Δοκιμάζοντας τη διάδοχο της σημερινής BMW X5, οι υπεύθυνοι εξέλιξης τεστάρουν τόσο την αντοχή, όσο και την ευελιξία του νέου οχήματος και της επικείμενης, τέταρτης γενιάς του. Τα οχήματα κλήθηκαν να αντεπεξέλθουν στις κλιματικές και εδαφικές συνθήκες, έχοντας εφοδιαστεί πλέον με τα συστήματα Adaptive M Suspension Professional και Integral Active Steering, που επίσης προσφέρεται για […]
Δοκιμάζοντας τη διάδοχο της σημερινής BMW X5, οι υπεύθυνοι εξέλιξης τεστάρουν τόσο την αντοχή, όσο και την ευελιξία του νέου οχήματος και της επικείμενης, τέταρτης γενιάς του. Τα οχήματα κλήθηκαν να αντεπεξέλθουν στις κλιματικές και εδαφικές συνθήκες, έχοντας εφοδιαστεί πλέον με τα συστήματα Adaptive M Suspension Professional και Integral Active Steering, που επίσης προσφέρεται για πρώτη φορά.
Οι δύο λειτουργίες, δίνουν στον οδηγό τη δυνατότητα να σετάρει το αυτοκίνητο με το πάτημα ενός κουμπιού, ώστε αυτό να γίνει πιο άνετο στον δρόμο και ικανό για τις εκτός δρόμου διαδρομές. Ανεξάρτητα από το αν το αυτοκίνητο πατά σε χιόνι, άμμο, χαλίκι ή χώμα, τα συστήματα αυτά γίνονται αρωγός στην BMW X5, για να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια.
Οι δοκιμές με τα πρωτότυπα δίνουν το στίγμα σχετικά με πως μπορεί να επιταχύνει, να στρίψει και να φρενάρει το νέο αυτοκίνητο. Στόχος άλλωστε είναι, η νέα X5 να θέτει κορυφαία δεδομένα σε θέματα ευελιξίας, ακρίβειας χειρισμών και κατευθυντικότητας, ευκολίας ελέγχου και υψηλής άνεσης. Όλα αυτά θα πρέπει να ισχύουν σε υπερθετικό βαθμό από τις παγωμένες εκτάσεις της Σουηδίας, στις χωμάτινες διαδρομές της Νοτίου Αφρικής μέχρι και τις καυτές ερήμους των ΗΠΑ.
Μέρος των δοκιμών διεξάγεται και στη Νότια Γαλλία, στην πίστα Ταλαντέγκα της Αλαμπάμα, αλλά και στο Νίρμπουργκρινγκ, αυτή τη φορά για τις τελικές ρυθμίσεις στη δυναμική απόδοση του αυτοκινήτου συνολικά.
Πηγή: BMW