Αρκετές καινοτομίες φέρνει μαζί του το νέο Audi Α6 sedan. Πολλές επιλογές εξατομίκευσης, πρωτοποριακό εσωτερικό, βελτιωμένη σπορ αίσθηση και «ήπιο» υβριδικό σύστημα κινητήρων, ως στάνταρ εξοπλισμός για ευκολία και αποδοτικότητα, μεταξύ άλλων. Λειτουργικό σύστημα ΜΜΙ Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να έχει στη διάθεσή του πολλές επιλογές εξατομίκευσης. Οι εφαρμογές που αναζητά ο […]
Αρκετές καινοτομίες φέρνει μαζί του το νέο Audi Α6 sedan. Πολλές επιλογές εξατομίκευσης, πρωτοποριακό εσωτερικό, βελτιωμένη σπορ αίσθηση και «ήπιο» υβριδικό σύστημα κινητήρων, ως στάνταρ εξοπλισμός για ευκολία και αποδοτικότητα, μεταξύ άλλων.
Λειτουργικό σύστημα ΜΜΙ
Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να έχει στη διάθεσή του πολλές επιλογές εξατομίκευσης. Οι εφαρμογές που αναζητά ο οδηγός, θα μπορεί να τις μεταφέρει στην οθόνη, όπως γίνεται με τις αντίστοιχες ενός smpartphone. Σύστημα ιδανικό, καθώς υπάρχουν έως και επτά προγράμματα οδήγησης, στα οποία μπορούν να αποθηκευτούν ξεχωριστά προφίλ χρηστών και να ρυθμιστούν έως και 400 παραμέτροι. Μάλιστα, υπάρχει και ακόμα κάτι που προσφέρει το σύστημα, αφού μπορεί να επεξεργαστεί ερωτήσεις, έχοντας δεδομένα στο αυτοκίνητο, παρέχοντας έναν «σύντροφο» στο ταξίδι. Η πάνω οθόνη είναι 10,1 ιντσών, η κάτω, που είναι στην κεντρική κονσόλα 8,6, ενώ αυτή που υπάρχει ακριβώς στο καντράν, 12,3. Σημαντικές πληροφορίες επίσης, μπορεί να παρέχει η οθόνη προβολής και στο παρμπρίζ.
Οι καιτονομίες δεν σταματούν εδώ για το νέο αυτοκίνητο, καθώς το σύστημα ΜΜΙ προσφέρει πολλές επιλογές πλοήγησης. Μπορεί δηλαδή να ενημερώνει τον οδηγό για την πλησιέστερη διαδρομή, την κυκλοφοριακή κατάσταση, αλλά και άλλα πολλά, αρκεί να γίνεται η τακτική ενημέρωση ανά έξι μήνες. Με το Audi connect, η εταιρεία φροντίζει, ώστε το όχημα να βρίσκει πιο εύκολα χώρο στάθμευσης, αφού προστεθεί η εν λόγω υπηρεσία, ενώ το smartphone μπορεί να αντικαταστήσει το συμβατικό κλειδί, καθώς μπορεί να κλειδώσει, να ξεκλειδώσει και να εκκινήσει τον κινητήρα. Σε όλα αυτά, προσθέστε τα νέα επίπεδα τηλεφωνίας και ηχοσυστήματος, με το δεύτερο, της Bang & Olufsen Advanced Sound System, να προσφέρει τρισδιάστατο ήχο πίσω.
Συστήματα υποστήριξης οδηγού
Άνεση και ασφάλεια είναι συνώνυμα με αυτό το αυτοκίνητο, καθώς το Α6 διαθέτει «οδηγό» στάθμευσης και «οδηγό» για το γκαράζ. Αυτά τα δύο συστήματα θα επεκτείνουν το επίπεδο εξοπλισμού του. Αυτό σημαίνει πως το αυτοκίνητο, μπορεί αυτόνομα να παρκάρει, ακόμα και αν ο ιδιοκτήτης του είναι εκτός αυτού, αρκεί να χρησιμοποιεί την εφαρμογή myAudi στο smartphone. Για να γίνει αυτό, πρέπει να κρατά συνεχώς το αντίστοιχο πλήκτρο λειτουργίας.
Τα συστήματα αποτελούν μέρος του πακέτου Park Assist, που συνοδεύεται από το City assistance και το Tour assist. Ανάλογα με τον εξοπλισμό, υπάρχουν και διάφορα δεδομένα, που συνεργάζονται με αισθητήρες, ενημερώνοντας και βοηθώντας τον οδηγό. Περιλαμβάνονται μέχρι πέντε αισθητήρες ραντάρ, πέντε κάμερες, δώδεκα αισθητήρες υπερήχων καθώς και ένας σαρωτής λέιζερ – μια άλλη σημαντική καινοτομία.
Ήπια-υβριδική τεχνολογία
Όλοι οι κινητήρες του νέου οχήματος εφοδιάζονται με αυτή την τεχνολογία. Ένας εναλλάκτης λειτουργεί με μια μπαταρία ιόντων-λιθίου και όταν φρενάρει ο οδηγός, υπάρχει η δυνατόττηα ανάκτησης 12 kW ενέργειας. Σε πραγματικές συνθήκες, η τεχνολογία MHEV μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 0,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Μεγαλύτερος χώρος για τους επιβάτες
Το νέο Α6 μπορεί να παραμένει αθόρυβο, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας ανέρχεται στο 0.24 και ένας δεύτερος παράγοντας που το κάνει ακόμα πιο ήσυχο, είναι η υψηλή ακαμψία του αμαξώματος. Είναι κατασκευασμένο από χάλυβα και αλουμίνιο, ενώ από αλουμίνιο είναι κατασκευασμένοι οι μπροστινοί θόλοι, οι πόρτες, τα φτερά, το καπό και το πορτ-μπαγκάζ.
Το εσωτερικό του είναι πιο μεγάλο από τον προκάτοχό του. Οι επιβάτες θα μπορούν να κάθονται ακόμα πιο άνετα, δίχως να ανησυχούν για το κεφάλι ή τα πόδια τους (η αναφορά γίνεται για το πίσω μέρος), η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης, παραμένει η ίδια, στα 530 λίτρα, ενώ το πορτ-μπαγκάζ μπορεί να ανοίξει με την κίνηση κλωτσιάς.
Τα καθίσματα από εκεί και πέρα, είναι διαθέσιμα με μασάζ (προαιρετικά), ο αέρας στο εσωτερικό μπορεί να γίνεται πιο καθαρός, χάρη σε έναν ιονιστή (προαιρετικά κι αυτό), ενώ προαιρετική είναι και η γυάλινη πανοραμική οροφή. Τέλος, προαιρετικό είναι και το θερμαινόμενο παρμπρίζ.
Ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης
Επανασχεδιασμένη είναι και η ανάρτηση του νέου Α6. Προσφέρεται με τέσσερς ρυθμίσεις και παρά τους μεγαλύτερους τροχούς των 21 ιντσών, παραμένει πιο αθόρυβο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Έτσι, το αυτοκίνητο μπορεί να ελίσσεται στην πόλη, να είναι ευέλικτο στους επαρχιακούς δρόμους και άνετο στην Εθνική οδό.
Αναφορικά με το σύστημα διεύθυνσης, οι Γερμανοί το έχουν σχεδιάσει με τέτοιον τρόπο, ώστε να υπάρχει άμεση απόκριση και σταθερότητα, όλα αυτά με την αρωγή των πίσω τροχών. Στις μικρές ταχύτητες, κατευθύνονται προς την αντίθεση κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς, μειώνοντας την ακτίνα περιστροφής κατά 1,1 μέτρα, ενώ στις μεγάλες, στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς, βελτιώνοντας τη σταθερότητα, σε συνδυασμό φυσικά με την άμεση απόκριση του τιμονιού.
Κινητήρες
Η Audi προσφέρει το Α6 με δύο εκδόσεις κινητήρων. Ο ένας είναι βενζίνης και ο άλλος πετρελαίου. Ο πρώτος είναι ο 3λιτρος V6 TFSI, ισχύος 340 ίππων με 500Nm ροπής, ενώ ο δεύτερος είναι ο 3λιτρος V6 TDI, με «δύναμη» 286 αλόγων και ροπή 620Nm. Ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα κιβώτιο S tronic επτά ταχυτήτων, ενώ ο diesel με αυτό των οκτώ σχέσεων tiptronic.
Κομψό, δυναμικό και όμορφο
Το νέο Α6 έχει μήκος 4.939mm και είναι κατά επτά πιο μακρύ από το προηγούμενο. Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 12, δηλαδή είναι στα 1.886mm, ενώ το ύψος είναι στα 1.457mm, δύο πιο ψηλό σε σχέση με τον… πρόγονό του. Οι γραμμές του στο πλάι, οι ακμές του στο μπροστινό μέρος και οι διαμορφωμένοι αεραγωγοί, το καθιστούν όμορφο και δυναμικό παράλληλα, το οποίο ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε 14 χρώματα. Για το εσωτερικό υπάρχουν δύο πακέτα φωτισμού, που μπορούν να κάνουν πιο ευχάριστη την καμπίνα των επιβατών.