Η νέα έκδοση Sport έχει ισχύ 1.500 ίππων και με απαράλλαχτα δεδομένα δύναμης και απόδοσης, προσφέρει βελτιωμένο χειρισμό και μεγαλύτερη ευελιξία. Η Bugatti εξέλιξε τα συστήματα χειρισμού του αυτοκινήτου, εφοδιάζοντάς το με το Dynamic Torque Vectoring, που κατανέμει αναλόγως τη ροπή στους τροχούς, ενώ οι αναρτήσεις γίνονται πιο σκληρές κατά 10%, εφόσον επιλεχθεί η λειτουργία […]
Η νέα έκδοση Sport έχει ισχύ 1.500 ίππων και με απαράλλαχτα δεδομένα δύναμης και απόδοσης, προσφέρει βελτιωμένο χειρισμό και μεγαλύτερη ευελιξία. Η Bugatti εξέλιξε τα συστήματα χειρισμού του αυτοκινήτου, εφοδιάζοντάς το με το Dynamic Torque Vectoring, που κατανέμει αναλόγως τη ροπή στους τροχούς, ενώ οι αναρτήσεις γίνονται πιο σκληρές κατά 10%, εφόσον επιλεχθεί η λειτουργία Handling.
Το αυτοκίνητο έχει και μειωμένο βάρος κατά 18 κιλά, αφού η χρήση ανθρακονημάτων, είναι περισσότερα παρά ποτέ. Ακόμα και οι υαλοκαθαριστήρες είναι κατασκευασμένοι από ανθρακόνημα, ενώ στην περαιτέρω μείωση του βάρους, συντελούν και οι ελαφρύτεροι τροχοί από αλουμίνιο.
Η ταχύτητα που θα μπορεί να αναπτύσσει στις στροφές, είναι μεγαλύτερη και μπορεί να ολοκληρώσει έναν γύρο στην πίστα Νάρντο στη νότια Ιταλία, πέντε δευτερόλεπτα γρηγορότερα.
Οι βασικότερες διαφορές στην εμφάνιση της Chiron Sport και της στάνταρ έκδοσης, είναι ο νέος σχεδιασμός των τροχών και οι τέσσερις απολήξεις στην εξάτμιση.
Στην αμερικανική αγορά, το αυτοκίνητο θα στοιχίζει 3,26 εκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένων της μεταφοράς, του τελωνείου, των φόρων και των τελών.
Πηγή: Bugatti