Με μια κίνηση έκπληξη, η Porsche ανακοινώνει την παραγωγή της 911 Carrera T, ενός σπορ αυτοκινήτου που τιμά το χαρακτηρισμό του ως αγωνιστικής μηχανής παραγωγής χρόνων και τεστοστερόνης.
Το γράμμα Τ αναφέρεται στην λέξη Τouring, που παλιότερα τουλάχιστον παρέπεμπε σε sport αυτοκίνητα με περιορισμένο εξοπλισμό άνεσης, αλλά ιδιαίτερα δυναμικά χαρακτηριστικά απόδοσης και κίνησης. Ο εξοπλισμός παραμένει στα βασικά: Κίνηση στους πίσω τροχούς αποκλειστικά, χειροκίνητο σπορ κιβώτιο με κοντές σχέσεις και διαδρομές και biturbo μπόξερ κινητήρας, απόδοσης 370 ίππων και 450 Nm ροπής.
Στο πλαίσιο του στόχου της διατήρησης του βάρους σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα, η μόνωσή έχει μειωθεί στην άκρως απαραίτητη, τα διακοσμητικά μεταλλικά μέρη απουσιάζουν, ενώ και το εμπρός και πίσω παμπρίζ κατασκευάζονται από ειδικό γυαλί μειωμένου βάρους. Την… άγουσα έχουν πάρει το infotainment, αλλά και τα καθίσματα του πίσω μέρους. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, όχι όμως και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που φωλιάζει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου από τη βασική έκδοση. Άλλωστε η συμβολή του θεωρείται σημαντική, τόσο στην επίτευξη κορυφαίων χρόνων, όσο και στην επίτευξη κορυφαίων τιμών πλευρικής πρόσφυσης ή γωνιών ολίσθησης κατά τις επιθυμίες του οδηγού.
Η εκτεταμένη δίαιτα έχει αποδώσει, μια και το συνολικό βάρος περιορίζεται στα 1.425 κιλά, εξασφαλίζοντας απόδοσης 3,85 κιλών ανά ίππο. Αντίστοιχα τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 4,5 δευτ., ενώ τα 200 χ.α.ω. σε 15,1 δευτ. Με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οι αντίστοιχοι χρόνοι μειώνονται στα 4,2 και 14,5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα ξεπερνάει και στις δύο περιπτώσεις ελαφρώς τα 290 χ.α.ω.
Στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων PASM σπορ ανάρτηση, μείωση κατά 20 χιλιοστά της απόστασης από το έδαφος, ενώ το Sport Chrono Plus φέρει ειδικές για το αυτοκίνητο και το βάρος του ρυθμίσεις. Διαφοροποιήσεις υπάρχουν φυσικά και στην εξωτερική εμφάνιση. Στο εμπρός και πίσω μέρος έχουν προστεθεί μια σειρά αεροδυναμικών βοηθημάτων, ενώ και οι ζάντες είναι 20 ιντσών, βαμμένες σε γκρι χρώμα τιτανίου. Μια σειρά νέων, ειδικών για την περίσταση, χρωμάτων συμπληρώνουν την διαφορετική εικόνα. Η νέα καριέρα 911 T θα είναι διαθέσιμη από τον Ιανουάριο του 2018 σε τιμές που στη Γερμανία ξεκινούν από τα 107.000 €.