Νέα C-Class Coupe και Cabriolet

Από τις 30 Μαρτίου έως τις 8 Απριλίου θα διαρκέσει το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, εκεί όπου θα παρουσιαστούν οι δύο νέες εκδόσεις της C-Class, Coupe και Cabriolet. Η πρώτη, πρωτοπαρουσιάστηκε στα τέλη του 2015, η δεύτερη το καλοκαίρι του 2016 και πλέον ακολουθεί η ανανέωσή τους. Αμφότερα τα μοντέλα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο […]

Από τις 30 Μαρτίου έως τις 8 Απριλίου θα διαρκέσει το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, εκεί όπου θα παρουσιαστούν οι δύο νέες εκδόσεις της C-Class, Coupe και Cabriolet. Η πρώτη, πρωτοπαρουσιάστηκε στα τέλη του 2015, η δεύτερη το καλοκαίρι του 2016 και πλέον ακολουθεί η ανανέωσή τους. Αμφότερα τα μοντέλα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της εταιρείας, στη Βρέμη.

Νέα γενιά κινητήρων βενζίνης

Το νέο μοτέρ έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρων και θα αναγνωρίζεται με την κωδική ονομασία Μ264. Θα εφοδιάζει τη C 200 και τη C 200 4MATIC και θα συνδυάζεται με έναν επιπρόσθετο ηλεκτροκινητήρα (EQ Boost). Η έκδοση των 2,0 λίτρων θα ακολουθήσει αργότερα. Αυτός ο συνδυασμός, θα συμβάλλει στην εξοικονόμηση καυσίμου, αυξάνοντας παράλληλα, από τα 184, στα 198 άλογα την ισχύ του οχήματος. Κατά την επιβράδυνση, ο εναλλάκτης θα φορτίζει την μπαταρία. Για περισσότερη εξοικονόμηση, ο κινητήρας παραμένει ανενεργός σε ειδικές περιπτώσεις, όπως πχ. όταν το όχημα απλά κυλάει, ενώ και η τεχνολογία μείωσης τριβής στους κυλίνδρους, συντελεί, ώστε να υπάρχει λιγότερη φθορά και κατανάλωση. Παράλληλα με τους κινητήρες diesel και αυτοί της βενζίνης είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων, στην Ευρώπη.

Diesel υψηλής τεχνολογίας

Η C 220 d και πιο συγκεκριμένα το μοτέρ της, έχει πιστοποιηθεί με τους κανόνες του Euro 6d-TEMP. Η καιτονομία του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μπλοκ από αλουμίνιο και πιστόνια από ατσάλι, όπως επίσης και τεχνολογία Nanoslide στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Μπορεί να έχει μικρότερη χωρητικότητα από την κινητήρια μονάδα του προηγούμενου μοντέλου, αλλά το νέο μοτέρ (ΟΜ 654), είναι κατά 16% ελαφρύτερο και έχει ισχύ 194 ίππων, με κατανάλωση 4,9-4,6 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Η έκδοση cabriolet έχει 5,1-4,8. Οι εκπομπές ρύπων είναι 130-121 και 136-126 g/km αντιστοίχως. Το σύστημα έγχυσης common-rail τέταρτης γενιάς, με πιέσεις έως και 2.050 bar συμμετέχει κι αυτό στην εξοικονόμηση καυσίμου, αλλά αυτό που παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο σε αυτό, είναι η μείωση των εσωτερικών τριβών κατά 25%. Τέλος, η εξάτμιση έχει λιγότερη απώλεια θερμότητας, βοηθώντας στις μειωμένες εκπομπές, έστω και αν οι εξωτερικές θερμοκρασίες είναι χαμηλές.

Περισσότερη δύναμη για τη C43

Οι μηχανικοί της AMG αύξησαν ακόμα περισσότερο την απόδοση του 3λιτρου V6 κινητήρα και τώρα αποδίδει 390 ίππους, 23 περισσότερους από το προηγούμενο μοντέλο. Η ροπή του ανέρχεται στα 520Nm από τις 2.500-5.000 σ.α.λ. και τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 4,7δλ και 4,8 στο Cabriolet. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω..

Με 4MATIC

Η C 200 διατίθεται με μόνιμη 4κίνηση για βελτιωμένη πρόσφυση και σταθερότητα στην οδήγηση και κατανέμει τη ροπή 45%-55%. Όσον αφορά στην AMG C 43, η κατανομή ανέρχεται στο 31%-69% αναφορικά με τον εμπρός και τον πίσω άξονα.

Dynamic Body Control

Πρόκειται για την προαιρετική ρυθμιζόμενη ανάρτηση που προσφέρει η Mercedes. Κάθε μία λειτουργεί μεμονωμένα για κάθε έναν τροχό και αλληλεπιδρά με τη συμπεριφορά του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και του συστήματος διεύθυνσης. Μέσω του Dynamic Select, υπάρχουν τρεις επιλογές και πρόκειται για τις Comfort, Sport και Sport+. Με το Dynamic Body Control, συνδυάζεται και το σύστημα Sports Direct-Steer, που «αναγκάζει» το τιμόνι να λειτουργήσει ακριβέστερα, για ομαλότερο χειρισμό του αυτοκινήτου.

Σπορ στοιχεία στο εξωτερικό

Η νέα 2πορτη C-Class ξεχωρίζει από τον ανανεωμένο προφυλακτήρα στο μπροστινό μέρος, με τον σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων να κάνουν περισσότερο σπορ το μοντέλο. Οι δύο απολήξεις στις εξατμίσεις στα οχήματα με τους βενζινοκινητήρες, κάνουν το πίσω μέρος πιο όμορφο. Στην έκδοση AMG από εκεί και πέρα, η εμπρός ποδιά και η γρίλια είναι σχεδιασμένες με νέα γεωμετρία για το αυτοκίνητο, ενώ το Night Package διατίθεται για πρώτη φορά στην Cabriolet.

Πλούσιο εσωτερικό

Η οθόνη πολυμέσων στην κεντρική κονσόλα είναι 7 ιντσών σε συνδυασμό με το Audio 20, ενώ η οθόνη οργάνων είναι 10,25. Σε αμφότερες, υπάρχουν τρία στιλ εμφάνισης, όποτε ο οδηγός θέλει να αλλάξει «παραστάσεις». Το τιμόνι του αυτοκινήτου διαθέτει χειριστήρια που είναι ευαίσθητα στην αφή, όπως ενός smartphone. Ο οδηγός επεμβαίνει σε όλες τις λειτουργίες, δίχως να παίρνει τα χέρια του από αυτό, ενώ τα νέο χαρακτηριστικό, είναι πως η λειτουργία του Distronic και του cruise control, ενεργοποιούνται κι αυτές από το τιμόνι. Το σύστημα infotainment λειτουργεί με touchpad ή μέσω φωνητικών εντολών, όπως φωνητικά ελέγχεται η θέρμανση των καθισμάτων. Το προαιρετικό σύστημα ήχου έχει εννέα ηχεία και ισχύ 225 W.

Τεχνολογίες ασφαλείας και υποστήριξης του οδηγού

Η νέα C-Class διαθέτει όλα τα συστήματα που μπορούν να βοηθήσουν τον οδηγό να αποφύγει τα ατυχήματα ή τουλάχιστον να μειώσει τις συνέπειές τους. Υπάρχει δυνατότητα ημι-αυτόνομης οδήγησης σε ιδιαίτερες συνθήκες. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με κάμερες, αισθητήρες και ραντάρ και ανάλογα την περίπτωση, ενημερώνεται και ο οδηγός. Το Driving Assistance Package τον προειδοποιεί πχ. για όταν πλησιάζει σε στροφές ή διασταυρώσεις, ενώ τα συστήματα ακούσιας αλλαγής λωρίδας, πέδησης ανάγκης και υποβοήθησης του οδηγού, είναι κι αυτά παρόντα. Υπάρχει και το Active Brake Assist στάνταρ, το οποίο μειώνει τις συνέπειες των ατυχημάτων ή και τα αποφεύγει αναλόγως με τις συνθήκες.

Βέλτιστη ορατότητα παντού

Οι προβολείς Multibeam LED είναι νέοι και διατίθενται κατόπιν παραγγελίας. Κάθε προβολέας, ενσωματώνει 84 ανεξάρτητα προβολάκια LED και ανάλογα με το τι επικρατεί, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τον τρόπο φωτισμού του δρόμου, που τώρα έχει και τέσσερις νέες λειτουργίες. Φως διασταύρωσης, περιφεριακό φως, φως πόλης και φως άσχημου καιρού. Υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής Ultra Range, που αυτή τίθεται σε λειτουργία αν έχει ενεργοποιηθεί χειροκίνητα η μεγάλη σκάλα των φώτων.

Καλή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό

Το Energizing Comfort Control είναι προαιρετικό, αλλά χρησιμοποιώντας το ο οδηγός, μπορεί να θέσει σε λειτουργία τον κλιματισμό, τα θερμαινόμενα καθίσματα, αλλά και τον φωτισμό, σε συνθήκες που ο ίδιος θέλει. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, διατίθενται έξι προγράμματα (Freshness, Vitality, Warmth, Cosiness, Joy, Training) και κάθε ένα από αυτά, διαρκεί 10 λεπτά. Αξίζει να σημειωθεί πως ο φωτισμός διαθέτει 64 χρωματισμούς.

Σύστημα συναγερμού κατά της κλοπής

Πρόκειται για ένα προαιρετικό σύστημα, το οποίο περιλαμβάνει νέους σένσορες και θα είναι διαθέσιμο σε λίγους μήνες. Ονομάζεται ΑΤΑ (Anti-theft alarm system) και οποιαδήποτε επαφή έχει το αυτοκίνητο, στέλνεται μήνυμα, μέσω του Mercedes me App στο κινητό του ιδιοκτήτη. Δεν χρησιμεύει βέβαια μόνο σε περίπτωση κλοπής, αλλά και σε περιπτώσεις μικροεπαφών με άλλο όχημα ή ρυμούλκησης.

Ψηφιακό κλειδί

Και αυτή η λειτουργία είναι προαιρετική. Χρησιμοποιεί την τεχνολογία (Near Field Communication-NFC), αλλά είναι συμβατή με τα πρότυπα ασφαλείας της Mercedes, κάτι που σημαίνει πως ακόμα και αν ένα smartphone έχει την NFC, δεν πάει να πει πως μπορεί να εκτελέσει τις εντολές. Αξίζει να τονιστεί πως για τη νέα C-Class και αρχικά στη Γερμανία, υπάρχει ένα ειδικό αυτοκόλλητο που παραγγέλνεται από το πόρταλ Mercedes me και παραδίδεται μέσω των επίσημων συνεργατών. Αυτό το αυτοκόλλητο τοποθετείται στο πίσω μέρος του κινητού και μπορεί να ανοίξει, να κλειδώσει και να εκκινήσει τον κινητήρα, δίχως να έρθει σε επαφή ο οδηγός, με τίποτα.

Πηγή: Mercedes

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από