip Control με Hill Assist Descent. Πέραν αυτών, το νέο SUV C5 Aircross, εφοδιάζεται με έξι τεχνολογίες διασυνδεσιμότητας και μεταξύ άλλων, συμπεριλαμβάνεται και η ασύρματη φόρτιση των smartphones.
Με μήκος 4.500mm, πλάτος 1.840mm, ύψος 1.670mm (με τις ράγες οροφής), μεταξόνιο 2.730mm και απόσταση από το έδαφος στα 230mm, το Citroen C5 Aircross, δικαιολογεί τον τίτλο του άνετου και του ευρύχωρου, αλλά δεν είναι μόνο αυτά για τα οποία ξεχωρίζει. Το μυώδες αμάξωμά του, οι ρευστές γραμμές και τα Airbumps του, τονίζουν ακόμα περισσότερο τον χαρακτήρα του, ενώ εντός καμπίνας, προσφέρονται όλα όσα απαιτεί η σύγχρονη εποχή. Ο πίνακας οργάνων είναι 12,3 ιντσών, η οθόνη αφής 8,0 και ανάλογα με το τι επιθυμήσει ο οδηγός, η ευκολία της χρηστικότητας, δεν θα τον δυσκολέψει καθόλου.
Η γκάμα των κινητήρων είναι πλούσια, περιλαμβάνει μοτέρ βενζίνης και diesel, με απόδοση από 130 έως 180 ίππους. Όλοι συνδυάζονται και με το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8.
Το ντεμπούτο του αυτοκινήτου στην Ευρώπη θα γίνει στα τέλη του έτους και στα τέλη του 2019, θα αποτελέσει το πρώτο αυτοκίνητο της Citroen, που θα παραχθεί σε plug-in υβριδική έκδοση.
Πηγή: Citroen