Η Peugeot αποκάλυψε τη Station Wagon εκδοχή του 508. Ξεχωρίζει με τη σπορ σιλουέτα του, είναι πρακτικό, προσφέρει μεγάλους χώρους για τους επιβάτες και εύκολη επιβίβαση/αποβίβαση. Το αυτοκίνητο προσφέρει επίσης ασφάλεια και άνεση, είναι ευέλικτο και διαθέτει επίσης το i-Cockpit, που στην ουσία στηρίζει τον οδηγό και κάνει τη διαμονή του στην καμπίνα πιο ευχάριστη. […]
Η Peugeot αποκάλυψε τη Station Wagon εκδοχή του 508. Ξεχωρίζει με τη σπορ σιλουέτα του, είναι πρακτικό, προσφέρει μεγάλους χώρους για τους επιβάτες και εύκολη επιβίβαση/αποβίβαση. Το αυτοκίνητο προσφέρει επίσης ασφάλεια και άνεση, είναι ευέλικτο και διαθέτει επίσης το i-Cockpit, που στην ουσία στηρίζει τον οδηγό και κάνει τη διαμονή του στην καμπίνα πιο ευχάριστη.
Έχει δυναμικό σχεδιασμό και έχει ύψος περίπου όσο το saloon, μόλις 1,42μ.. Πιο κοντό κατά περίπου 6 cm από την προηγούμενη γενιά, κάτι το οποίο το καθιστά βελτιωμένο αεροδυναμικά, ενώ παράλληλα παρέχει αρκετό χώρο για τα κεφάλια των επιβατών. Το μήκος του ανέρχεται στα 4,78μ. και οι γραμμές του είναι απαλές και «ρέουν» στη χαμηλή οροφή.
Οι πόρτες δίχως πλαίσιο βελτιώνουν περισσότερο τη γραμμή του αμαξώματος και αυτό επιτρέπει μικρότερη γυάλινη επιφάνεια. Τα κενά και διάφορα εξαρτήματα μειώθηκαν σε μέγεθος και οι τροχοί «κουμπώνουν» τέλεια στα τόξα των τροχών.
Οι προβολείς είναι LED, όπως στην έκδοση saloon. Από το saloon είναι δανεισμένα και τα τρισδιάστατα πίσω φωτιστικά σώματα. Ο σχεδιασμός είναι δυναμικός και μοντέρνος, που πλαισιώνεται από τη διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Η τοποθέτηση αποσκευών στον χώρο φόρτωσης είναι εύκολος και πρακτικός. Το πάτωμα βρίσκεται στα 63,5cm από το έδαφος και η χωρητικότητα ανέρχεται στα 530 λίτρα, όταν τα καθίσματα δεν έχουν αναδιπλωθεί. Το κατώφλι έχει ενισχυθεί από ανοξείδωτο ατσάλι για διευκόλυνση στη φόρτωση, ενώ στο επίπεδο εξοπλισμού GT, στον πάτο υπάρχουν ράγες από αλουμίνιο και δίχτυ για την τακτοποίηση των αποσκευών. Με την αναλογία 2/3-1/3 και τα καθίσματα διπλωμένα, ο χώρος φόρτωσης ανέρχεται στα 1.780 λίτρα.
Τελευταίας γενιάς Peugeot i-Cockpit
Τα βασικά συστατικά του είναι οι πολλοί και πλούσιοι χώροι που προσφέρει. Οι επιβάτες έχουν πολλές θήκες για να τοποθετήσουν τα προσωπικά τους αντικείμενα, ενώ ο οδηγός από τη μεριά του μπορεί να χειριστεί πολλές λειτουργίες μέσω του δερμάτινου τιμονιού, τη στιγμή που το φινίρισμα εκεί, στον εξαερισμό, αλλά και σε άλλα σημεία, κάνει το εσωτερικό να ξεχωρίζει.
Δέρμα Alcantara ή Nappa (το δεύτερο σε μαύρη ή σκούρα κόκκινη απόχρωση) κάνουν ευχάριστη τη ζωή των επιβαινόντων, με τα πίσω καθίσματα, να προσφέρουν τη δυνατότητα έξτρα χώρου, λόγω της κλίσης της πλάτης έως 27 μοίρες.
Αναφορικά με το ηχοσύστημα, έχει επιμεληθεί από τη Focal. Δέκα ηχεία, κατανέμουν σωστά τον ήχο, με τα tweeters να έχουν τοποθετηθεί και στις τέσσερις πόρτες, με τις πίσω, να μην έχουν ούτε αυτές πλαίσιο.
Σχετικά με τα συστήματα ασφαλείας, είναι τα Night Vision, Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, Lane Keeping Assist, Full Park Assist, προβολείς LED με EVS, μόνιμο ARS, Active Safety Brake, Active Lane Keeping Assist, Driver Attention alert, Automatic High Beam assist, αναγνώριση ορίου ταχύτητας και σημάτων οδικής κυκλοφορίας και Active Blind Spot Monitoring System.
Από εκεί και πέρα, το νέο Peugoet 508 SW διαθέτει διασυνδεδεμένο σύστημα πλοήγησης με TomTom Traffic, Mirror Screen συμβατό με Mirrorlink, Android Auto και Apple Carplay, που επιτρέπει τη φωνητική αναγνώριση μέσω smartphone, δυνατότητα φόρτισης smartphone, τέσσερις υποδοχές USB και τις λειτουργίες Peugeot Connect SOS & Assistance (αυτόματη κλήση σε περίπτωση ατυχήματος) και Peugeot Connect, μια σειρά τηλεφωνικών υπηρεσιών.
Τέλος, δύο είναι οι κινητήρες βενζίνης που έχουν αναπτυχθεί με βάση τον 1,6 λίτρων PureTech και είναι οι PureTech 180 S&S EAT8 και PureTech 225 S&S EAT8, ενώ τέσσερις είναι οι diesel με βάση τους 1,5 λίτρων και 2,0 λίτρων BlueHDi. Πρόκειται για τους BlueHDi 130 S&S BVM6, BlueHDi 130 S&S EAT8, BlueHDi 160 S&S EAT8 και BlueHDi 180 S&S EAT8.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: Peugeot