Η ΒMW αποκάλυψε στοιχεία για τη νέα M5 Competition, ένα αυτοκίνητο, που όπως υποστηρίζει, είναι πιο στιβαρό και δυνατό, σε σχέση με την «απλή» έκδοση του μοντέλου. Το αυτοκίνητο είναι κατά 25 ίππους πιο ισχυρό και η ροπή των 750Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.800-5.800 σ.α.λ.. Τα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 3,3δλ, τα 200 σε […]
Η ΒMW αποκάλυψε στοιχεία για τη νέα M5 Competition, ένα αυτοκίνητο, που όπως υποστηρίζει, είναι πιο στιβαρό και δυνατό, σε σχέση με την «απλή» έκδοση του μοντέλου. Το αυτοκίνητο είναι κατά 25 ίππους πιο ισχυρό και η ροπή των 750Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.800-5.800 σ.α.λ..
Τα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 3,3δλ, τα 200 σε 10,8 και για όλα αυτά, ευθύνεται ο 4,4 λίτρων twin-turbo, V8 κινητήρας, οποίος, με το πακέτο «Μ», είναι ικανός να ωθήσει το όχημα στο να φτάσει έως τα 305 χ.α.ω. τελικής.
Η κατανάλωσή του είναι 10,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Το μοτέρ συνεργάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (με ενσωματωμένο ψυγείο για τις βαλβολίνες) και το σύστημα 4κίνησης της BMW, M xDrive. Με αυτό το σύστημα στη διάθεσή του, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τέσσερα προφίλ (M Dynamic, 4WD, 4WD Sport και 2WD), που με το χαμήλωμα κατά 7mm προς το έδαφος, αλλά και τις διάφορες ρυθμίσεις που έχουν γίνει σε ανάρτηση και στους συνδέσμους του οχήματος, έχει γίνει πιο στιβαρό και σκληρό.
Εξωτερικά, η BMW M5 Competition είναι βαμμένη στον χρωματισμό Shadow Line, όπως οι λαβές των θυρών. Στο πίσω μέρος, υπάρχει το λογότυπο Μ5, που προσδίδει έναν διαφορετικό τόνο, ενώ τα εξαρτήματα τα οποία δεν είναι στον ίδιο χρωματισμό με το αμάξωμα, αποτελούνται από τη γρίλια, τους αεραγωγούς, τα «βράγχια», τα καλύμματα των καθρεπτών, το πίσω σπόιλερ, τις απολήξεις της εξάτμισης και το φιλέτο που υπάρχει κάτω από τον οπίσθιο προφυλακτήρα. Αυτά είναι όλα σε μαύρο μεταλλικό χρώμα.
Όσον αφορά στους τροχούς, είναι από αλουμίνιο, 20 ιντσών, σε δίχρωμη σχεδίαση και διαστάσεις 275/35 μπροστά και 285/35 πίσω.
Σχετικά με την ακουστική, ο οδηγός μπορεί να τη διαχειριστεί μέσω του διακόπτη «Μ». Πέραν του κινητήρα της M5 Competition, μεγάλο ρόλο στο πώς θα είναι ο ήχος του αυτοκινήτου, παίζει και η εξάτμιση, που μπορεί να δεχτεί φίλτρο σωματιδίων Otto. Ο διακόπτης ελέγχου Soundcheck ευθύνεται για αυτό, καθώς ανάλογα με τη διάθεσή του, ο οδηγός μπορεί να την κάνει να ακουστεί διαφορετικά.
Πηγή: BMW