Για να σηματοδοτήσει την παρουσίαση της νέας 4πορτης AMG GT Coupe τον Σεπτέμβριο, η Mercedes θα προχωρήσει στο λανσάρισμα της Edition 1 για 12 μήνες. Δίνοντας έμφαση στο αθλητικό στιλ του εξωτερικού και ενισχύοντας την ποιότητα στο εσωτερικό, το μοντέλο προσφέρει μεγαλύτερη ελκυστικότητα. Το πακέτο AMG, αλλά και οι ρίγες στο καπό, την οροφή και […]
Για να σηματοδοτήσει την παρουσίαση της νέας 4πορτης AMG GT Coupe τον Σεπτέμβριο, η Mercedes θα προχωρήσει στο λανσάρισμα της Edition 1 για 12 μήνες. Δίνοντας έμφαση στο αθλητικό στιλ του εξωτερικού και ενισχύοντας την ποιότητα στο εσωτερικό, το μοντέλο προσφέρει μεγαλύτερη ελκυστικότητα. Το πακέτο AMG, αλλά και οι ρίγες στο καπό, την οροφή και την ουρά, υπογραμμίζουν τη συγγένεια που έχει η οικογένεια AMG GT με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Η αεροδυναμική του αυτοκινήτου έχει βελτιωθεί σε σημαντικό βαθμό και σε αυτό ξεχωρίζουν ο μεγαλύτερος εμπρός διαμορφωτής ροής του αέρα, ο διαχύτης και το πίσω σπόιλερ, που μπορεί να ρυθμιστεί μηχανικά. Ο οδηγός μπορεί να εξατομικεύσει και να προσωποποιήσει το αυτοκίνητο ανάλογα με τις ανάγκες του και αξίζει να τονιστεί πως συγκριτικά με το στάνταρ μοντέλο, το νέο έχει το ρυθμιζόμενο σπόιλερ, που αν ενεργοποιηθεί στο μάξιμουμ, στα 300 χ.α.ω., προσφέρει 30 κιλά επιπλέον κάθετης δύναμης, πιέζοντας το πίσω μέρος στο έδαφος. Εμπρός, το σύστημα διαχείρισης Airpanel, μπορεί να κλείσει τις περσίδες των αεραγωγών, για να μειωθεί η αρνητική άντωση. Σε γενικές γραμμές, ο συντελεστής αεροδυναμικής είναι ακόμα πιο χαμηλός, παρά την υψηλή κάθετη δύναμη.
Το εξωτερικό συμπληρώνει από τη μεριά του τον σπορτίφ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, χάρη στους χρωματισμούς του σε γκρι γραφίτη magno, γυαλιστερό λευκό diamond ή γραφίτη μεταλλικό γκρι.
Οι τροχοί είναι 21 ιντσών.
Σχετικά με το εσωτερικό, συνάδει με τις προδιαγραφές του εξωτερικού. Τα καθίσματα είναι από την AMG Performance σε δέρμα nappa γκρι/μαύρο και κίτρινες ραφές, ενώ κίτρινες είναι και οι ζώνες ασφαλείας. Το τιμόνι, ειδικά για την περίσταση, είναι από μικροΐνες Dinamica με κίτρινες ραφές για αντίθεση, ενώ οι διακόπτες για τις αλλαγές σχέσεων που είναι μαύροι χρωμίου, «δένουν» απόλυτα με το logo «Edition 1», που δεν θα χρειαστεί κανείς να ψάξει πολύ για να το βρει στο εσωτερικό του.
Κάτω από το καπό, υπάρχει η πιο ισχυρή έκδοση του 4λιτρου V8 biturbo κινητήρα. Αποδίδει 639 ίππους, τα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 3,2 δλ και η τελική που αναπτύσσει, φτάνει έως τα 315 χ.α.ω.. Η κατανάλωση είναι 11,2 l/100km και οι εμπομπές ρύπων 256 g/km.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: Mercedes