Η Audi παρουσίασε στο Πεκίνο την έκδοση L του Q5, αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας. Το αυτοκίνητο αποτελεί το πρώτο SUV της φίρμας με μακρύ μεταξόνιο. Συγκριτικά με το βασικό μοντέλο, είναι κατά 88mm μακρύτερο, με το όφελος να το έχουν οι πίσω επιβάτες, που κερδίζουν επιπλέον 110mm για τα γόνατά τους. Αναλόγως με […]
Η Audi παρουσίασε στο Πεκίνο την έκδοση L του Q5, αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας. Το αυτοκίνητο αποτελεί το πρώτο SUV της φίρμας με μακρύ μεταξόνιο. Συγκριτικά με το βασικό μοντέλο, είναι κατά 88mm μακρύτερο, με το όφελος να το έχουν οι πίσω επιβάτες, που κερδίζουν επιπλέον 110mm για τα γόνατά τους. Αναλόγως με τη θέση των οπίσθιων καθισμάτων, ο χώρος φόρτωσης παραμένει ίδιος (από 550 έως 1.550 λίτρα).
Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι πέντε (Vogue, Lifestyle, Design, Sport and Sport plus) αναλόγως με τον κινητήρα και σε αυτά υπάρχουν μερικές διαφοροποιήσεις τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό. Ακόμα και στη βασική έκδοση Vogue, το Q5L προσφέρεται με κλιματισμό τριών ζωνών, αλλά και με το σύστημα αφής smartphone στην καμπίνα του. Στον εξοπλισμό Lifestyle, διατίθενται επιπροσθέτως το σύστημα ΜΜΙ και το ψηφιακό πιλοτήριο της Audi, ενώ στις υπόλοιπες, περιλαμβάνεται το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen, με τρισδιάστατο ήχο.
Τα συστήματα Audi pre sense basic και Audi pre sense city safety είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις και αξίζει να τονιστεί πως υπάρχουν συστήματα υποβοήθησης τόσο για την πόλη όσο και τους δρόμους των προαστίων. Στο επίπεδο εξοπλισμού Lifestyle, προαιρετικά είναι τα φώτα LED με τεχνολογία Matrix, ενώ η πανοραμική οροφή έρχεται ως στάνταρ.
Αναφορικά με τους κινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει δύο εκδόσεις του 4κύλινδρου, 2λιτρου TFSI, παρέχοντας ισχύ 190 και 252 ίππων. Για τα 0-100 χ.α.ω. χρειάζεται 8,6 και 6,7 δλ. αντιστοίχως και σύμφωνα με τους κανονισμούς της Κίνας για τις εκπομπές ρύπων, αυτές είναι 164 και 174 g/km, με κατανάλωση 6,9 και 7,3 λίτρα, όταν το αυτοκίνητο «φοράει» τους τροχούς 20 ιντσών (μπορούν να χρησιμοποιηθούν και 18ιντσοι).
Το 7τάχυτο κιβώτιο S tronic με τεχνολογία ultra είναι στάνταρ και οι διαθέσιμες επιλογές οδήγησης είναι τέσσερις – comfort, auto, dynamic, efficiency – ενώ υπάρχει και μία στην οποία ο οδηγός μπορεί να επιλέξει διαφορετικά προφίλ.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: Audi