Στην παραγωγή του Audi Q8 θα προχωρήσει μέσα στο έτος η γερμανική εταιρεία, η οποία θα το κατασκευάσει στην πλατφόρμα του Q7, κάτι που σημαίνει πως πάνω-κάτω, οι διαστάσεις θα είναι ίδιες (5,02μ. x 2,04μ. x 1,70-μήκος x πλάτος x ύψος). Ωστόσο το Q8 διαθέτει μόνο δύο πίσω θέσεις, άρα πρόκειται για ένα καθαρά 4θέσιο […]
Στην παραγωγή του Audi Q8 θα προχωρήσει μέσα στο έτος η γερμανική εταιρεία, η οποία θα το κατασκευάσει στην πλατφόρμα του Q7, κάτι που σημαίνει πως πάνω-κάτω, οι διαστάσεις θα είναι ίδιες (5,02μ. x 2,04μ. x 1,70-μήκος x πλάτος x ύψος). Ωστόσο το Q8 διαθέτει μόνο δύο πίσω θέσεις, άρα πρόκειται για ένα καθαρά 4θέσιο όχημα.
Σε σχέση με το Q7, η οροφή του νέου αυτοκινήτου είναι πιο χαμηλή, ενώ παράλληλα, υπάρχει μια πιο επίπεδη και πλατιά κολόνα C, αλλά και μυώδεις ώμοι πάνω από τα τόξα των τροχών. Εμπρός, ξεχωρίζει η οκτάγωνη γρίλια, αλλά και οι προβολείς που συγκλίνουν προς το κέντρο, δίνοντας μια διαφορετική αίσθηση του αυτοκινήτου.
Αναφορικά με τον κινητήρα, αυτός είναι ένας 3λιτρος TFSI, ισχύος 333 ίππων με 500Nm ροπή. Μια ηλεκτρική μονάδα από εκεί και πέρα, προσθέτει άλλους 134 (η ροπή ανέρχεται στα 330Nm) και έχει ενσωματωθεί στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με έναν ξεχωριστό συμπλέκτη. Η συνολική απόδοση του συστήματος 4κίνησης είναι 442 ίπποι με 700Nm ροπή, με την εταιρεία να δίνει 5,4 δλ. για τα πρώτα 100 χ.α.ω. και τελική 250. Η κατανάλωση ανέρχεται στα 2,3l/100km και οι εκπομπές στα 53g/km. Η αερανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη.
Τέλος, για τους Ευρωπαίους αγοραστές, το SQ8 θα «δανειστεί» τον κινητήρα του SQ7. Πρόκειται για το 4λιτρο V8 turbodiesel μοτέρ, ισχύος 435 ίππων με ροπή 900Nm.
Πηγή: Audi