Την έκδοση παραγωγής του Golf GTI TCR ανακοίνωσε ο Γερμανός κατασκευαστής. Το αυτοκίνητο θα αρχίσει να παράγεται στα τέλη του 2018 και ο σχεδιασμός, η ισχύς και η απόδοσή του, ακολουθούν το αγωνιστικό που μετέχει στο ομώνυμο πρωτάθλημα (TCR). Η δύναμη του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα είναι 290 ίπποι, με ροπή 370Nm, διαθέσιμη από τις 1.600 σ.α.λ. […]
Την έκδοση παραγωγής του Golf GTI TCR ανακοίνωσε ο Γερμανός κατασκευαστής. Το αυτοκίνητο θα αρχίσει να παράγεται στα τέλη του 2018 και ο σχεδιασμός, η ισχύς και η απόδοσή του, ακολουθούν το αγωνιστικό που μετέχει στο ομώνυμο πρωτάθλημα (TCR). Η δύναμη του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα είναι 290 ίπποι, με ροπή 370Nm, διαθέσιμη από τις 1.600 σ.α.λ. και συνεργάζεται με το γνωστό 7τάχυτο κιβώτιο DSG, με μπλοκέ διαφορικό. Η τελική του ανακόπτεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω., αλλά με την «αφαίρεση» του περιοριστή, αυξάνεται στα 264, κάνοντάς το, το πιο γρήγορο Golf GTI. Μάλιστα, για τη βέλτιστη απόδοση του κινητήρα, υπάρχουν δύο επιπλέον ψυγεία.
Το αυτοκίνητο θα «αναχωρήσει» από το εργοστάσιο στο Βόλφσμπουργκ με 18 ιντσών Belvedere, σφυρήλατους τροχούς, ενώ προαιρετικοί είναι αυτοί των 19. Προκειμένου να σταματήσει, η εταιρεία ισχυρίζεται πως το σύστημα πέδησης θα είναι εφάμιλλο με εκείνο του αγωνιστικού TCR.
Οι πιο petrolheads μπορούν να το παραγγείλουν με ένα πακέτο, που θα το ωθήσει ακόμα πιο πολύ προς την πίστα. Πέραν της «αφαίρεσης» του περιοριστή και τη δυνατότητα τοποθέτησης των τροχών των 19 ιντσών, περιλαμβάνεται ο προσαρμοστικός έλεγχος πλαισίου (DCC), καθώς με το πάτημα ενός κουμπιού, αλλάζουν προφίλ τα αμορτισέρ.
Εξωτερικά, υπάρχει ο νέος σχεδιαστικά προφυλακτήρας με τον διαμορφωτή ροής αέρα εμπρός, τα γραφικά στα πλευρά και ο διαχύτης με τις αντικριστές απολήξεις της εξάτμισης πίσω. Όταν ανοίγουν οι πόρτες, το λογότυπο TCR προβάλλεται στην άσφαλτο, ενώ το διακοσμητικό από ανοξείδωτο ατσάλι είναι με κόκκινο μεταλλικό στοιχείο.
Εντός, τα πολυτελή καθίσματα περιλαμβάνουν στο τελείωμά τους ύφασμα από μικροΐνες, όπως το εσωτερικό των θυρών και ο λεβιές, τη στιγμή που το σπορ εσωτερικό πλαισιώνεται από το κόκκινο χρώμα που υπάρχει κατά μήκος των καθισμάτων, στις ραφές το τιμονιού, αλλά και στο πάνω μέρος του.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: Volkswagen