Η Lotus παρουσίασε τη νέα Exige Sport 410

Η Lotus παρουσίασε τη νέα Exige Sport 410

Στην παρουσίαση της νέας Exige Sport 410 προχώρησε η Lotus. Το νέο μοντέλο έχει δανειστεί κάποια πράγματα από την Exige Cup 430 και πρώτα από όλα είναι ο 3,5 λίτρων V6 κινητήρας με υπερτροφοδότη, ικανός να παράγει ισχύ 410 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 420Nm από τις 3.000-7.000 σ.α.λ.. Τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται […]

Στην παρουσίαση της νέας Exige Sport 410 προχώρησε η Lotus. Το νέο μοντέλο έχει δανειστεί κάποια πράγματα από την Exige Cup 430 και πρώτα από όλα είναι ο 3,5 λίτρων V6 κινητήρας με υπερτροφοδότη, ικανός να παράγει ισχύ 410 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 420Nm από τις 3.000-7.000 σ.α.λ.. Τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 3,3 δλ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 290 χ.α.ω. στην έκδοση coupe.

Η ελαφριά κατασκευή των μόλις 1.054 κιλών, δεν κάνει μόνο την Exige Sport 410 να φτάνει την τελική της Exige Cup 430, αλλά εμφανίζει και εξαιρετική αναλογία ίππων ανά τόνο, που ανέρχεται στους 389. Άλλα στοιχεία που δανείζεται το νέο μοντέλο, είναι το ψυγείο λαδιού και ο μεγαλύτερος συμπλέκτης. Το κιβώτιο είναι μηχανικό, 6τάχυτο.

Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις είναι κι αυτά από την Exige Cup 430. Έτσι, τα αμορτισέρ έχουν αναπροσαρμοστεί και προσφέρουν τρεις επιλογές ρύθμισης, ώστε να αντεπεξέλθουν στην αναθεωρημένη αεροδυναμική του αυτοκινήτου, ενώ ο οδηγός, έχει τη δυνατότητα να το χειριστεί στα όρια, αφού εμπρός και πίσω, υπάρχουν αντιστρεπτικές ράβδοι της Eibach.

Και μιας που παραπάνω έγινε λόγος για την αεροδυναμική της Exige Sport 410, ο διαχωριστής ροής, στέλνει τον αέρα κάτω από το αυτοκίνητο και οι αεραγωγοί βοηθούν στη μείωση των στροβιλισμών και της οπισθέλκουσας. Στο πίσω μέρος, ο διαχύτης, σε σνδυασμό με τη νέα πτέρυγα, συμβάλλουν στην κάθετη δύναμη. Αυτή συνολικά, ανέρχεται στα 150 κιλά, 60 εμπρός και 90 πίσω.

Οι τροχοί του είναι 215/45 ZR17 εμπρός και 285/30 ZR18 πίσω, για καλύτερη πρόσφυση του οπίσθιου άξονα. Είναι σφυρήλατοι από αλουμίνιο και διατίθενται είτε σε μαύρη είτε σε ασημί απόχρωση. Τα φρένα της AP Racing, σφυρήλατα κι αυτά, διαθέτουν 4πίστονες δαγκάνες, ενώ οι δισκόπλακες έχουν επάνω τους τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό «J».

Σε γενικές γραμμές, πολλή βάση έχει δοθεί στην ελαφριά κατασκευή του οχήματος, που γίνεται ακόμα πιο ελαφρύ με τη χρήση πλήρους συστήματος εξάτμισης από τιτάνιο. Κάνει τον πίσω άξονα ελαφρύτερο κατά 10 κιλά, ενώ στο μειωμένο βάρος συμβάλλουν και πολλά εξαρτήματα από ανθρακόνημα, όπως είναι η οροφή και τα barge boards.

Από εκεί και πέρα, υπάρχει και η επιλογή ενός αγωνιστικού πακέτου, που περιλαμβάνει διακόπτες πυροσβεστήρων και ηλεκτρικών, απενεργοποίηση αερόσακων, αφαίρεση του αερόσακου τιμονιού και κλωβό ασφαλείας, εναρμονισμένο με τα στάνταρ της FIA.

Στο εσωτερικό, το τιμόνι είναι επενδυμένο με δέρμα Alcantara. Τα σπορ καθίσματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα της Lotus και μπορούν να συνδυαστούν με δέρμα Alcantara ή μόνο δέρμα, αμφότερες οι επιλογές με ραφή αντίθεσης. Το προαιρετικό πακέτο Interior Colour Pack – διαθέσιμο σε τέσσερις χρωματισμούς – δίνει αντίθεση στην κονσόλα, περιλαμβάνει σύστημα εξαερισμού, οπές στα καθίσματα από ανθρακόνημα και πλαίσια για τους ηλεκτρικούς διακόπτες των παραθύρων. Στάνταρ είναι το δέρμα Alcantara στην κονσόλα και το ταμπλό, ενώ οι επενδύσεις στις θύρες είναι συνδυασμός Alcantara με δέρμα. Τέλος, υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης κλιματισμού και συστήματος ψυχαγωγίας που περιλαμβάνει συνδεσιμότητα μέσω iPod και λειτουργία Bluetooth.

Πηγή: Lotus

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ