Νέο 2019 Toyota RAV4

Νέο 2019 Toyota RAV4

Στη Νέα Υόρκη έγιναν τα αποκαλυπτήρια της πέμπτης γενιάς του RAV4. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019, θα γίνει το λανσάρισμα και των υβριδικών μοντέλων. Πιο δυναμικό προφίλ Αυτό γίνεται ορατό από τη «μούρη» του αυτοκινήτου, τους «ώμους» του, αλλά και τους τροχούς των 19 ιντσών. Η […]

Στη Νέα Υόρκη έγιναν τα αποκαλυπτήρια της πέμπτης γενιάς του RAV4. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019, θα γίνει το λανσάρισμα και των υβριδικών μοντέλων.

Πιο δυναμικό προφίλ

Αυτό γίνεται ορατό από τη «μούρη» του αυτοκινήτου, τους «ώμους» του, αλλά και τους τροχούς των 19 ιντσών. Η γνωστή σε όλους, πλατφόρμα TNGA, επιτρέπει στο RAV4 να είναι πιο χαμηλό και φαρδύ, να έχει μακρύτερο μετατρόχιο και με τις ράμπες εισόδου και διαφυγής, να του επιτρέπουν να ξεπερνά το σκληρό έδαφος, εφόσον ο οδηγός θελήσει λίγη περιπέτεια παραπάνω.

Το σασί είναι κατά 57% πιο άκαμπτο σε σχέση με τον προκάτοχό του και η οπίσθια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ελαχιστοποιεί τον θόρυβο στο εσωτερικό του, με την οδήγηση να γίνεται πιο άνετη. Η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε κατά 12,7mm, αλλά αυτό δεν επηρέασε την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Οι καθρέφτες είναι τοποθετημένοι πιο κάτω στην πόρτα και το ανασχεδιασμένο πίσω παράθυρο, επιτρέπει καλύτερη διαγώνια ορατότητα.

Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο RAV4 έχει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 30,4mm, είναι μικρότερο κατά 5mm σε μήκος, πιο φαρδύ κατά 10,1mm και πιο κοντό κατά 5mm.

Κινητήρες…

Ο Dynamic Force 2.5λιτρος κινητήρας VVT-iE συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, το οποίο θα κινεί τα πέντε μοντέλα βενζίνης. Όσον αφορά στο Dynamic Force 2.5λιτρο μοτέρ Toyota Hybrid System II-THS II, με ελεγχόμενα μεταβλητή μετάδοση (ECVT), θα κινεί τα τέσσερα υβριδικά μοντέλα. Diesel έκδοση δεν θα υπάρξει.

Οι μηχανικοί της Toyota προσπάθησαν με διάφορες μεθόδους να κάνουν πιο αποδοτικό το αυτοκίνητο και ως εκ τούτου, το μοτέρ χρησιμοποιεί τεχνολογία καύσης υψηλής ταχύτητας και λύσεις για καλύτερη απαγωγή θερμότητας από όλα τα σημεία του συστήματος εξάτμισης, αλλά και του κινητήρα. Όσον αφορά στο Direct Shift-8AT κιβώτιο, τα γρανάζια δύο έως οκτώ ασφαλίζονται κατά κάποιον τρόπο, προκειμένου οι αλλαγές να γίνονται πιο ομαλά.

Καινοτόμο σύστημα μετάδοσης

Αυτό το αυτοκίνητο, είναι το πρώτο του Ιάπωνα κατασκευαστή που χρησιμοποιεί το σύστημα κατανομής ροπής με αποκλεισμό του πίσω άξονα. Το αυτοκίνητο είναι 4κίνητο, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις, η ροπή διανέμεται στο πίσω μέρος στον αριστερό ή δεξί τροχό για βελτιωμένο χειρισμό. Όταν δεν απαιτείται 4κίνηση, το Rear Driveline Disconnect απεμπλέκει τον πίσω άξονα για περισσότερη άνεση και αυτό συμβαίνει συνήθως όταν το αυτοκίνητο κινείται σε αυτοκινητόδρομο. Το σύστημα αυτό και έτσι όπως εκτελούνται οι «εντολές», είναι πρωτοποριακό.

Αυτή η τεχνολογία AWD, είναι από τις τρεις διαθέσιμες στο RAV4. Το AWD-i θα εφοδιάσει τα υβριδικά μοντέλα και το AWD χωρίς Torque Vectoring, τα βενζινοκίνητα.

XSE Hybrid: Το πιο σπορ RAV4

Αποτελεί μια ολοκαίνουργια προσθήκη. Έντονο το μαύρο στο εμπρόσθιο μέρος, στο κάτω μέρος των καθρεφτών και στους μαρσπιέδες, ενισχύει το ύφος του μοντέλου, με τους προβολείς LED σε κάθε άκρη της μάσκας, να προσδίδουν περισσότερη ποιότητα και φωτεινότητα. Αν συνδυαστεί με πιο σπορ ανάρτηση, τότε γίνεται λόγος για το ταχύτερο και πιο οδηγίσιμο RAV4.

RAV4 Adventure

Μία έκδοση που δίνει στο RAV4 μια διαφορετική ταυτότητα, εμπνευσμένη από τα off-road οχήματα της Toyota. Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι πιο επιθετικός και το σύστημα κατανομής ροπής και εκείνο που αποσυνδέει τον πίσω άξονα, είναι στάνταρ. Με την επιλογή Multi-Terrain στα μοντέλα βενζίνης, ο οδηγός μπορεί να έχει την καλύτερη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες (χιόνι, λάσπη, άμμο ή πέτρες).

Διχρωμία και άνεση

Όλα τα RAV4 που θα παραχθούν, μπορούν να συνδυαστούν με την οροφή, αναφορικά με τον χρωματισμό. Υπάρχουν πολλές επιλογές για να γίνει ακόμα πιο όμορφο το αυτοκίνητο και σύμφωνα με αυτά που επιθυμεί ο οδηγός. Τα καθίσματα οκτώ κατευθύνσεων με μνήμη και στήριξη για άλλες δύο, η πανοραμική οροφή, οι πλούσιες δυνατότητες ορατότητας, αλλά και η άνεση των πίσω επιβατών σε συνδυασμό με τον χώρο φόρτωσης, κάνουν το νέο RAV4 ακόμα πιο θελκτικό και χρήσιμο για αυτόν που θα το επιλέξει να το οδηγήσει απλά ή να κάνει το ταξίδι του ένα Σαββατοκύριακο.

Αναφορικά με το σύστημα infotainment, κάθε RAV4 εφοδιάζεται με το σύστημα Entune 3.0, που έχει πρόσβαση στο Amazon Alexa και είναι συμβατό με το Apple CarPlay. Το στάνταρ σύστημα Entune 3.0 περιλαμβάνει οθόνη αφής επτά ιντσών, ενώ το Entune 3.0 Audio Plus, οθόνη οκτώ ιντσών και ραδιόφωνο Sirius XM. Αναφορικά με το ηχοσύστημα, είναι της JBL, 11 ηχείων, 8κάναλο και ισχύος 800 watt.

Η επόμενη γενιά του Toyota Safety Sense (TSS)

Το RAV4 έρχεται εφοδιασμένο με το TSS 2.0, τη δεύτερη γενιά του Toyota Safety Sense, με μια σειρά από τεχνολογίες ασφαλείας, να βοηθούν τον οδηγό να ξεπεράσει όλους τους σκοπέλους που μπορούν να εμφανιστούν στο ταξίδι ή στη διαδρομή του. Τα συστήματα ανίχνευσης πεζών, Cruise Control, παρέκκλιση από τη λωρίδα και υποβοήθηση, αυτόματη σκάλα φώτων, ανίχνευση λωρίδων και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, είναι μερικά από τα πολλά που γίνονται αρωγός του οδηγού, που θα θελήσει να φτάσει ασφαλέστερα στον προορισμό του.

Πηγή: Toyota

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ