Toyota Auris 2019

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης θα παρουσιαστεί το νέο Auris 2019. Η Toyota θα αποκαλύψει στο κοινό το νέο σχεδιαστικά αυτοκίνητό της, το οποίο περιλαμβάνει πολλές καινοτόμες τεχνολογίες και λειτουργίες, τόσο για την όσο το δυνατόν πιο χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων όσο και την πιο ασφαλή οδήγηση, τόσο του ιδιοκτήτη του οχήματος όσο […]

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης θα παρουσιαστεί το νέο Auris 2019. Η Toyota θα αποκαλύψει στο κοινό το νέο σχεδιαστικά αυτοκίνητό της, το οποίο περιλαμβάνει πολλές καινοτόμες τεχνολογίες και λειτουργίες, τόσο για την όσο το δυνατόν πιο χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων όσο και την πιο ασφαλή οδήγηση, τόσο του ιδιοκτήτη του οχήματος όσο και των πεζών.

Μυημένο στον σχεδιασμό… Catamaran

Το Auris είναι πιο χαμηλό κατά 25,4mm, φαρδύτερο κατά 30,4mm και πιο μακρύ κατά 38,1mm συγκριτικά με τον προκάτοχό του, κάτι που σημαίνει πως έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, που συμβάλλει στην άνεση των επιβατών. Το καπό του, είναι τοποθετημένο κατά 50,8mm πιο χαμηλά, προσφέροντας καλύτερη ορατότητα στον οδηγό. Το νέο μετωπικό στιλ με το στρογγυλωμένο ρύγχος και το τραπεζοειδές σχήμα κάτω από τη μάσκα, αποτελεί μια πειραιτέρω εξέλιξη της φιλοσοφίας σχεδίασης Catamaran Under Priority και Keen Look της Toyota.

Οι προβολείς LED Bi-Beam Slim, σχήματος J έχουν τον δικό τους ξεχωριστό χώρο, κατά κάποιον τρόπο, στο εσωτερικό των φτερών, με την προεξοχή της πρόσοψης να έχει μειωθεί κατά 20,3mm εμπρός, ενώ έχει αυξηθεί κατά το ίδιο πίσω.

Τα μεγέθη των τροχών ανέρχονται σε 16 και 18 ίντσες.

Πηγαίνοντας προς τα πίσω, τα νέα υλικά κατασκευής, φροντίζουν να υπάρχει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και το αυτοκίνητο γίνεται πιο σπορ αν αναλογιστεί κανείς πως η μεγαλύτερη κλίση του παρμπρίζ φροντίζει για αυτό. Και αν θελήσει κανείς να βρει κοινά στοιχεία με το εμπρός μέρος, θα διαπιστώσει πως τα φώτα LED, αλλά και ο προφυλακτήρας, υιοθετούν την ενσωμάτωση των φώτων στο φτερό κατά κάποιον τρόπο και τον σχεδιασμό Catamaran στον δεύτερο τομέα. Το χείλος στο πίσω μέρος είναι λεπτό και χαμηλό και ο διαχύτης από χρώμιο.

Οι διαφορές των εκδόσεων SE και XSE είναι διακριτές. Αμφότερες έχουν προβολείς και πίσω φώτα LED, χρωμιωμένο πίσω διαχύτη και ζάντες αλουμινίου. Στη δεύτερη περίπτωση, οι τροχοί είναι 18 ιντσών, υπάρχουν προβολείς ομίχλης LED, χρωμιωμένο περίγραμμα εμπρός και διαθέσιμο το Adaptive Front Lighting System-AFS, παρέχοντας τη βέλτιστη ορατότητα σε όλες τις συνθήκες, αναλόγως με τη γωνία διεύθυνσης και την ταχύτητα του οχήματος.

Η νέα σειρά χρωμάτων περιλαμβάνει ένα νέο, το 2019 Rival Blue, ενώ υπάρχουν και τα Blizzard Pearl, Silver Metallic, Midnight Black, Galactic Aqua Mica, Scarlet και Oxide Bronze.

Πολυλειτουργικό και ήσυχο εσωτερικό

Ο πίνακας οργάνων διαθέτει μια οκτώ ιντσών οθόνη υψηλής ανάλυσης. Παρέχει πάρα πολλές ρυθμίσεις και είναι συμβατή με τις εφαρμογές Entune. Υπάρχουν διάφορες θήκες για μικροαντικείμενα, μπουκάλια και χαρτιά αναφοράς Α4 και τα καλής ποιότητας υλικά σε χρώμα ματ, συνδυάζονται στο μάτι άψογα, όπως ταιριάζουν τα σώματα των επιβατών στα καθίσματα. Τα οποία είναι σε τέτοια κλίση για να ευνοούν την άνεση, καθώς ο οδηγός έχει καλύτερη πρόσβαση στο τιμόνι, τα πεντάλ και τον λεβιέ.

Η έκδοση SE περιλαμβάνει κλιματισμό μονής ζώνης, δερμάτινο λεβιέ και paddles, ηλεκτρικό χειρόφρενο, σύστημα SmartKey τριών θυρών, αυτόματα παράθυρα και δύο θύρες USB. Όλα αυτά είναι στάνταρ. Σχετικά με την XSE, υπάρχει διζωνικός κλιματισμός, θερμαινόμενα καθίσματα, τα οποία είναι οκτώ κατευθύνσεων. Η οθόνη στην κεντρική κονσόλα είναι επτά ιντσών και εμφανίζει διάφορες πληροφορίες για το όχημα, αλλά και όλα τα συστήματα για την αποφυγή ατυχημάτων.

Τα υλικά τα οποία περιέχονται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, συντελούν στο να απομονώνονται οι εξωτερικοί ήχοι και θόρυβοι και η πλατφόρμα TNGΑ της Toyota, βοηθά ακόμα περισσότερο για ένα πιο άνετο ταξίδι. Ακόμα ένα στοιχείο που «καταπολεμά» τον άνεμο και φροντίζει για περισσότερη ησυχία στο εσωτερικό, είναι το σπόιλερ στο πίσω-πάνω μέρος της οροφής.

Σύστημα ενημερωδιασκέδασης

Το Entune 3.0 Audio Plus είναι στάνταρ στην έκδοση XSE και προαιρετική στην SE CVT. Κάνει, όλα αυτά που πρέπει να κάνει για τα δεδομένα της σύγχρονης εποχής, ενώ το Entune 3.0 Audio Premium είναι προαιρετικό στην XSE CVT. Το σύστημα περιλαμβάνει σύστημα JBL 8-ηχείων 800-watt με Clari-Fi. Έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο, ώστε να αποδίδει τον καλύτερο ήχο, κάνοντας τον οδηγό να έχει ακόμα πιο ευχάριστη διάθεση στο εσωτεριό, ακούγοντας πιο καθαρά αυτό που θέλει.

Αλλαγές στη γεωμετρία των αναρτήσεων

Βασισμένο στη γνωστή πλατφόρμα της Toyota, το νέο Auris είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και χάλυβα υψηλής αντοχής, με τα σημεία ένωσης να έχουν συγκολληθεί με ένα ειδικό μίγμα. Η ακαμψία έχει βελτιωθεί κατά 60% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ από εκεί και πέρα, αλλάζονας τη γεωμετρία των αναρτήσεων, τόσο εμπρός, στα γόνατα McPherson όσο και πίσω, με τη χρήση πολλαπλών συνδέσμων με αντιστρεπτική ράβδο, συντείνουν στη μεγαλύτερη άνεση και τη μείωση του κέντρου βάρους κατά 20,3mm.

Με 2λιτρο κινητήρα

Η ισχύς και η ροπή του 2λιτρου μοτέρ δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, αλλά η κατασκευάστρια εταιρεία έχει δώσει στη δημοσιότητα μερικές λεπτομέρειες σχετικά με αυτόν. Είναι λοιπόν πιο μικρός και πιο ελαφρύς του 1,8 λίτρων του προηγούμενου μοντέλου και χρησιμοποιεί έγχυση καυσίμου υψηλής πίεσης. Ο κινητήρας διαθέτει Dual VVT-i με VVT-iE στην εισαγωγή και VVT-i στην εξαγωγή. Το VVT-iE χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ αντί για πίεση λαδιού για τον έλεγχο του μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Μαζί, τα συστήματα ενισχύουν την ισχύ εξόδου, μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και μειώνουν επίσης τις επιβλαβείς εκπομπές. Φυσικά θα υπάρξουν και μικρότερες κινητήριες εκδόσεις και για την ευρωπαϊκή αγορά.

Καινοτόμο το κιβώτιο ταχυτήτων

Τα διαθέσιμα είναι το νέο Dynamic-Shift CVT και το 6τάχυτο iMT. Το πρώτο, διαθέτει και ένα σύστημα το οποίο θα επιτρέπει στον οδηγό να κάνει πολύ καλές εκκινήσεις αν το επιθυμήσει. Η απόκριση του γκαζιού είναι αμεσότερη, αλλά βελτιώνεται και η οικονομία του καυσίμου, με την Toyota να δίνει 7,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, για τον κινητήρα των 2 λίτρων. Οι αλλαγές σχέσεων είναι γρηγορότερες κατά 20%, προσφέροντας στον οδηγό αμεσότητα και γρηγοράδα.

Σχετικά με το iΜΤ, είναι πιο ελαφρύ κατά 6,8 κιλά και συνολικά περίπου κατά 36, αλλά και μικρότερο κατά 23,8mm, καθιστώντας το μια από τις μικρότερες μεταδόσεις παγκοσμίως, συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση καυσίμου.

Προηγμένα συστήματα ασφαλείας

Τέλος, το αυτοκίνητο έχει εφοδιαστεί με όλα τα συστήματα που κάνουν πιο ασφαλή τη ζωή του οδηγού, αλλά και των πεζών. Υπάρχει το Pre-Collision System with Pedestrian Detection, σύστημα που εντοπίζει έναν πεζό και προειδοποιεί τον οδηγό ή ενεργοποιείται μόνο του. Το Full-Speed Range Dynamic Radar Cruise Control, που ελέγχει την ταχύτητα στο ταξίδι έως 177 χ.α.ω., το Lane Departure Alert with Steering Assist, που διατηρεί το όχημα στη λωρίδα του, το αυτόματο σύστημα φώτων μεγάλης σκάλας, αλλά και το Lane Tracing Assist, που βοηθάει τον οδηγό να διατηρήσει την πορεία του, ακόμα και αν δεν υπάρχει διαγράμμιση.

Πηγή: Toyota

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από