Η Opel αναβαθμίζει το Corsa και το «μετατρέπει» σε GSi, κάνοντάς το πιο δυνατό και πιο σπορ, καθώς η ανάρτησή του, αλλά και τα φρένα του, δοκιμάστηκαν στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Ξεχωρίζει από τους μεγάλους αεραγωγούς στο εμπρόσθιο τμήμα του, από το «ισχυρό» οπτικά καπό του, από το οπίσθιο σπόιλερ, αλλά και από τις κυματιστές […]
Η Opel αναβαθμίζει το Corsa και το «μετατρέπει» σε GSi, κάνοντάς το πιο δυνατό και πιο σπορ, καθώς η ανάρτησή του, αλλά και τα φρένα του, δοκιμάστηκαν στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.
Ξεχωρίζει από τους μεγάλους αεραγωγούς στο εμπρόσθιο τμήμα του, από το «ισχυρό» οπτικά καπό του, από το οπίσθιο σπόιλερ, αλλά και από τις κυματιστές γραμμές στα πλευρά. Προαιρετικά, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, με ελαστικά 215/40.
Το Corsa GSi από εκεί και πέρα, διαθέτει μια κυψελοειδή γρίλια, ενώ τα πλαίσια χρωμίου επεκτείνονται προς τα πίσω οριζόντια και μαζί με τον καμπυλωτό σχεδιασμό της οροφής, δίνουν ακόμα έναν πιο σπορ τόνο στο αυτοκίνητο. Στο πίσω μέρος, το σπόιλερ προσφέρει επιπλέον κάθετη δύναμη, ενώ η χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, πλαισιώνεται από τον μαρσπιέ, που είναι στο χρώμα του αμαξώματος.
Και εσωτερικά, πάντως, το αυτοκίνητο δικαιολογεί το διακριτικό GSi, καθώς ο οδηγός μπορεί να επιλέξει στον προαιρετικό εξοπλισμό καθίσματα της Recaro, δερμάτινο λεβιέ και τιμόνι, αλλά και σπορ πεντάλ από αλουμίνιο. Αναφορικά με τη συνδεσιμότητα, το σύστημα IntelliLink της Opel, φροντίζει έτσι ώστε ο οδηγός να μένει διασυνδεδεμένος, με τις λειτουργίες Apple iOS και Android να είναι συμβατές με τα smartphones.
Κάτω από το καπό, υπάρχει ο 1.4 turbo κινητήρας, ισχύος 150 ίππων, με ροπή 220Nm. Τα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,9 δλ. και η τελική ανέρχεται στα 207. Η κατανάλωση αναμένεται να είναι στα 6,2-6,3 λίτρα.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: Opel