Η ηλεκτροκίνηση έφτασε στον προϊοντικό πυρήνα της BMW, η οποία παρουσίασε στο Πεκίνο το Concept iX3, ένα ηλεκτρικό SUV ή SAV (Sports Activity Vehicle), όπως τα αποκαλεί η ίδια. Παράλληλα, εγκαινιάστηκε και η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Πλεονέκτημά της, πως ο ηλεκτροκινητήρας, το κιβώτιο και τα ηλεκτρονικά ισχύος βρίσκονται σε μία νέα, ανεξάρτητη […]
Η ηλεκτροκίνηση έφτασε στον προϊοντικό πυρήνα της BMW, η οποία παρουσίασε στο Πεκίνο το Concept iX3, ένα ηλεκτρικό SUV ή SAV (Sports Activity Vehicle), όπως τα αποκαλεί η ίδια. Παράλληλα, εγκαινιάστηκε και η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Πλεονέκτημά της, πως ο ηλεκτροκινητήρας, το κιβώτιο και τα ηλεκτρονικά ισχύος βρίσκονται σε μία νέα, ανεξάρτητη μονάδα ηλεκτροκίνησης. Επιπροσθέτως, το σύστημα περιλαμβάνει νέες και ισχυρότερες μπαταρίες.
Τα στοιχεία αυτής της τεχνολογίας είναι ελαφρύτερα, κλιμακούμενα και με συμπαγή δομή. Επιπλέον, προσαρμόζονται σε μία ευέλικτη, αρθρωτή σχεδιαστική φιλοσοφία και μπορούν να χρησιμοποιούνται με διάφορους τρόπους.
Με την παγκόσμια πρεμιέρα του BMW Concept iX3, το Group ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη στρατηγική που αφορά την ηλεκτροκίνηση. Στο μέλλον, οι ευέλικτες, πιο εξελιγμένες αρχιτεκτονικές οχημάτων θα συνδυάζονται με όλους τους τύπους εμπρόσθιας, πίσω κίνησης και τετρακίνησης, ώστε μοντέλα όλων των μαρκών του Group να μπορούν να εφοδιάζονται με διαφορετικές εκδόσεις συστημάτων κίνησης. Αυτό σημαίνει ότι ένας κινητήρας καύσης, ένα plug-in υβριδικό σύστημα ή μία ηλεκτρική λύση μπαταρίας θα μπορούν να ενσωματώνονται σε οποιοδήποτε μοντέλο.
Με αυτονομία 400 χιλιομέτρων
Το BMW Concept iX3 με τον ηλεκτροκινητήρα πέμπτης γενιάς, παράγει ισχύ περισσότερη από 200 kW/270 hp και η μπαταρία υψηλής τάσης έχει χωρητικότητα πάνω από 70 kWh, προσφέροντας αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων. Η μπαταρία έχει βελτιστοποιημένη ικανότητα φόρτισης και σε σταθμούς που παράγουν μέχρι 150 kW, μπορεί να φορτίζεται μέσα σε μόλις 30 λεπτά.
Ανάμεσα στα στοιχεία που κάνουν το νέο ηλεκτρικό όχημα να ξεχωρίζει, είναι η κλειστού τύπου μάσκα «νεφρών» με πινελιές BMW i Blue γύρω από αυτή, ο διαχύτης στο ίδιο χρώμα, αλλά και το λογότυπο της φίρμας μπροστά και κατά μήκος των μαρσπιέ. Αναφορικά με τους τροχούς, είναι σχεδιασμένοι κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να βελτιώνουν την αεροδυναμική του.
Πηγή: BMW