Μόλις 210 Aston Martin Rapide AMR θα παραχθούν. Ένα αυτοκίνητο το οποίο παρουσιάστηκε ως concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, αλλά παίρνει τον δρόμο της παραγωγής, συνεχίζοντας την παράδοση της εταιρείας, που τη θέλει να κατασκευάζει γρήγορα, δυναμικά και δυνατά αυτοκίνητα. Αεροδυναμικά, το όχημα έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο που να μειώνεται η άνωση, διατηρώντας […]
Μόλις 210 Aston Martin Rapide AMR θα παραχθούν. Ένα αυτοκίνητο το οποίο παρουσιάστηκε ως concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, αλλά παίρνει τον δρόμο της παραγωγής, συνεχίζοντας την παράδοση της εταιρείας, που τη θέλει να κατασκευάζει γρήγορα, δυναμικά και δυνατά αυτοκίνητα.
Αεροδυναμικά, το όχημα έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο που να μειώνεται η άνωση, διατηρώντας παράλληλα την ουδετερότητά του. Ο διαμορφωτής ροής αέρα, οι μαρσπιέδες και το σπόιλερ, είναι όλα κατασκευασμένα από ανθρακόνημα. Το νέο καπό, με τους μεγάλους αεραγωγούς, είναι κι αυτά από το ίδιο υλικό, προκειμένου να υπάρξει μέγιστη μείωση βάρους.
Στην «καρδιά» του υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός 6λιτρος V12 κινητήρας, με μεγαλύτερη πολλαπλή εισαγωγής και διπλούς αυλούς εισαγωγής μεταβλητού μήκους. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο, έχει υπάρξει αύξηση της ισχύος, που τώρα φτάνει τους 603 ίππους με 630 Nm ροπή.
Τα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 4,4δλ., ενώ οι 21 ιντσών τροχοί (πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της Aston Martin), συνδυάζονται με ελαστικά επιδόσεων Super Sport της Michelin. Οι μεγάλοι, σφυρήλατοι τροχοί, είναι σχεδιασμένοι έτσι, που βοηθούν στην ψύξη του συστήματος πέδησης, που παρουσιάζει μια εξέλιξη εκείνου που υπάρχει στην Vanquish S.
Στον στάνταρ εξοπλισμό, η Aston Martin Rapide AMR εφοδιάζεται με φρένα από κεραμικό υλικό. Στον εμπρός τροχό υπάρχουν δίσκοι 400mm με 6πίστονες δαγκάνες και πίσω, 360mm με 4πίστονες. Παράλληλα με τα νέα ελαστικά, τα φρένα και τον αεροδυναμικό σχεδιασμό, η Rapide AMR είναι πιο χαμηλή κατά 10mm από τη Rapide S και παρόλο που το σύστημα ανάρτησης είναι τριών σταδίων, ρυθμιζόμενο, είναι πιο ευκίνητη και δυναμική.
Αναφορικά με τις εκδόσεις, παράγεται σε τρεις. Τη Standard και τη Silhouette (προσφέρονται σε τέσσερις αποχρώσεις-Mariana μπλε, Scintilla ασημένιο, Lightning ασημένιο και Onyx μαύρο), με την πρώτη να διακοσμεί με στοιχεία AMR Lime τον διαμορφωτή ροής αέρα, τα μαρσπιέ και τον πίσω διαχύτη, ενώ η δεύτερη, έχει αντιθετικές «πινελιές» σε χρωματισμούς China γκρι ή Clubsport λευκό.
Η τρίτη έκδοση είναι η Signature, που στο look AMR διατίθεται με Stirling πράσινο και χαρακτηριστικά Lime. Όλες οι εκδόσεις, συνδυάζονται αναλόγως με το εσωτερικό του οχήματος είτε με φινίρισμα AMR Lime ή με Galena ασημένιο. Η κεντρική κονσόλα είναι από ανθρακόνημα και τα καθίσματα επενδύονται με δέρμα Alcantara, αμφότερα πρωτοεμφανιζόμενα για μια Rapide. Επίσης, για πρώτη φορά διαθέσιμο, αλλά στον προαιρετικό εξοπλισμό, είναι το τιμόνι σε στιλ One-77.
Τέλος, κάθε αυτοκίνητο έχει το λογότυπο AMR στα καθίσματα και κάθε ένα παράγεται με τη δική του «ετικέτα» αναγνώρισης. Το λογότυπο AMR υπάρχει και στα μαρσπιέ.
Πηγή: Aston Martin