Porsche 911 Speedster Concept

Τα 70 χρόνια σπορ αυτοκινήτων της γιορτάζει αυτές τις ημέρες η Porsche, η οποία προχώρησε στην αποκάλυψη της 911 Speedster Concept. Τα χαρακτηριστικά της 911 Speedster Concept είναι το πιο κοντό πλαίσιο παραθύρου, συνεπώς πιο κοντά είναι και τα παράθυρα, αλλά και το παρμπρίζ, που παρουσιάζει μεγαλύτερη κλίση. Έτσι, το αυτοκίνητο διαθέτει μια πιο «γρήγορη» […]

Τα 70 χρόνια σπορ αυτοκινήτων της γιορτάζει αυτές τις ημέρες η Porsche, η οποία προχώρησε στην αποκάλυψη της 911 Speedster Concept. Τα χαρακτηριστικά της 911 Speedster Concept είναι το πιο κοντό πλαίσιο παραθύρου, συνεπώς πιο κοντά είναι και τα παράθυρα, αλλά και το παρμπρίζ, που παρουσιάζει μεγαλύτερη κλίση. Έτσι, το αυτοκίνητο διαθέτει μια πιο «γρήγορη» γραμμή, που θυμίζει σε πολλά την 356 1500 Speedster.

Η 911 Speedster Concept, αντί μιας κανονικής cabrio οροφής, εφοδιάζεται με ένα ελαφρύ κάλυμμα, που προσφέρει προστασία από τη βροχή και στερεώνεται μέσω οκτώ συνδέσεων Tenax. Η φιλοσοφία της Porsche σχετικά με την παρουσίαση ενός ελαφρού αυτοκινήτου, συνεχίζεται στο εσωτερικό, εκεί όπου συστήματα πλοήγησης, ραδιόφωνο και κλιματισμός, δεν υπάρχουν. Τα bucket καθίσματα είναι από ανθρακόνημα και το δέρμα Aniline σε Cognac 356, εμφανίζει κάποια χαρακτηριστικά από τους προκατόχους της.

Μερικά χαρακτηριστικά του «σώματος» του αυτοκινήτου, έχουν δανειστεί από την 911 Carrera 4 Cabriolet, αν και τα φτερά, το καπό και το πίσω κάλυμμα είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα συνθετικού υλικού. Η απόχρωση του οχήματος στην παραδοσιακή ασημένια GT και λευκή, παραπέμπουν στον αγωνιστικό παρελθόν της εταιρείας, αλλά δεν είναι μόνο η απόχρωση, αλλά και  η τάπα του ρεζερβουάρ, που βρίσκεται στο κέντρο του καπό, το κλασικό σχήμα Talbot των καθρεπτών και ο σχεδιασμός των προβολέων. Όσον αφορά στις κολόνες Β και το πίσω μέρος, είναι διακοσμημένα με το επιχρυσωμένο λογότυπο Speedster.

Το σασί προέρχεται ουσιαστικά από την 911 GT3, οι ζάντες είναι 21 ιντσών σε σχεδιασμό Fuchs, ενώ είναι η πρώτη φορά που οι τροχοί αυτοί εμφανίζονται με μηχανισμό κλειδώματος του κεντρικού μπουλονιού. Οι προγραμματιστές συνεισέφεραν επίσης στο σύστημα εξάτμισης, καθώς οι απολήξεις είναι από τιτάνιο, ενώ το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Ο 6κύλινδρος κινητήρας, αποδίδει πάνω από 500 ίππους και «στροφάρει» έως τις 9.000 σ.α.λ..

Πηγή: Porsche

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από