Η νέα M3 CS συνεχίζει την παράδοση των μοντέλων Μ της BMW. Πρόκειται για ένα sedan υψηλών επιδόσεων, που προσφέρει παράλληλα άνεση, πολυτέλεια και καθημερινή πρακρικότητα στον κάτοχό της. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με έναν 3λιτρο κινητήρα, ξεπερνώντας τις επιδόσεις της Μ3 με Competition Package, κατά 10 ίππους, φτάνοντας τους 460. Τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται […]
Η νέα M3 CS συνεχίζει την παράδοση των μοντέλων Μ της BMW. Πρόκειται για ένα sedan υψηλών επιδόσεων, που προσφέρει παράλληλα άνεση, πολυτέλεια και καθημερινή πρακρικότητα στον κάτοχό της.
Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με έναν 3λιτρο κινητήρα, ξεπερνώντας τις επιδόσεις της Μ3 με Competition Package, κατά 10 ίππους, φτάνοντας τους 460. Τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 3,9δλ., ενώ η τελική ταχύτητα, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χ.α.ω.. Ο 6κύλινδρος κινητήρας με δύο υπερσυμπιεστές mono-scroll, εναλλάκτη αέρα, High Precision Injection, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων Valvetronic και πλήρως μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων Double-Vanos, έχει σχεδιαστεί να παρέχει τη ροπή του από τις χαμηλές στροφές, αλλά και να είναι αποδοτικός, καθώς η κατανάλωση ανέρχεται στα 8,3 l/100 km, με εκπομπές ρύπων 194 g/km.
Πατώντας ο οδηγός το κουμπί εκκίνησης/παύσης του κινητήρα, η ειδικά ρυθμισμένη σπορ εξάτμιση προσφέρει όμορφο ήχο μέσω των τεσσάρων απολήξεων, γεγονός που κάνει ακόμα πιο ευχάριστη την οδήγηση.
Η M3 CS είναι στάνταρ εξοπλισμένη με το κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη M Double Clutch Transmission (M DCT) με Drivelogic. Διαθέτει ανεξάρτητο ψυγείο λαδιού και δίνει τη δυνατότητα αυτόματων αλλαγών ή μηχανικών, μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι. Η έβδομη – μακριά – σχέση, διατηρεί χαμηλά τις στροφές του κινητήρα και έτσι μειώνει την κατανάλωση σε μεγάλα ταξίδια.
Σχετικά με την ανάρτηση, οι σύνδεσμοι και τα ακραξόνια στους δύο άξονες, κατασκευάζονται από σφυρήλατο αλουμίνιο, συνεπώς είναι πολύ ελαφριά, ενώ το σύστημα Adaptive M, εξασφαλίζει βελτιστοποιημένες επιδόσεις τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα. Από εκεί και πέρα, την καλύτερη δυνατή πρόσφυση, αναλαμβάνουν το DSC (Dynamic Stability Control), που περιλαμβάνει M Dynamic Mode και το Active M Differential. Όλα αυτά έχουν τροποποιηθεί μαζί με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης και ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να τα ρυθμίζει αναλόγως με το πώς επιθυμεί να κινηθεί.
Το αυτοκίνητο «φοράει» ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 (εμπρός: 265/35 R 19, πίσω: 285/30 R 20), αλλά μπορεί να παραγγελθεί και με τα ελαστικά δρόμου Sport.
Εντός του οχήματος, υπάρχει η δίχρωμη δερμάτινη επένδυση των καθισμάτων σε Silverstone/Black και Alcantara, προσφέροντας μια διαφορετική αίσθηση, ενώ αξίζει να τονιστεί πως ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού, το σύστημα ήχου Harman Kardon surround και το Σύστημα Πλοήγησης Professional, είναι στάνταρ.
Αναφορικά με το εξωτερικό, οι σπορ προθέσεις της M3 CS είναι εμφανείς, καθώς το «ρύγχος» ξεχωρίζει από τους δίδυμους προβολείς LED και την ποδιά των αεραγωγών τριών τμημάτων. Η αεροτομή Gurney σχεδιάστηκε ειδικά για την M3 CS, που σε συνδυασμό με τον διαμορφωτή ροής αέρα, ελαχιστοποιούν τη δυναμική άνωση. Αυτά τα εξαρτήματα έχουν κατασκευαστεί από υψηλής τεχνολογίας άκαμπτο πλαστικό, ενισχυμένο με ανθρακόνημα, όπως επίσης το καπό και η οροφή του αυτοκινήτου.
Πηγή: BMW