Η ισχύς του αυτοκινήτου αυξήθηκε κατά 44% και πλέον, ο 5λιτρος turbo V8 βενζινοκινητήρας της Jaguar F-Pace SVR αποδίδει 550 ίππους με 680Nm ροπή, φτάνοντας τα πρώτα 100 χ.α.ω. σε 4,3δλ, με τελική ταχύτητα 283 χ.α.ω.. Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν μεγαλύτερους αεραγωγούς, προσφέροντας στο αυτοκίνητο καλύτερη ψύξη και ευστάθεια στις μεγάλες ταχύτητες. Επιπροσθέτως, τα μεγαλύτερα […]
Η ισχύς του αυτοκινήτου αυξήθηκε κατά 44% και πλέον, ο 5λιτρος turbo V8 βενζινοκινητήρας της Jaguar F-Pace SVR αποδίδει 550 ίππους με 680Nm ροπή, φτάνοντας τα πρώτα 100 χ.α.ω. σε 4,3δλ, με τελική ταχύτητα 283 χ.α.ω..
Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν μεγαλύτερους αεραγωγούς, προσφέροντας στο αυτοκίνητο καλύτερη ψύξη και ευστάθεια στις μεγάλες ταχύτητες. Επιπροσθέτως, τα μεγαλύτερα μετατρόχια και οι χαμηλότερες ακμές στις θύρες, προσδίδουν μια άλλη οπτική στη δυναμική του οχήματος.
Το καπό διαθέτει αεραγωγούς για την απαγωγή θερμότητας από τον χώρο του μοτέρ, ενώ στο πίσω μέρος το σπόιλερ συνδυάζεται με τη φιλοξενία σε ειδικό χώρο των τεσσάρων (2+2) απολήξεων της εξάτμισης. Όσον αφορά στον προφυλακτήρα, είναι σχεδιασμένος με τέτοιον τρόπο, που να επιτρέπει την απομάκρυνση του αέρα με ομαλότερο τρόπο.
Αναβαθμισμένο είναι και το πλαίσιο του αυτοκινήτου, με τα προοδευτικά εμπρός και πίσω ελατήρια, να είναι πιο σφιχτά κατά 30% και 10% αντίστοιχα, που συνεργάζονται με την αντιστρεπτική ράβδο, συμβάλλοντας στη μείωση της ακαμψίας του αμαξώματος κατά 5%.
Οι τροχοί είναι σφυρήλατοι 21 ιντσών, ενώ αυτοί των 22, προαιρετικοί και από αλουμίνιο. Σε σχέση με το εμπρός μέρος, οι πίσω είναι «τραβηγμένοι» κατά 25mm, κάνοντας το αυτοκίνητο πιο εύκολο στον χειρισμό. Οι τροχοί των 22 ιντσών είναι ελαφρύτεροι κατά 2,4 κιλά εμπρός και κατά 1,7 κιλά πίσω, προκειμένου να διευκολύνουν τη ροή του αέρα στους δίσκους των 395mm μπροστά και 396mm πίσω. Η κατασκευή τους είναι δύο τεμαχίων και πέραν της μείωσης του βάρους, συντελούν στο να γίνει ακόμα πιο ευκολοδήγητη η F-Pace SVR.
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί οπίσθιο ηλεκτρικά ενεργό διαφορικό (EAD), που με την τεχνολογία ελέγχου 4κίνησης IDD, γίνεται πιο αποτελεσματικό, ενώ παρόντα είναι και τα συστήματα ανάρτησης και υποβοήθησης του τιμονιού και όλα όσα εκείνα βοηθούν τον οδηγό να έχει πλήρη ασφάλεια, ροπή και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Υπάρχει και το σύστημα Engaging Dynamic για πιο άμεσες αλλαγές σχέσεων, πιο άμεση απόκριση του γκαζιού, αλλά και της διεύθυνσης.
Εντός καμπίνας, τα σπορ μπροστινά καθίσματα με ενισχυμένη πλευρική στήριξη, έχουν το λογότυπο SVR, ενώ τα πίσω, με το ανάγλυφο σχέδιό τους, τονίζουν τον χαρακτήρα του εσωτερικού. Τους δικούς τους τόνους από εκεί και πέρα, δίνει ο επιλογέας σχέσεων, αλλά και το τιμόνι με αλουμινένια αφαιρούμενα paddles. Ο χώρος φόρτωσης ανέρχεται στα 650 λίτρα και οι επιβάτες διατηρούνται συνδεδεμένοι με Wifi 4G για έως και οκτώ συσκευές, ενώ η οθόνη αφής είναι 10 ιντσών και εκείνη του πίνακα οργάνων, 12,3 ιντσών HD.
Οι χρωματισμοί για το εσωτερικό είναι τέσσερις (Red με Jet, Light Oyster με Jet, Siena Tan με Jet και Jet με ραφή Light Oyster).
Οι πρώτες παραγγελίες, θα αρχίσουν αυτό το καλοκαίρι.
Πηγή: Jaguar