Το θηριώδες όχημα έχει ισχύ 1.914 ίππων και τελική ταχύτητα 412 χ.α.ω. Τα πρώτα 100 έρχονται σε μόλις 1,85 δλ., τα 160 σε 4,3 και τα… 300 σε 11,8. Για τα 400 μέτρα, αρκούν μόλις 9.1 δλ. Η πρόσφυση επιτυγχάνεται χάρη στα ελαστικά της Pirelli, που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν κατά παραγγελία. Έχει αυτονομία της τάξεως […]
Το θηριώδες όχημα έχει ισχύ 1.914 ίππων και τελική ταχύτητα 412 χ.α.ω. Τα πρώτα 100 έρχονται σε μόλις 1,85 δλ., τα 160 σε 4,3 και τα… 300 σε 11,8. Για τα 400 μέτρα, αρκούν μόλις 9.1 δλ. Η πρόσφυση επιτυγχάνεται χάρη στα ελαστικά της Pirelli, που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν κατά παραγγελία. Έχει αυτονομία της τάξεως των 650 χιλιομέτρων και αρκούν 30 λεπτά για να φορτιστεί το 80%.
Η ανάρτηση διπλών ψαλιδιών με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, παρέχουν υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, με τους τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες σε κάθε έναν τροχό, να εξασφαλίζουν τετρακίνηση και υψηλές επιδόσεις. Η πίσω πτέρυγα συμβάλει στην αύξηση των επιπέδων της αρνητικής άντωσης, πιέζοντας τους τροχούς στο οδόστρωμα, ενώ συμμετέχει και στη διαδικασία μείωσης της ταχύτητας και της ακινητοποίησης, αυξάνοντας την οπισθέλκουσα.
Το επίπεδο πάτωμα και τα διάφορα κανάλια ροής του αέρα είναι με τέτοιον τρόπο σχεδιασμένα ώστε να αυξάνεται η συνολική αεροδυναμική απόδοση του αμαξώματος, ενώ ακόμα και οι τροχοί διασφαλίζουν την ομαλότερη ροή του αέρα, ψύχοντας παράλληλα τα φρένα. Τα οποία συνδυάζονται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, έχοντας δίσκους 390mm της Brembo μπρος και πίσω, με 6πίστονες δαγκάνες.
Στο εσωτερικό υπάρχουν τρεις TFT οθόνες υψηλής ευκρίνειας (οδηγού, κονσόλας, συνοδηγού), ενώ το προηγμένο σύστημα υποστήριξης του οδηγού εξασφαλίζει άμεση πρόσβαση σε μια πληθώρα παραμέτρων κίνησης του αυτοκινήτου.
Πηγή: Rimac