Πρόκειται για το Kangoo R.S., που θα έχει βάση το επαγγελματικό μοντέλο της γαλλικής φίρμας, που ειδικά για την περίσταση, ανέπτυξε ένα πακέτο αναβάθμισης που περιλαμβάνει φαρδύτερο αμάξωμα και ανασχεδιασμένα συστήματα ανάρτησης και πέδησης. Εν αντιθέσει με τα μοντέλα που έχει εξελίξει η Renault Sport (Twingo GT, Clio R.S., Megane GT και Megane R.S.), το […]
Πρόκειται για το Kangoo R.S., που θα έχει βάση το επαγγελματικό μοντέλο της γαλλικής φίρμας, που ειδικά για την περίσταση, ανέπτυξε ένα πακέτο αναβάθμισης που περιλαμβάνει φαρδύτερο αμάξωμα και ανασχεδιασμένα συστήματα ανάρτησης και πέδησης. Εν αντιθέσει με τα μοντέλα που έχει εξελίξει η Renault Sport (Twingo GT, Clio R.S., Megane GT και Megane R.S.), το σπορ επαγγελματικό μοντέλο θα χαρακτηρίζεται από τις πιο μεγάλες και ορατές αλλαγές στο αμάξωμα, που θα έχουν απώτερο στόχο τον επιθυμητό βαθμό απόδοσης του οχήματος.
Στην έκδοση Sport, το Kangoo R.S. θα είναι διαθέσιμο με τα μηχανικά μέρη του Megane GT (1.6 dCi 165 – EDC 6 σχέσεων) και στην έκδοση Trophy-R, με τα αντίστοιχα του Megane R.S. (1.8 TCe 280 – μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων). Αμφότερες οι εκδόσεις, θα εφοδιάζονται με το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης της Renault, 4Control, αλλά και με το σύστημα launch control.
Ο χώρος φόρτωσης, δεν θα επηρεαστεί καθόλου, προσφέροντας στους επαγγελματίες ωφέλιμο όγκο από 4 έως 4,6 κυβικά μέτρα (αναλόγως με το διαχωριστικό) και η παρουσίασή του θα γίνει στο πλαίσιο του γκραν πρι του Μονακό (24-27 Μαΐου), πραγματοποιώντας μερικούς γύρους μέσω του Κάρλος Σάινθ, οδηγού της Renault στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1.
Πηγή: Renault